Peace

 

Ook deze weer gemaakt n.a.v. een video van Tracy Evans.
Het hart van set TE6 3x naast elkaar met Versamark opzetten, met wit embossing poeder bestrooien en met de heattool verhitten.
Deze keer wordt er met distress inkt gewerkt (Tracy wil gewoon dat er ook met oude materialen gewerkt wordt). Met de nieuwe kleur scorched timber door het stencil de muizen aanbrengen en daarna schoonvegen met een stuk keukenrol.
Dan distress inkt twisted citron op kraft mat zetten, nat maken en met een waterbrush aanbrengen. Drogen en daarna met mowed lawn om de muizen heen. Weer drogen.
Met zwart inktense potlood omlijnen en vervagen.
Hart en tekst 'peace' van set TE6 stempelen, uitknippen en opplakken.

Aan jullie reacties heb ik gemerkt dat het plaatsen op mijn blog gelukt is, want ik kan het nog steeds niet zelf controleren. Ik kreeg van Trudy een mailtje dat zij er ook last van heeft.
Vandaag eerst maar van het zonnetje genieten!
Fijne dag!
xxx Margreet


Reacties

weer een mooi kaartje met de leuke muizen en de mooie achtergrond
groetjes ellen
prachtige kaart en geniet van de zon xx
coldwaters2 zei…
This looks fabulous Margreet I really love how you create this type of card it is wonderful
hugs
lolo x
Elle-Jeanne zei…
Mooie kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Leuke kaart met de muizen. Mooie technieken. Het was hier ook heerlijk. Wij zijn o0 de fiets naar mijn moeder geweest is toch 39 km heen en terug… Het waaide best hard. Maar verder was het heerlijk.. morgen wordt het ook mooi. Lekker g3nieten maar. Groeten Trijntje
Eri zei…
Je hebt weer een heel toffe snippet gemaakt Margreet!
Groetjes, Eri
Wat is Blogger toch weer aan het vervelen, bah. Ik hoop dat je het opgelost krijgt Margreet. Je hebt weer een mooie snippet gemaakt. Die hiervoor met de vogeltjes is ook schattig. Fijn dat Tracy ook terugpakt naar de oudere materialen, zonde om er niets meer mee te doen.
Lieve groetjes Miranda
Prachtig Margreet en ja, ik kan gewoon reacties plaatsen. Ik had bij mij dat ik de reacties wel via mail lezen kon maar niet onder mijn blog geplaatst zag.
Misschien zijn ze in blogland met een update bezig en zijn dit de dingetjes die we ervan merken momenteel.

Lieve groet, Petra
Angélique zei…
Een heel leuk kaart, mooi gemaakt. Het staartje van het linker muisje lijkt net een draadje wol, grappig. Deze muisjes bewaren de vrede wel zo te zien.
*Vicki* zei…
What cool techniques you've used for your snippet here! Love the colors and design with this!
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Margreet.
Groetjes Nicolette
Ellen zei…
Heel mooi kaartje!
Als ik dit schrijf zit genieten van de zon er niet echt in, helaas...

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....