On Your Anniversary

 Mrs A van de Butterfly Challenge heeft weer een nieuwe uitdaging bedacht.
Een verjaardagskaart (A van Anniversary) met het volgende van het spinning wheel:

Dit zijn mijn gekozen kleuren:
African Violet - Apricot - Apple Green - Aero Blue
Verder heb ik gekozen voor een sentiment en Acetaat (onder de grote vlinder).
Ik heb ik weet niet hoeveel stempels, maar op geen eentje bleek Happy Anniversary te staan, dus moet ik het maar doen met de tekst On Your Anniversary van LOTV.
De achtergrond is gemaakt met acrylverf op de gelliplate en ik heb er tekst op gestempeld van set #573 van AALL&Create (Tracy Evans).
Mijn favoriete label CR1551 gebruikt en bovenin een lintje uit de voorraad geknoopt. 
De cijfers uit een oude Collectables gestanst.

Onderstaande materialen komen uit de webwinkel van Kreatrends:

Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
https://butterflyspotchallenge.blogspot.com/
https://pammiesinkypinkieschallenges.blogspot.com/2024/01/pip-challenge-2403.html
https://incywincydesigns.blogspot.com/




Reacties

Freubelmina zei…
Hij is super Margreet,je gebruikte een mooie kleurencombinatie!
De mijne heb ik gisteren gemaakt maar is onderweg naar een jarige Job dus moet even wachten met plaatsen xx
Prachtig Margreet wat een kleuren palet heel mooi. xx
mooie tag Margreet...gr karin
wat een mooi label met de frisse kleurtjes en de leuke details
raar hè gebeurd mij ook soms heb je zoveel spullen en dan net dat ene niet, gelukkig maar dat we creatief genoeg zijn om het anders op te lossen
groetjes ellen
Ellen zei…
Mooie kleuren en een erg leuk kaartje.

groetjes, Ellen
Trijntje zei…
Je hebt een superleuk fleurig label gemaakt Margreet. Groeten Trijntje
wat een schitterende tag.
Liefs Annemarie en Merit
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart volgens het kleurenpalet.
Groetjes Elle-Jeanne
Angélique zei…
Een heel mooie labelkaart, mooie kleuren.
Irene zei…
Prachtige kleurencombinatie Margreet, mooi met de vlinder er bij!
XxIrene
Eri zei…
Je leuke label is helemaal geslaagd Margreet. Prachtige kleuren, en je hebt een heleboel af kunnen vinken van het kleurenwiel.
Groetjes, Eri
Wat heb je dit prachtig gemaakt!! Een hele fijne week.
Trudy zei…
Wat een mooie en super vrolijke tag!
Groetjes Trudy
Mrs A. zei…
Beautiful tag and the colours are all so cheerful together. Thwnkyou for coming and playing in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.
Gina zei…
Hele mooie mixed mediakaart ! Groetjes, Gina
*Vicki* zei…
Such bright and happy colors! I love the butterflies and your special tag design!
Chrissy zei…
Beautiful colour combos Margreet great background and love the butterfly..

luv CHRISSYxx
coldwaters2 zei…
Lovely tag Margreet your choices of colours are great I love the butterfly this is super
hugs
lorraine x
Wies zei…
Mooie labelkaart met vlinders in mooie kleurencombinatie.
Daphne zei…
Leuk hoor.
Hier heb je vast wel even over na moeten denken.
Maar, zoals ik al zei, echt heel leuk.

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans