Take Flight

 

Weer een kaart voor in mijn Art Journal gemaakt volgens deze video van Tracy Evans.
Eerst stempel TE9 met Versamark opzetten, witte embossingpoeder erover en met de heattool smelten.
Daarna door stencil SS1 de kleuren salvaged patina, cracked pistachio en salty ocean (oxides) aanbrengen.
De vogel omkeren en het proces herhalen.
Daarna met een stuk keukenrol de vogel oppoetsen.
Oxide inkt hickory smoke op een kraftmat doen, natspuiten en om de vogels heen aanbrengen.
Met een zwart inktense potlood omlijnen en een beetje vervagen.
Het hart van set TE10 stempelen, uitknippen en opplakken, net als de tekst.
Was weer leuk om te doen.

Dan heb ik nog een vervelend bericht: sinds donderdagmiddag kan ik bij niemand meer op zijn blog (ook niet bij mijzelf, dus ik hoop dat dit bericht goed komt, want ik kan het niet controleren).
Ik krijg een foutmelding waar ik niets van snap. Ik probeer dit nu uit te zoeken, zodat ik weer reacties bij jullie kan achterlaten. Als het goed is kunnen jullie dit wel bij mij (?).

Fijne avond!
xxx Margreet

Reacties

Elle-Jeanne zei…
Mooie bladzijde voor je art-journal Margreet.
Ik kan je post gewoon lezen .
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Margreet. De vogeltjes zijn prachtig van kleur. O wat vervelend met blogger… dit bericht is prima.. succes met blogger.want die is af en toe best naar. Groeten Trijntje
Wies zei…
Mooie kaart voor in je art journal heb je gemaakt met deze vogeltjes.
Wat vervelend dat je niet meer op iemands blog kunt komen. Dit bericht is er in elk geval wel goed opgekomen. Hopelijk kom je er achter wat er aan de hand is en wat er aan te doen is. Soms gebeuren er vreemde dingen op blogger.
gaaf een mooi Margreet.....gr karin
*Vicki* zei…
Your AJ page is so gorgeous with the embossed texture on the birds! Those colors look so pretty together too! Nicely done!
Marjan zei…
Wat weer een mooie kaart! De vogeltjes en de kleuren ook,top!
Balen dat gedoe met de blogs.Hoop dat het snel normaal is weer.x Marjan
Daphne zei…
Wat een mooi stelletje, deze vogels.
Leuk om te lezen hoe je het gemaakt hebt.
Ja hoor, ik kan wel een reactie bij jou achterlaten
wat en mooi kaartje met de blauwe kleuren en de mooie stempels
vervelend dat je problemen heb met blogger ik kan bij jou gewoon een bericht achter laten hoor ik hoop dat het snel is opgelost voor je
groetjes ellen
coldwaters2 zei…
Absolutely gorgeous card Margreet I love those Blue Birds the shade of blue that you have used really stands out a superb creation
hugs
lolo x
Ellen zei…
Wat een gave kaart is dit (weer)! Wat een gedoe met blogger, moet gewoon werken...

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....