Fijne Feestdagen

 

Jemig, dat is me nog nooit gebeurd. Heb ik een blogpost geschreven en na een poosje kijk ik op mijn blog en foetsie.....nergens terug te vinden.
Dan maar weer opnieuw:
Dit kaartje heb ik afgelopen kerst naar een oud-collegaatje gestuurd, maar hier nog niet laten zien.
Hexagon stans van Sizzix.
Ronde tekstcirkel van MD.
Boompjes van Joy!crafts.
Snoopy van internet.

Gisteren viel mijn gewonnen prijs van 52WTC op de mat

met deze schattig kaart van Annemarie en Merit er bij.
Jullie snappen wel: hier zit een blij ei!
Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

marian zei…
Een gezellige kerstkaart laat je zien en veel plezier gewenst met je gewonnen prijs. Ja, er gebeuren wel meer rare dingen in blogland.
Groetjes van Marian.
wat een mooi kaartje met de schattige snoopy
groetjes ellen
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kerstkaart in dit model en de leuke Snoopy. Wat heb je een mooie prijs gewonnen,
Groetjes,
Ansx
Een hele leuke kerstkaart met snoopy in de hoofdrol. Gefeliciteerd met je prachtige prijs. xx
Je@net zei…
Erg leuke kaart, Margreet.
En veel plezier met je gewonnen prijs!
Marjan zei…
Bah, vervelend dat dat gebeurt, kan je weer opnieuw beginnen, maar ja....dat doe je dan, ik snap het. Je Snoopy kaartje is superleuk, het past mooi in die cirkel en leuk zijn de kleine, slanke boompjes erbij. Leuk ook de hexagon vorm.
Nou blij ei...ik snap dat ook, hoor, erg leuk voor je. Veel plezier ermee!
Trijntje zei…
Wat heb je e3n leuke zeskantige kerstkaart gemaakt. Gefeliciteerd met je leuke prijs. Daar weet je vast wel raad mee. Groeten Trijntje
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet.
Leuke prijs heb je gewonnen.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een hele leuke kaart Margreet en gefeliciteerd met je mooie prijs, veel plezier ermee...........................gr karin
Kaartenkraam zei…
'Lost in cyberspace' zeggen we dan maar vervelend als het gebeurt.
Gelukkig laat je hem opnieuw zien want hij is hartstikke leuk.
Van harte met je leuke prijs!

groetjes van Ank
rare blogger had laatst dat een kaart van 11 augustus werd geplaatst ,.... snel verwijderd maar had er wel al wat uren opgestaan (hopelijk de jarige niet te vroeg op het blog gekeken die dag) heel vreemd ook.
Lief kaartje van die schattige Snoopy.
Veel plezier met je prijs..
Gezellig dat je er bij bent met een wekelijkse kerstkaart.
Lieve groetjes Annemarie en Merit DT52WTC.
Eri zei…
Haha, heb je nog eens wat te vertellen, hopelijk gebeurt het niet al te vaak dat je weer opnieuw moet beginnen. Je hebt een leuke Snoopy kaart gemaakt op de hexagoon vorm. Mooie prijs heb je gekregen, daar komt vast weer wat moois van.
Groetjes, Eri
Angela zei…
Ik vind je Snoopy kerstkaart fantastisch.... gelukkig heb je het bericht nogmaals gemaakt, anders hadden we Snoopy moeten missen. Ben helemaal fan van Snoopy. Had vroeger boven mij bureau op mijn kantoor een giga grote poster van Snoopy 😊.
Chrissy zei…
Your snoopy card is adorable and fun Margreet, and congrats on your win and what a great prize..

Luv CHRISSYxx
Leuke kerstkaart stuurde je.
Ja dat je een blij ei bent met zo'n gave post zou ik ook zijn. hahaha
Het is je gegund hoor.

Lieve groet, Petra
Nancy zei…
Hey Margreet,
Mooie kerstkaart laat je zien, Snoopy brengt ook jeugdsentiment mee...
Wat fijn dat jij gewonnen hebt vorige maand!
En een kaart van Annemarie en Merit is altijd een feestje!!
Liefs,
Nancy
Ja ik miste je al bij 52 WTC Margreet. Wat een vrolijke kerstkaart met Snoopy en zijn vriendje. Dat is zeker een mooie kaart die bij je prijs zat, veel plezier met je spulletjes.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Jantine zei…
Heel leuke kaart, Margreet! Ik ben dol op Snoopy!
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
*Vicki* zei…
Awe! I just adore that sweet Snoopy image! What a fun shaped card design with him! You really received a fabulous prize! Congrats!
!neke zei…
Heel leuk je kaart !!!
Geniet van je prijs !!
groeten Ineke
DT52WTC

Populaire posts van deze blog

Vuurtoren