Winterwalk



Dit is mijn 2e DT bijdrage voor maart van de Facebookgroep Kerst/Christmas.
Zoals altijd is het thema Alles Mag, ditmaal met die optie Geen Rood en/of Groen.
We kregen als DT lid de digi Winterwalk van onze sponsor The Paper Shelter.
Ik heb er een slimlinecard mee gemaakt. Ingekleurd met copics.
Zie je dat lieve konijntje links tussen de bomen uit piepen? Volgens mij moet hij oppassen, anders krijgt hij een sneeuwbal op zijn snoetje.

En dan is het vandaag ook nog eens mijn verjaardag. Ik ga zo meteen een heel grote stapel post openmaken en bewonderen. Ik laat jullie nog wel meegenieten.
Ik heb de mooie leeftijd van 73 jaar bereikt.
Wat een oude muts!! 
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:


Reacties

Bernadet zei…
Van harte proficiat met je verjaardag Margreet!!!
Als het goed is moet je mijn kaartje ook al ontvangen hebben. Heel fijne dag vandaag, geniet ervan!!
Je hebt een fantastische kaart gemaakt met deze leuke digi.
Je@net zei…
Wat een mooie winterse kerstkaart is dit!
Je@net zei…
En ook langs deze weg nogmaals gefeliciteerd!!
Van harte gefeliciteerd!!wat een lieve kaart, een hele gezellige dag toegewenst.
Gezellig dat je er weer bent met een wekelijkse kerstkaart bij 52WTC.
Goede paasdagen lieve groeten Annemarie en Merit Dt52WTC.
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Margreet. En gefeliciteerd met je verjaardag.
Ik denk dat mijn kaart wel op tijd was. Hij komt morgen op mijn blog.
Fijne dag!
Groetjes Nicolette
Van harte gefeliciteerd Margreet. Je laat ons een mooie kerstkaart zien met deze leuke digi.
Fijne dag en geniet van je post!
Groetjes, Caroline
Becca S zei…
Margreet: (1) best birthday blessings to you!!! If you're still busy being creative and blogging/linking through blogs and social media at age 73, you're doing fantastic! MY hubby was 74 back in October and he's still very active everyday, so keep on going! (2) Thanks for sharing another wintery Christmas card at FQCCCB! It's always a pleasure to see your winter scenes! This image works great for a horizontal slimline! Great ideas! --Becca
Eri zei…
Margreet van Harte Gefeliciteerd met je 73ste verjaardag! Ik wens je een heel fijne dag toe! Mijn kaart voor jou komt morgen op het blog.
Je hebt een leuke kaart gemaakt met deze digi in het winterse landschap.
Groetjes, Eri
een mooi kaartje heb je gemaakt Margreet dank je wel.........en Van Harte Gefeliciteerd heb een fijne dag........gr karin
Irene zei…
Happy Birthday Margreet, 1 jaartje meer op de teller dan hier lees ik 🥳🥳! Fijne dag en geniet van de stapel post die hopelijk voldoende gefrankeerd is want ik krijg de inmiddels welbekende - inmiddels door mij genegeerde - kaartjes weer van Post NL 🤔.
XxIrene
Van Harte gefeliciteerd Margreet maak er een mooie dag van!!
Super leuk kaartje met de mooie digi.
Trijntje zei…
Je hebt een hele mooie kerstkaart gemaakt. Leuk met deze achtergrond. Je gft-bak mooi hoge,leurt. Groeten Trijn
marian zei…
Allereerst hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
Je hebt weer een schattige kerstkaart gemaakt.
Een gezellige dag gewenst en ook prettige Paasdagen.
Groetjes van Marian.
Marijke zei…
Wat een leuk kaartje Margreet! Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag! Jaja, we worden allemaal ieder jaar weer ouder! En het lijkt wel of het steeds harder gaat vind je ook niet! Ik hoop dat mijn kaartje ook is aangekomen. Een fijne dag vandaag. Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
Diny zei…
Op de eerste plaats nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag Margreet.
Wat heb je een PRACHTIG kaartje gemaakt....zo leuk gedaan!
Groetjes en geniet van deze dag....over 2 maanden heb ik dezelfde leeftijd als jij!
Diny
allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag je kaart show ik morgen op mijn blog ivm de kerstkaart ik hoop dat je een fijne dag hebt en geniet van je post

wat een mooi kaartje heb je gemaakt leuk dat konijntje tussen de bomen, gelukkig zit ie goed verstopt
groetjes ellen
karin zei…
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Geniet ervan en ook van al je kaartjes.
Je hebt een mooi kerstkaartje gemaakt.
Groetjes,
Karin
Wies zei…
Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Margreet. Mooie kerstkaart met deze leuke digi en de mooie achtergrond.
Fijne dag nog verder.
Ans Gilbert zei…
Echt een superleuke kaart met deze digi, een lief tafereeltje heb je gemaakt.
Gefeliciteerd met je verjaardag, ik hoop dat je mijn kaart ontvangen hebt,
Groetjes,
Ansx
GerJanne zei…
Ha Margreet, van harte nogmaals! Je kaartje is leuk! Het rare is alleen dat ik nooit naar een vorige post kan op je blog...
!neke zei…
Ah, gefeliciteerd !!!
Ach 73 ....is niks ik ben nu 74 !!!!
Mooie kaart !
En geniet van je post !
groeten Ineke
DT52WTC
joke zei…
Allereerst van harte gefeliciteerd met je 73e verjaardag en wens je nog een gezellige avond. Je kaartje is schitterend.
Groetjes Joke
Suzan zei…
Gefeliciteerd met je 73ste verjaardag!
Je kaartje is prachtig!
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Chrissy zei…
Happy, happy Birthday Margreet, I hope you had a wonderful day and got lots of lovely things for your birthday, love your cute Christmas card and I saw that little rabbit..

Luv CHRISSYxx
coldwaters2 zei…
Oh how gorgeous this is Margreet I love how you have placed the image in that fabulous snowy background great colouring I love it
hugs
lolo x
Jantine zei…
Van harte gefeliciteerd met je 73e verjaardag, Margreet, een serieuze leeftijd!
Hopelijk heb je een fijne feestelijke dag achter de rug.
Je kerstkaart is heel leuk, wat een gave digi.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Angélique zei…
Van harte gefeliciteerd! 73 valt toch wel mee?
Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met die leuke digi.
dj zei…
Fantastic winter wonderland!! Thanks for playing along with our "dogs or puppies" challenge over at Cardz 4 Guyz!! A perfectly masculine puppy card...a boy and his pup!! Deb Horst, DT #C4G343
Marjan zei…
Wat een mooi tafereeltje, de kleurtjes zo zacht ook, een prachtige kerstkaart!
Haha, oude muts... volgens mij valt dat wel mee bij jou!
Haha, je bent zo oud als je je voelt Margreet. Nogmaals gefeliciteerd, fijn dat de kaart gearriveerd is. Jouw kerstkaart van vandaag is een dotje. Wat een leuk tafereeltje heb je gemaakt en goed dat je het zei van het konijntje, ik had hem niet gezien hihi.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en alvast fijne Paasdagen.
Lieve groetjes Miranda
Sweet card!!! Thanks so much for participating in our FARM QUEST COUNTRY CHRISTMAS challenge!!! I appreciate that you play along and I enjoy visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper
Billie A zei…
Cute scene and images. So glad you shared over at Cardz 4 Guyz
Dawn Phillips zei…
So cute. Your pup is having a lovely time. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x
Helen zei…
Cute characters and a great scene.

Thanks for sharing your card at The Rudolph Days Challenge.

Helen x
Helen zei…
Me again!

Thanks for joining us at Cardz 4 Guyz too.

Helen x
DT
Catie Cuddles zei…
This is so cute!
🥰
Thank you for joining us at Addicted to Stamps and More challenge.
Happy crafting!
Catherine x DT

Populaire posts van deze blog

Quirky birds