Time Flies

 

Time Flies vond ik wel een toepasselijke tekst voor 2 van onze vrienden, waarvan de een 70 en de ander 75 wordt.
Ik heb het mezelf gemakkelijk gemaakt door 2 bijna identieke kaartjes te maken.
Allebei gemaakt met een embossingfolder van Tim Holtz.
Na het embossen met gilding wax behandeld en op een gestreepte ondergrond gemat en daarna op een witte basiskaart geplakt.
De cijfers zijn van Sizzix en de tekst heb ik met heeeel oude letterstempels gemaakt.

Helaas kan ik nog steeds niet op Blogger.
Fijne dag!
xxx Margreet



Reacties

Irene zei…
Ze zijn leuk met die mooie embossingfolder én bijpassende teksten! Blogger is dus weer bezig: jij kunt er niet op, of veel spam en mijn leeslijst ziet er ineens heel anders uit... Oooit zal het toch wel klaar zijn???
XxIrene
Diny zei…
Twee prachtige kaartjes Margreet....en wat een gave tekst!
Groetjes Diny
Trijntje zei…
Leuke kaarten voor je vrienden met deze mooi embossing mal. . Succes noemt blogger . Opnieuw inloggen met Google… ik moest op mijn iPad opeens gisteren weer opnieuw inloggen….Snapte ik niet helemaal…. Gebeuren soms rare dingen. Groeten Trijntje
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaart met de Embossingsfolder Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
coldwaters2 zei…
Two super cards Margreet I love the embossed card and the distressing fabulous sentiment ACE work
hugs
lolo x
*Vicki* zei…
These are fantastic cards and I love that you can have them be masculine or not! The texture and the personalized numbers make them very special!
Chrissy zei…
Two fabulous cards Margreet, love the colours and textures..

Luv CHRISSYxx
Eri zei…
Een leuke kaart met de embossingfolder en de gilding wax. Wat balen dat blogger zo aan het klooien is. hopelijk komt er snel verbetering.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Heel gaaf! Pat allemaal zo goed bij elkaar. Wat raar van blogger. Ik heb nog geen rare dingen ontdekt zelf en hoop dat het gewoon blijft doen...
Twee hele mooie kaartjes, de embossing folder vind ik geweldig! xx
Caroline zei…
Superleuk!
Groetjes Caroline
wat een mooie kaartjes met het leuke embossingfolder, de wax geeft een leuk effect
groetjes ellen
Angélique zei…
O, wat zijn ze mooi allebei! Een heel mooi embossingfolder heb je gebruikt die goed uit komt zo, de tekst past er perfect bij.
Wat een gedoe toch weer met blogger. Maar ja, het is nog steeds een gratis programma, wat niet wegneemt dat het heel vervelend is als het niet goed werkt.
carla zei…
Een toffe kaart heb je gemaakt met leuke embossingmal en bijpassende tekst.
Groetjes,
Carla
Marjan zei…
Altijd handig om er meteen twee in een moeite te doen, ze zijn allebei mooi met de embossing en leuke tekst!
2 super gave kaarten Margreet.........gr karin

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....