Stag


Dit kaartje heb ik gemaakt n.a.v. Snippet 33 van Tracy Evans. 
De stag en de rode cirkel eronder zijn ingekleurd met Ecoline Brushpens Reddish Brown en Mahogany.
Bij 52 Weeks to Christmas wil Colien iets of iemand met een gewei zien, dus heb ik mijn favoriete stag maar weer eens gebruikt.

Straks mijn moeder naar de kapper brengen en aansluitend gaan we weer met haar lunchen bij Brownies en Downies (ze kennen ons daar inmiddels al).
Vanavond moeten we weer naar het zorgcentrum voor een brainstormavond over de zorg.
Volgens mij willen ze de mantelzorgers nog meer belasten/erbij betrekken. We gaan het horen.
Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

Diny zei…
Wat mooi Margreet....leuk gedaan in deze kleuren!
Groetjes en een fijne dag,
Diny
een geslaagde kaart ! lekker stoer, mooi
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet.
Fijne dag verder.
Groetjes Elle-Jeanne
Een hele mooie kaart Margreet en prachtige kleuren waardoor het zo gaaf eruit spat in de kaart. Ik ken het woord steg ergens anders van...namelijk bij de tandarts. hahaha

Succes vanmiddag en geef je grens aan (al denk ik dat je dat zelf ook wel goed kunt) ;-)


Lieve groet, Petra
Eri zei…
Je hebt weer een superleuke snippet gemaakt met het hert, en in mooie kleuren. Geniet van jullie lunch vanmiddag.
Groetjes, Eri
Irene zei…
Wat gaaf en out of the box met deze hertenkop! Zeker weten dat het steeds méér op mantelzorg cq zelfredzaamheid aankomt, vraag me echt af hoe het 'dorre hout' er in de toekomst aan toe zal zijn... vrolijk word ik er niet van!
XxIrene
Trudy zei…
Wat een schitterende kaart met het rendier en mooi die kleuren!
Veel succes vanavond!
Groetjes Trudy
Nicolette zei…
Hele mooie kaart Margreet en gezellig met elkaar lunchen.
Succes vanavond, ben benieuwd wat ze precies van jullie gaan verwachten.
Groetjes Nicolette
schitterend dit hert in die gave kleur.
Fijne dag en gezellig dat je meedoet aan de uitdaging bij 52WTC.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
Een mooie kaart met de grote hertenkop erop...heel gaaf gemaakt. Bedankt dat je meedoet bij 52WTC. Groetjes Ingrid
coldwaters2 zei…
Beautiful card Margreet I love that Stag image also the lovely tags and colours it really looks wonderful
hugs
lolo x
!neke zei…
Weer super gaaf !!!!
groeten Ineke
Heel erg mooi in deze kleuren en ik ben weg van die hertenkop. Succes met brainstormen.
Groetjes, Caroline
carla zei…
Een mooie kerstkaart met leuke techniek.
Tof gedaan.
Margreet bedankt voor de mooie verjaardagkaart. Ik zag het al aan het envelopje dat die van jou kwam.
Heel blij mee.
Na mijn verjaardag zet ik ze allemaal op mijn blog.
Groetjes,
Carla
Jantine zei…
Wat een mooie kaart, Margreet! Veel plezier met moeders vandaag. En succes met de brainstormavond. Het wordt meer en meer noodzaak in de zorg dat mantelzorgers betrokken zijn, er is zo veel personeel tekort...
Bedankt voor je deelname aan onze uitdaging bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kerstkaart met leuke stempels en in deze kleuren..mooi gemaakt. Ze vragen wel erg veel van de mantelzorgers zo langzamerhand,
Groetjes,
Ansx
Sheryl zei…
This is beautiful Margreet.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx
P.S. We are having a design team call and would love you to apply. craftchallenge@yahoo.co.uk
prachtige kaart Margreet........gr karin
*Vicki* zei…
Really stunning snippet Margreet! I love the stag images and your layering of images with your techniques! Well done on getting in a Christmas card too!
Caroline zei…
Heel mooi kaartje heb je gemaakt
En ik ben benieuwd wat jullie vanavond gaan horen. Succes!
Groetjes Caroline
Trijntje zei…
Leuke kaart met dit mooie hert. Jullie hebben vast lekker geluncht. Lekker genieten metvje moeder. Succes vanavond. Je gaat het vast wel horen. Bij mijn moeder moeten ze ook aardig bezuinigen.. ze krijgen de koffie al vroeg zodat het personeel eerder naar huis kan.. Best jammer allemaal.. groeten Trijntje
Angélique zei…
Een heel gave kaart, mooi gemaakt!
Hopelijk wordt er niet nog meer druk op jullie schouders gelegd als mantelzorgers.
Daphne zei…
Wat mooi.
De kleur op je creatie past heel mooi bij de kleur van de basiskaart.
Er is veel te zien en toch is het niet te druk.
Ik ben benieuwd wat jullie te horen hebben gekregen vanavond.
Chrissy zei…
Oh, wow, gorgeous Margreet, so effective and I love the pink..

Luv CHRISSYxx
Becca S zei…
Margreet: This is very unique! It has a mixed media, junk journaling look to it! The stag ornament plus the larger stag head with the "25" makes for a great Christmas card! Thanks for sharing at FarmQuest Country Christmas! --Becca
Nelleke zei…
WoW wat gaaf Margreet, een supercreatie geworden. En ja steeds meer worden familie leden betrokken bij de zorg van hun naaste. Wij zien het bij onze zoon ook. Groetjes Nelleke
Prachtig is je kaart mooie kleuren en prachtig hert. O de zorg ook hier hebben we een tekort aan personeel, goed je grens aangeven. xx Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT
Colien zei…
Wat een mooie mixed media kerstkaart, prachtige kleurencombinatie heb je gebruikt!
Bedankt voor het meedoen met onze challenge bij 52WTC.
grtz Colien
A super card, I love the colours used too. Thank you for joining us at the Crafts Galore Encore Challenge.
Lorraine
Paula zei…
Very nice and creative!
Lynda zei…
What great colours to highlight the stag and circle. A fabulous effect. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge xx Lynda/Loopyloo DT

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....