Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Gezellig dat je er vandaag weer bij bent met een wekelijkse kerst/winterkaart.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.
groetjes ellen
Groetjes Elle-Jeanne
Groetjes Trudy
groetjes van Ank
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Groetjes van Marian.
Groetjes Nicolette
Groetjes, Eri
Groetjes, Caroline
Mooie groentinten en hele mooie sketch.
Groetjes, Laurette
Groetjes Joke
Groetjes,
Ansx
Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
hugs
lolo x
Groetjes Caroline
Lieve groet, Petra
Luv CHRISSYxx
Kleurkeuze ook top !
groeten Ineke
DT52WTC