Kanjerpostkaartje

 

Ik krijg altijd een lijst met namen van kanjers met daarbij de vermelding waar ze van houden.
Deze keer was er iemand die van jonge beesten houdt. Even op zoek tussen mijn plaatjes en daar vond ik deze van die 2 lieve hondjes.
Ik had een keer leuke DP blokjes van Craft Sensations gekocht van het formaat 11x15 cm.
Mooi formaat voor dit soort kaartjes. Op de hoekjes fotohoekjes geplakt, gemaakt met mijn allereerste stansen (van Quickutz). 
De tekst komt van een setje houten stempeltjes van MD.

Jeetje, wat een verademing om weer te kunnen bloggen. Ik ging bijna vereenzamen....lol.
Fijne (natte) dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

Een hele leuke kaart met deze 2 jonge hondjes en ja...welkom terug. Fijn dat je weer kunt bloggen.

Ik zie bij mij nog steeds niet alle reacties. Via mail ontvang ik ze (gelukkig) wel allemaal en als ik dan op mijn blog kijk staan ze er niet allemaal. Erg vreemd.

Lieve groet, Petra
wat een mooi kaartje met het lieve paatje, leuke details en leuke papier heb je gebruikt
gezellig hoor dat je er weer bent
groetjes ellen
Sarah zei…
Wat een lieve hondjes op een mooi kaartje!
Bedankt voor je grote kaart. Leuk met de labels en thee smaakt me altijd. X
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart Margreet.
Fijn dat je weer kunt bloggen.
Groetjes Elle-Jeanne
Nicolette zei…
Wat een lief kaartje. Hier is het ook zo troosteloos weer.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Fijn dat je weer kunt bloggen, voor je helemaal van blogland vereenzaamt. Dat lijkt mij ook helemaal niet leuk! Je hebt een leuke kaart gemaakt met dit plaatje voor de kanjer.
Groetjes, Eri
carla zei…
Een lief kaartje voor de kanjer.
Daar zal je weer iemand blij mee maken.

Had je problemen met Blog ? Wat ging er fout ?
Ik krijg geen mails meer van reacties die worden geplaatst.
Ik was het gewend om ze zo te lezen, maar nu moet het rechtstreeks op mijn blog.
Ik heb al zitten zoeken naar een oplossing, maar ik kan niets vinden.

Groetjes,
Carla
Trudy zei…
Haha idd fijn dat wij niet meer eenzaam zijn!
Nu hopen dat het zo blijft! Iedere keer ben ik toch een beetje bang dat het weer fout boel is!
Je kaartje is super lief en leuk!
Groetjes Trudy
Lynda zei…
Very cute image indeed - loving the masculine colours. Thank you for joining us at Cardz 4 Gals xx Lynda/Loopyloo DT
wat een lieve leuke kaart Margreet......gr karin
GerJanne zei…
Ha Margreet! Nou dat kan ik me voorstellen! Je bent zo gewend aan al de contacten via de blogs...
je kaart is lief zeg met die jonge hondjes. Dat gaat vast leuk gevonden worden.
*Vicki* zei…
Awe! The pups are so sweet! Love the photo corners and pattern background!
anne zei…
A super cute card, such a lovely image. Thank you for sharing it with us at Critter Crazy Challenge.
Anne - CCDT

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....