Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
En ik snap wel dat dit een winnend kaartje is….dikverdiend xx
grtjs, martina
Van harte met je topper.
Leuk je weer te zien vandaag bij 52WTC.
Fijne dag lieve groeten Annemarie en Merit DT52WTC.
groetjes ellen
groetjes ellen
Mooie zachte kleurtjes.
Groetjes, Yvonne.
Groetjes, Eri
Groetjes van Marian.
Groetjes Trudy
Een hele leuke stans op de achtergrond, mooi plaatje erbij en toffe boompjes.
Ook een hele mooie tekststempel.
Tof gedaan.
Groetjes,
Carla
Gefeliciteerd met je topper!
Ik vond het zo leuk te lezen dat je aan Peter en Guus had gedacht bij Ai Weewee. Elkaar nog nooit ontmoet, en toch het gevoel dat je elkaar kent, he?
En van harte met je topper!
hugs
lolo x
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC deze week!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Groetjes Joke
Faith A DT
Luv CHRISSYxx
Groetjes,
Ansx
En gefeliciteerd met je toppertje!
Groetjes Caroline
Groetjes Nicolette
Gefeliciteerd met je toppertje!
groetjes van Ank
Leuk je topper !
groeten Ineke
DT52WTC
Gefeliciteerd met je topplaats.
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Antje