Auricula met vogels


Deze kaart gemaakt n.a.v. deze video van Tracy Evans.
Op aquarelpapier de linker bloem (Auricula: TE2) stempelen met Versafine Clair nocturne. Dan een masker maken, erop leggen en de 2e bloem stempelen.
Dan het stencil Snippet Stencil Tweet (SS1) erop leggen en her en der de oxide inkten mustard seed, picked raspberry, candied apple en wilted violet aanbrengen. Goed drogen en het stencil schoonmaken.
Het proces herhalen, maar dan met het stencil omgekeerd. Ervoor zorgen dat de kleuren inkt anders over de vogel verdeeld worden.
Weer drogen. Dan spetteren met candied apple, mustard seed en wilted violet.
De tekst Auricula van set TE2 stempelen, de randjes opruwen en wat versprongen op een zwarte ondergrond plakken. Tenslotte nog met een witte Posca pen spetteren.

Het is zó vervelend dat ik nog steeds nog op jullie blogs kan komen kijken.
Ik ben dan ook heel blij dat jullie wel de moeite nemen om bij mij te komen kijken en een reactie achter te laten. Ik hoop dat het probleem snel opgelost wordt.
Het schijnt na vandaag weer even gedaan te zijn met het mooie weer: dus genieten vandaag!

Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

*Vicki* zei…
Wow, I love those birds! The different blended colors and the design look so fun! I bet you're having so much with this!
Chrissy zei…
So pretty and lovely design Margreet..

Luv CHRISSYxx
Caroline zei…
Heel mooi gemaakt!
Ik heb ook heel lang probleem gehad met blogger omdat ik niet kon reageren. Heel soms gebeurt dat nog wel eens maar eigenlijk gaat het nu weer goed.
Ik hoop dat het voor jou ook snel opgelost wordt
Groetjes Caroline
Marjan zei…
Een heel mooie pagina met de leuke vogels als kleurrijke achtergrond en de mooie bloemen in zwart-wit!
Onwijs balen van je blogger probleem!
mooiiii Margreet.......gr karin
Nicolette zei…
Wat mooi geworden.
Balen dat het nog steeds niet leukt.
Groetjes Nicolette
Nicolette zei…
Leukt moet lukt zijn
Ellen zei…
Ik verval in herhaling... wederom een leukerd! Ik word helemaal nieuwsgierig naar de video's van Tracy Evans. Toch maar eens gaan kijken.

xx Ellen

Populaire posts van deze blog

Wishing you.....