Pioenroos

 

Omdat ik een paar weken geen kans zag om te freubelen, ben ik eens gaan rommelen tussen alle spulletjes en daar kwam ik zowaar een viertal gekleurde bloemen tegen (ooit op een copic workshop gemaakt). 
Ik zocht er een bijpassend kleurtje cardstock bij (geëmbost en wel) en stanste dit uit met een van de framemalletjes van COL1532.
Onderaan plakte ik wat stukjes washitape van AALL & Create.
In de komende dagen zal ik jullie ook de andere kaarten laten zien.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:







Reacties

Monique zei…
Wie wat bewaard, die heeft wat! Mooi gedaan Margreet.
carla zei…
Een hele mooie pioen en mooi ingekleurd.
Leuke afwerking met de washi tape.
Een tof kaartje Margreet.
Groetjes,
Carla
heel leuk Margreet

gr karin
*Vicki* zei…
The flower is so pretty and you've done a great job coordinating your embossed paper with it too! Love the rounded corners! Gorgeous card!
Elle-Jeanne zei…
Toch een mooie kaart Margreet.
Jammer dat deze bleef liggen.
Hoe gaat het nu met Jou?
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Je h3bt een mooie kaart gemaakt met deze mooi gekleurde pioenroos. Fijn dat je dit weer terug vond. Groeten Trijntje
Eri zei…
Dat was ook mijn eerste gedachte; Wie wat bewaard heeft wat! Je hebt een heel mooie kaart gemaakt met deze roos.
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Heel erg mooi Margreet.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Handig als je al wat gekleurd hebt klaar liggen (ook al wist je het zelf eigenlijk niet meer ;-))
Het is een prachtig kaartje.
En ik snap het heel goed van je moeder. Alles verwerken op haar leeftijd kost meer tijd dan bij ons...
Daphne zei…
Het kriebelt toch hè?!
Het is een super leuk kaartje.
Fijn dat het weer (min of meer) lukt om kaartjes te maken.
Freubelmina zei…
Prachtig deze pioenroos…zo’n warme kleuren, een prachtige kaart Margreet xx
brenda zei…
Very pretty and the washi tape carries the colour of the flower perfectly, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

B x
Love the beautiful flower and strips of washi tape.THank you for joining us at Stamping Sensations
Carol DT x

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic