Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
Veel wandelplezier vanmiddag.
grtjs, martina
XxIrene
Leuk met de muisjes.
Groetjes Elle-Jeanne
groetjes ellen
Groetjes, Eri
Dank je wel voor je deelname bij K&K.
Lieve groet, Monique
De achtergrond is ook prachtig gemaakt.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Luv CHRISSYxx
hugs
lolo x
Hier regende het vanmiddag.
Groetjes Nicolette
Het doet heel voorjaarsachtig of zomers aan.
Jammer dat je niet kon wandelen, maar nu was er vast tijd om te knutselen.
Via hier wil ik je bedanken voor mijn verjaardag kaart!!
Ik ben goed verwend, had 30 kaarten en vandaag kwamen er nog een paar.
Ik blijf nog lekker nagenieten, alle kaarten hangen in de kamer dus daarvan kan ik ook blijven genieten.
B x
hier is voor de derde dag achter elkaar nat en somber, BAH.
Groetjes,
Ansx
Karen L, Owner
Word Art Wednesday
www.wordartwednesday.blogspot.com
Pinky