Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
grtjs, Martina
En wat een leuk model!
Groetjes Trudy
XxIrene
Helemaal mijn kleuren.
En een leuke digi erbij.
Groetjes Elle-Jeanne
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT
Groetjes Nicolette
Groetjes, Eri
Lieve groet, Petra
Groetjes en gefeliciteerd met je topper,
Diny
Groetjes, Caroline
Gefeliciteerd met je topper.
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC deze week.
Groetjes,
Jantine DT 52WTC
Fijne dag, gezellig dat je er bij bent vandaag,
Lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.
Helaas was het hier vanmorgen even zonnig en nu weer koud en somber..
Groetjes,
Ansx
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
groetjes van Ank
groeten Ineke
DT52WTC
En jouw kaartje viel vanmiddag in de brievenbus, dank je wel, zo leuk!
Groetjes Caroline
Luv CHRISSYxx
En gefeliciteerd met je toppertje!
Ik heb zoiets wel eens eerder gezien, maar deze is toch weer net even anders.
Ik vind het plaatje heel leuk.
Groetjes van Marian.
Groetjes Antje
hugs
lolo x
Thank you for joining our challenge at Peace On Earth!
Diane POE Co-Owner
{Nellies Nest}
{Peace On Earth}
Thanks so much for joining us on the Polkadoodles Digi Choosday challenge at Digi Choosday !
Love and crafty hugs from
Wendy (DT)