Make today amazing

 

En hier is nummer 3 van de copic workshop.
Weer bijpassend geëmbost cardstock erbij gezocht en de tekst vond ik wel passen bij deze mooi lelie.
De randjes gedaan met het deckle snijapparaat van Tim Holtz.
Daarna alle hoeken afgerond met de Corner Chomper van Crop-A-Dile.

Vanmorgen weer naar de fysio geweest.
Hij vond dat ik als een speer ga. Heb nu naast met de katrol werken oefeningen opgekregen met een elastiek, dit om weer wat spierkracht terug te krijgen. Dat ik 's nachts best veel pijn heb, komt toch omdat ik overdag te veel doe. Even maar wat gas terugnemen dus.
Fijne dag verder.
xxx Margreet



Reacties

Diny zei…
Wat een prachtige kaart Margreet....heel erg leuk gedaan!
Ook je vorige is een mooie!
Groetjes Diny
mooi Margreet

gr karin
coldwaters2 zei…
Hi Margreet this is another beautiful creation your colouring of the Lily is top notch the colours are so lush glad you are beginning to improve just take things a bit easier although that is easier said than done lol.
hugs
lorraine x
Eri zei…
Wat is dit ook een mooie kaart met die prachtig ingekleurde lelie. Toch nog maar even oppassen, en niet teveel willen.
Groetjes, Eri
Renate zei…
Het is een prachtige kaart geworden. Mooi gekleurd.
Sinds een paar weken ben ik ook de trotse eigenaar van een fantastische set Copic Markers. Ik was al wel gewend om met alcohol markers te werken, maar daar gebruikte ik een hele andere techniek. Nu vind ik het super eng om met de Copic Markers aan de slag te gaan. Ik kan het wel, denk ik... Maar ik ben veel te kritisch op mijn eigen werk.

Nu ga ik, als snotneus, je wel even vertellen dat je het advies van je fysiotherapeut wel goed moet opvolgen. Des te sneller ben je weer helemaal hersteld.

-xies- Renate.
Sarah zei…
Je drie kaarten met je ingekleurde-copic-bloemen zijn leuk! Niet te veel doen is niet makkelijk als je een bezig bijtje bent, maar toch best er naar luisteren. Goed verder herstellen. X
Wat een mooie kleuren Margreet, schitterende lelie stempel. Wat fijn dat je herstel goed verloopt, we worden door pijn weer terug geroepen valt ook niet mee voor een bezige bijtje om het rustiger aan te moeten doen. xx
Fikreta zei…
very beautiful card
*Vicki* zei…
It's such a beautiful card Margreet! I love that flower and the sentiment you've paired with it too! The texture is very nice!

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic