Fractured card


 Ik heb al zoveel fractured cards voorbij zien komen en ik vind ze zo leuk, dat ik me er ook maar eens aan heb gewaagd.
Ik heb hem gemaakt voor de 75e verjaardag van een vriendin. Zij houdt van niet teveel poespas.
Deze is gemaakt met 1 vel DP (Sostrene Grenes) op de achtergrond en met de achterkant hiervan in het midden. Verder alles wit gehouden, inclusief de bloem van Tracy Evans (TE4), cijfers van Sizzix en tekst van Nellie Snellen.
Het is leuk om te maken en er ligt ook al een kerstversie klaar.

Joop en ik waren allebei vroeg wakker (4.30 uur) en besloten toen om naar de Formule 1 in Australië te kijken. Helaas kreeg Max al vrij snel pech met zijn auto en viel daardoor uit. Carlos Sainz werd 1e. Een knappe prestatie daar hij eigenlijk nog herstellende was van zijn blindedarmoperatie.
Joop is na afloop terug naar bed gegaan. Ik ben lekker naar mijn hobbykamer gegaan.
Altijd genoeg te doen, toch?
Fijne dag!
xxx Margreet





Reacties

wat een mooi kaartje met het leuke patroon en het leuke design papier, mooie bloemen stempel heb je gebruikt
was ook rond die tijd wakker, maar me toch nog maar even omgedraaid toch weer in slaap gevallen en werd om 8.30 uur toen wakker
ik ga vanmiddag ook lekker knutselen
groetjes ellen
Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margreet.
Meestal lig ik wel wakker rond die tijd en was dan ook van plan om de race te kijken. Maar juist vannacht sliep ik als een roos!
een mooi kaartje Margreet......gr karin
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet voor de jarige vriendin.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Vind ik ook mooi, 1 vel dp voor de achtergrond.
Leuk ook dat de kaart 4kant is.
Wauw, half 5 wakker, poeh zeg, ik moet er niet aan denken om er dan al uit te gaan.
Je hebt wel een lekker lange dag nu😊
Angélique zei…
Een heel mooie rustige kaart.
Pfff, zo vroeg al wakker... regelmatig slaap ik dan pas net, al heb ik vannacht eens goed geslapen. Nou ja, je hebt nu wel naar de race kunnen kijken.
Fijne zondag.
Eri zei…
Je hebt een prachtige kaart gemaakt voor je vriendin met deze layout. Jammer dat Max pech kreeg. Fijne knutseldag!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Mooie kaart. En ik zou ook lekker terug zijn gegaan, haha.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
carla zei…
Deze kaart ziet er ook weer prachtig uit Margreet.
Mooi gedaan.
Bedankt voor de leuke verjaardagspost die ons Marleen van jou mocht ontvangen.
Ik weet het al via een telefoontje, maar ik zal deze namiddag je kaart pas zien.
Mijn oproepje was geslaagd.
Groetjes,
Carla
Marjan zei…
Mooi papier heb je gekozen voor een kaart als deze, echt heel gaaf met die witte bloem erbij. Een prachtkaart, Margreet.
Onze zoon en schoondochter waren ook al vroeg uit de veren, echte Max fans. jammer dat hij al vrij snel uitviel.
Marjan zei…
Er ging iets fout, nog maar een keer dan.
mooi papier heb je gekozen voor een kaart als deze, echt prachtig met die witte bloem erbij!
Onze zoon en schoondochter waren ook al vroeg uit de veren, echt Max fans. jammer dat hij al vrij vroeg uitviel.
Trijntje zei…
Wat is dit een mooie kaart Margreet heel leuk dit model met de stukjes papier zo gesneden. Wij kunnen altijd wel knutselen met kaarten… we hebben altijd wel wat… zeker jammer dat de auto van Max pech kreeg. Ik hoorde hervorming de radio. Groeten Trijntje
!neke zei…
Heel mooi Margreet!!!!!!!
Blijft een gaaf model !
groeten Ineke
Een mooie kaart met heel mooi dessin-papier vind ik. Zo waren jullie vroeg uit bed, toen lag ik heerlijk te snurken hihi. Wel vanmiddag lekker aan de freubel geweest. Véél jarigen in maart ( wink, wink)
Lieve groetjes Miranda
Heel mooi dp en leuk gemaakt in dit patroon. Hier ook om die tijd wakker. xx
Beautiful fractured card and DP,love the flower kept white too.Thank you for joining us at Pearly Sparkles.
Carol DT x
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie kaart in dit leuke model, ik heb even een filmpje gekeken, dacht dat het ingewikkeld was, maar dus niet..
Ik ben ook een slechte slaper maar sta niet midden in de nacht op,
Groetjes,
Ansx
Ik zag dit soort kaarten ook al veel voorbij komen en ook mij "jeukte" het om er een te gaan maken. Het is er nog niet van gekomen. Ik vind jou versie prachtig en zo rustig. Daar hou ik ook wel van.

Lieve groet, Petra
coldwaters2 zei…
Brilliant take on the 'fractured' card design Margreet those papers are lush and I love that flower a super card
hugs
lolo x
joke zei…
Deze fractured kaart is heel mooi zo in het vierkant. Ze zijn verslavend he!
Groetjes Joke
Chrissy zei…
Fabulous and lovely card Margreet and love the flower left white, so pretty, love the design..

Luv CHRISSYxx
Caroline zei…
Ik ken deze techniek nog niet, heel leuk zeg!
Zo, dat was een vroegertjes zeg haha
Groetjes Caroline
*Vicki* zei…
Your fractured card is so pretty with your choice of floral papers and that pretty flower to go with it! Nicely done!
GerJanne zei…
De kaart is prachtig. Heel mooi papier. Je hebt de stroken er overheen gedaan denk ik? Dat is het leuke van deze techniek. Kan allebei....
Tristan zei…
Love how you've used that pretty DSP Margareet. Thanks for joining us at AAA Birthday.
Caroline zei…
Leuk dat je weer meedoet met onze challenge, dank je wel
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Gerda zei…
De kaart is prachtig en wat een mooi papier heb je gebruikt.
Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda
Gerda zei…
Wat een prachtige kaart is dit geworden!! Ik vind het papier erg mooi en wat een leuk design met al die stroken.
Thanks for joining us at Cut it Up challenge!
Have a great day.
Gerda
Ellen zei…
Heel mooi kaartje!
Sta je een keer vroeg op, krijg je dit... :) Nou ja, wel lekker veel freubeltijd!

xx Ellen
Larelyn zei…
Lovely. Thanks for joining our Cut it Up 300th challenge.
Hugs,
Larelyn (CIU owner)

Populaire posts van deze blog

Quirky birds