Prettige Feestdagen

 

Allereerst wil ik jullie allemaal nog een Creatief, Gezond en Gelukkig Nieuwjaar wensen.
Voor Joop begon het vorige week vrijdag met buikgriep en ik volgde een dag later.
Oudjaarsdag konden we gelukkig al wat langer uit bed blijven.
Dus voor het eerst in ons 52-jarig huwelijk hebben we niet met champagne, maar met een glaasje kraanwater geproost.
Dit is ook de reden waarom ik nog bij bijna niemand op zijn blog ben geweest. Voelde me te slap en te moe om wat te doen (had zelfs geen zin in knutselen).
Maar inmiddels gaat het beter, en ga ik mijn leven weer oppakken.

Ik had een blok Paper Favourites met allerlei kerstmannen gekocht. Niet wetende dat dit papier afmetingen had van 21,5 x 15 cm. Ik kreeg ineens het idee om er een dieptekaart van te maken. Toen ik dat gedaan had, vond ik het zonde van wat overbleef, dus heb ik er gewoon een supergrote kaart van gemaakt.
De tekst Prettige Feestdagen uit groen en goud karton gestanst en op elkaar geplakt.
De stans van het gingerbread mannetje had ik nog ergens in de voorraad en ik stanste hem uit uit hetzelfde goudkarton.

Gebruikte materialen van Kreatrends:

Het nieuwe jaar begint goed met een toppertje en volgende maand mag ik gastdesigner zijn. Te leuk!
 

En nog een favorietje van Linda en wel bij:

Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

allereerst nog een goed en creatief 2024 gewenst, fijn dat je al weer wat opgeknapt bent buikgriep is altijd vervelend
wat een mooie kaart met het leuke design papier heb je gemaakt wel handig zo'n groot vel kan je meerdere kaarten maken
gefeliciteerd met je toppertjes
groetjes ellen
Irene zei…
Zó niet leuk maar gelukkig weer bijna gezond en nu maar hopen dat het zo blijft in dit lange nieuwe jaar: hier ook véél gedoe en een huisarts die het liet afweten (ik ben 😡) maar de longarts gelukkig niet dus Ben krabbelt voor de zoveelste keer weer op 🥴.
Mooie grote dieptekaart Margreet!
XxIrene
Elle-Jeanne zei…
Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Mooie kerstkaart heb je om te laten zien.
Fijn dat het wat beter met jullie gaat.
Niet te hebben buikgriep.
Beterschap.
Groetjes Elle-Jeanne
Elle-Jeanne zei…
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Elle-Jeanne
Jammer dat jullie zo het jaar hebben moeten afsluiten. Wens jullie een goed en gezond jaar toe, en voor jou hele veel creatieve uurtjes.
Prachtige diepte kaart heel mooi met de grote kerstman. Ik heb ook nog van de grote papier goed idee Margreet. xx
En dan vergeet ik je te feliciteren met je toppers. xx
Daphne zei…
Oooooh, wat kan je je dan ziek voelen hè, bah bah.
Hopelijk knappen jullie nu verder op en hebben jullie dit gehad om verder bespaart te boven komende winter maanden.
Je kaart is leuk, ik heb nog niet zo'n diepte kaart gemaakt, maar staat nog op mijn lijstje.
Eri zei…
Wat leuk deze MAXI kaart met de kerstman in diepte uitgewerkt. Gefeliciteerd met je toppers, dat is al een mooi begin van 2024! Hopelijk zijn jullie allebei snel weer helemaal opgeknapt.
Groetjes, Eri
Jantine zei…
Grappig idee om met de "overblijfsels" gewoon een heel grote kaart te maken, Margreet! Mooi geheel en verrassend met dat verhoogde stuk er op.
Vervelend dat jullie zo beroerd waren, hopelijk knap je snel op.
Gefeliciteerd met je mooie toppers.
De beste wensen voor 2024 en bedankt voor je inzending bij onze uitdaging!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Voor jullie ook nog de beste wensen voor 2024! Gelukkig dat je alweer een beetje opgeknapt bent. Je maakte in ieder geval een mooie dieptekaart met dit leuke papier.
Groetjes, Caroline
Trudy zei…
Wat een super gezellige en warme kaart met de kerstman!
Fijn dat je weer bent opgeknapt. Ik hoorde van meer mensen dat ze ziek waren.
Het zal wel heersen.
De beste wensen voor 2024 en groetjes, Trudy
Marijke zei…
Wat vervelend dat jullie met oudjaarsavond griep hadden! Dus geen champagne en geen oliebollen voor jullie dit jaar! Ik wens jullie voor het volgend jaar veel gezondheid en geluk. Je kaartje is leuk geworden en goed opgelost met je maat van het papier! Fijn dat je weer meedoet met de uitdaging van 52WTC. Groetjes Marijke
Ach jee dat is zeker geen fijn begin van het nieuwe jaar Margreet. Gelukkig voel je je nu wat beter. Ik vind de afbeelding van de dieptekaart heel mooi, lekker nostalgisch en een santa zoals hij eruit moet zien.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij 52 WTC en natuurlijk ook nog de beste wensen voor het nieuwe jaar. Een goed begin qua knutselen die toppertjes, gefeliciteerd.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Trijntje zei…
Fijn dat het beter gaat.. Leuke kaart met dit mooie plaatje heb je goed opgelost… jammer om de restjes weg te gooien. Gefeliciteerd met je toppers, ik zie mijn verjaardagskaart er ook bij… die is ook erg mooi… De beste wensen. Voor 2024. Groeten Trijntje
Nicolette zei…
Een leuke kaart. En fijn dat je weer wat bent opgeknapt.
gefeliciteerd met je toppertjes.
Groetjes Nicolette
He wat een ellende om je zo naar te voelen. Beste hopelijk ben je snel weer de oude,
Prachtig deze diepte kaart, en van harte met je toppers,
Leuk dat je meedoet met de uitdaging bij 52WTC.
Lieve groetjes Annemarie en merit DT52WT
Suzan zei…
Allereerst de beste wensen voor 2024! gelukkig zijn jullie weer opgeknapt!
Je kaartje is prachtig!
Bedankt om mee te doen met de Challenge.
Groetjes Suzan
DT 52WTC
Wow, wat een gave dieptekaart Margreet. Wat een goed idee om met de overblijfselen zo'n grote kaart te maken. Van harte met je toppertjes. Hopelijk zijn jullie snel weer helemaal de oude.
Groetjes Antje
Wat fijn dat jullie aan het opknappen zijn. Het heerst nu echt, ziek zijn.

Je kaart is weer prachtig en gefeliciteerd met je topper en GD.

Lieve groet, Petra
Wies zei…
Vervelend om rond de jaarwisseling ziek te zijn en gelukkig dat het nu weer beter gaat. Een goed verder herstel toegewenst.
Mooie grote kaart heb je gemaakt met het diepte deel erop.
Gefeliciteerd met je topplaatsen.
Chrissy zei…
I'm so sorry you two got so sick and right on Christmas/New year..but glad you are feeling better..and I LOVE how you make these cards with the die, do you have 2 sheets and cut one to go on top?..and what a lovely Santa picture, fabulous Margreet..

Luv CHRISSYxx
een super mooie kaart Margreet en gefeliciteerd met je toppertjes......gr karin
Angela zei…
Een heel gezond en voorspoedig 2024 Margreet. Dat we maar veel van je prachtige creaties mogen bewonderen op je blog.

Wat balen dat jullie geveld door de griep aan 2024 begonnen zijn. Fijn dat het al weer wat beter gaat.

Graag wil ik je heel erg bedanken voor de prachtige kaarten die ik mocht ontvangen voor mijn verjaardag en kerst!
Het lukte me niet kerstkaarten te maken en te versturen..... hopelijk lukt het me dit jaar wel.

xxAngela
*Vicki* zei…
So sorry to hear you were both sick to ring in the New Year with, but hope you are on your way to better health now. Your card is stunning with the photo and I love that Santa! Gorgeous depth layout! Sending hugs
Ans Gilbert zei…
Echt een prachtige dieptekaart en een goed idee om een grote kaart te maken, jammer om dat mooie papier weg te gooien.
Bah niet leuk om buikgriep te hebben, gelukkig zijn jullie weer opgeknapt.
Wij zijn ook niet blij met wat we tegen komen nu we hier een aantal weken wonen, hopelijk zijn de verstoppingen nu verholpen, maar van de 4 inbouw apparaten worden er 3 vervangen en 2 er van zijn stuk, dus dat komt ook voor onze rekening, zo niet blij mee,
Groetjes,
Ansx
Angélique zei…
Ook voor jullie nogmaals een mooi 2024 gewenst (kan toch niet te vaak? Wie weet helpt het om er een supermooi jaar van te maken).
Een heel mooie kaart, inderdaad zonde om de rest van het papier niet te gebruiken en nu valt je kaart extra op tussen alle andere kaarten met kerst.
Gefeliciteerd met je toppers, leuk!
Freubelmina zei…
O jakkie buikgriep is zo niet leuk! Ik hoorde dat de laatste variant van corona gepaard ging met buikgriep dus wie weet hebben jullie dat samen doorgemaakt…..hopelijk nu weer helemaal fit hoop ik?
Je kerstkaart met de knappe kerstman is super én 2 toppertjes….dikverdiend Margreet xx
Caroline zei…
Ook voor jullie een mooi en dan nu een gezond 2024 gewenst! Hopelijk gaat het nu al wat beterder (goed nederlands? haha)
Ik ben helemaal niet gek op champagne en was dit jaar de bob dus zat ook aan het kraanwater haha
Je kaartje is heel leuk en mooi opgelost om er een grotere kaart van te maken.
Groetjes Caroline
Helen zei…
Great card - love your Santa image.

Thanks for joining us at The Paper Funday Challenge.

Helen x
DT

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans