Nog 2 condoleancekaarten


In de maartcollectie van Marianne Design zat een mooi knipvel, waarmee ik met 2 dezelfde afbeeldingen in een ronde en vierkante vorm kaartjes heb gemaakt. 
Vorige week liet ik de 1e twee kaartjes zien en volgende week de laatste twee.

De ronde afbeelding past precies in de tekstcirkel 'Veel Sterkte'. Na het opplakken het overhangende deel afgesneden.
Onder de vierkante afbeelding een strook geplakt waaronder een mooie rand uitpiept. Dit is een van de 2 randjes van een wat oudere Creatables.
Boven de afbeelding het woord 'gecondoleerd' dat bij de cirkelmal hoort.

Ik heb de volgende producten van Kreatrends gebruikt:

YEAH! Toen ik deze post opende ging dat weer gewoon in Blogger.
Dus ik kan jullie ook weer komen bezoeken!
Nogmaals dank voor jullie trouwe bezoekjes en commentaren.

Fijne dag!
xxx Margreet



Reacties

deze is mooi geworden !
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Prachtige condoleance kaarten Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Caroline zei…
Ook deze zijn weer erg mooi Margreet.
Groetjes Caroline
Daphne zei…
Heel mooi.
Wat ik vooral mooi vind aan het afgeknipte gedeelte van de ronde is dat het "veel sterkte" aan beide kanten precies zo is afgeknipt dat het woord compleet blijft.
Het is een klein detail, maar ik hou ervan.
En de kleur, grijs, dat maakt het minder hard.
Irene zei…
Een paar weken geleden was ik met Aartje op pad en kocht zij deze vellen om in haar gewonnen cirkeslstans te gebruiken, het worden idd stijlvolle kaarten!
XxIrene
Eri zei…
Je hebt twee heel mooie en stijlvolle kaarten gemaakt met deze plaatjes.
Groetjes, Eri
wat een mooie stijlvolle kaartje met het mooie papier en de mooie knipvellen
groetjes ellen
Nicolette zei…
Mooie kaarten Margreet, ik heb dit vel ook, dus ga je kaarten waarschijnlijk als inspiratie gebruiken.
Fijn dat Blogger weer werkt.
Groetjes Nicolette
Angélique zei…
Twee mooie stijlvolle kaarten.
Fijn dat dit gedoe van blogger voor jou snel verholpen is, hopelijk ook voor de anderen met die problemen.
Chrissy zei…
Beautiful cards Margreet, love the soft mono colours..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Heel mooie condoleancekaarten in stemmige tinten, ze hebben ook iets stijlvols mede daardoor. Wat fijn dat Blogger je weer gunstig gezind is ;) Het is toch wat. Ik hoor het best regelmatig de laatste tijd, maar gelukkig bij jou weer normaal.
Trudy zei…
Hoi Margreet hele mooie kaart! Ik kan sinds vandaag ook weer bloggen.
Mijn man denkt dat het aan onze provider heeft gelegen. Wij hebben XS4all dat is nu KPN geloof ik. Ik hoop dat het niet nog een keer gebeurd want ik was er net als jij niet blij mee!
Groetjes Trudy
Trudy zei…
Ik haal net een envelop uit de brievenbus met jouw postcode erop dus die is in ieder geval aangekomen! Ik maak hem op mijn verjaardag open maar alvast bedankt!
Groetjes Trudy
Ans Gilbert zei…
Twee hele mooie condoleance kaarten heb je gemaakt, leuk de eerste met een stukje van de cirkel. Ik heb dit ook klaar liggen om te gebruiken, maar eerst nog wat anders maken,
Groetjes,
Ansx
Twee hele mooie, stijlvolle condoleance kaarten Margreet. Erg mooi zoals je alles gecombineerd hebt. Fijn dat je weer kunt Bloggen, het is steeds wat anders met Blogger, niet leuk.
Lieve groetjes Miranda
mooie kaarten Margreet........gr karin
Mooie stijlvolle kaarten!
Groetjes, Caroline
coldwaters2 zei…
Two beautiful monochrome cards Margreet I love how you have done the circle and a square the papers are gorgeous and I absolutely love that image
hugs
lolo x
Trijntje zei…
Wa5 twee mooie condoleance kaarten met deze plaatjes. Fijn dat je weer op je blog kan en zelf ook weer reacties kunt achterlaten . Het is soms niet gemakkelijk met blogger… maar je ben er weer… Groeten Trijntje
*Vicki* zei…
Very beautiful cards! I love the neutral colors especially for the occasion it's for. The layout and flowers are nicely done!
GerJanne zei…
Fijn dat je weer kunt reageren! Lijkt me vreselijk als dat niet kan. Je kaarten zijn heel mooi! Een voorraad van sterkte kaarten wil ik altijd hebben. Vaak als ik ze nodig heb, zijn ze weer op. Dat knipvel is heel mooi vind ik.
Nelleke zei…
Twee mooie en stijlvolle kaarten heb je gemaakt. Ik vind het ook mooi hoe je de ronde stans hebt gebruikt. Groetjes Nelleke
2 hel stijlvolle condoleance kaarten Margreet, en wat fijn voor je weer helemaal online xx.
Ellen zei…
Ook deze kaarten zijn erg mooi!
Fijn dat blogger je weer goed gezind is.

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....