Dank, dank, dank


Wat ben ik door jullie verwend met zoveel prachtige kaarten voor mijn verjaardag. 
Mijn dank is groot. Ik ga jullie allemaal nog persoonlijk bedanken (of heb dat al gedaan).

Ans - Margo - Ditta - Bea
Diny - Ine - Claudia - Ineke
Marjan - Giny - Petra


Jeanet - Caroline S - Hennie - Annemarie en Merit
ElleJeanne - Irene - Carla - Eri - Gina
Henriëtte - Ellen van L - Wilma - Anita


Miranda S - Bernadet - Trijntje
Ellen B - Nancy - Sarah - Marijke
Marja - Angélique - Nicolette - Caroline van S


Ank - Wies - Miranda B 
 Daphne - GerJanne - Angela 

Ik ga hier nog lang van nagenieten.
Fijne dag en geniet van de Paasdagen.
xxx Margreet




Reacties

Eri zei…
Oh, wat heb jij veel mooie cadeautjes door je brievenbus gekregen! Geniet ervan! Voor jullie ook fijne Paasdagen!
Groetjes, Eri
wat een hoop mooie kaartjes heb je gekregen voor je verjaardag, gezellig hoor
ik hoop dat je een fijne dag hebt gehad.
jij ook fijne pasen
groetjes ellen
Sarah zei…
Ik zie dat mijn kaart goed is aangekomen. Geniet nog maar lekker na!
Monique zei…
Nog van harte gefeliciteerd Margreet!
Het is mij niet gelukt je een kaartje te sturen maar je kunt nog heel lang naar alle andere ontvangen kaartjes kijken. Super!
Lieve groetjes, Monique
Caroline zei…
Wow, wat een hoop kaarten heb gehad! Dat maakt de dag nog leuker!
Groetjes Caroline
Een echte bofvip ben je Margreet, zo veel mooi kaartjes gekregen geniet ervan. Fijne Paasdagen xx
Trijntje zei…
Wat ziet het er gezellig uit Margreet. Leuk al die verjaardagspartijtjes. Ik heb ook weer met veel plezier een kaart voor je gemaakt. Je geniet nog maar lekker van alle mooie kaarten. Groeten Trijntje
carla zei…
Wauw zoveel verjaardagskaarten.
Margreet dat voelt toch als echt jarig zijn hé.
Geniet er nog heel lang van.
Groetjes,
Carla
Marjan zei…
Je bent heel erg verwend! Leuk om ze allemaal zo bij elkaar te zien. Jullie ook fijne Paasdagen!
Kaartenkraam zei…
Wat gezellig zoveel kaarten!
Fijne Pasen!

groetjes van Ank
wat veel en mooie kaarten heb je mogen ontvangen Margreet......gr karin
Marleen zei…
Nog een dikke proficiat met je verjaardag!!!
Bedankt voor het mooie kaartje dat je naar mij stuurde, ik geniet er van.
groetjes
Angélique zei…
Zoooo, wat een berg, superleuk! Wat betreft mijn deeltje daarvan: graag gedaan!
Mrs A. zei…
What beautiful cards you received. Many belated birthday wishes. Hugs Mrs A.
Prachtige felicitatie-kaarten mocht je ontvangen Margreet en zo veel , leuk hoor. Hij komt zondag op mijn blog te staan. Alvast fijne Paasdagen gewenst.
Lieve groetjes Miranda
Ans Gilbert zei…
Superveel en mooie post heb je ontvangen, daar kun je nog lang van genieten,
hele fijne Paasdagen,
groetjes,
Ansx
Oh wow wat veel kaarten Margreet. Graag gedaan en het was een plezier om 'm voor je te maken.


Lieve groet en fijne paasdagen, Petra
Ellen zei…
Dat is nog eens verwennerij zeg, wat leuk dat je zoveel kaartjes hebt mogen ontvangen.
Geniet van de Paasdagen!

xx Ellen
Nicolette zei…
Wat heb je een hoop mooie kaarten gekregen. Echt jarig zo!
Groetjes Nicolette
Elle-Jeanne zei…
Wow wat veel verjaardags post Margreet.
Nu no lekker na genieten.
Fijne paasdagen.
Groetjes Elle-Jeanne
Chrissy zei…
What a gorgeous collection of cards Margreet and so glad you had a happy day..

Luv CHRISSYxx
Trudy zei…
Prachtige kaarten heb je gekregen! Geniet ervan!
Ik heb je een mailtje gestuurd.
Fijne Paasdagen en groetjes, trudy
Daphne zei…
Zooooo zeg, wat veel kaarten heb jij gekregen

Zo leuk!
Epie zei…
Ooww te laat , gefeliciteerd nog met je verjaardag Margreet
En fijne paasdagen gewenst, grote groetjes van Epie
Angela zei…
Wow wat veel brievenbuscadeautjes Margreet; schitterend!
Dit heeft je verjaardag denk ik wel iets extra's gegeven. Heerlijk!

Populaire posts van deze blog

Quirky birds