Buldog van de buren

Vanmiddag hebben we feest, want onze buurtjes hebben heel wat te vieren: hij wordt 60, zij wordt 50, zijn kapsalon bestaat 30 jaar én ze zijn 15 jaar getrouwd.
Voor de ingang van zijn kapsalon heeft hij een grote oranje buldog staan en eenzelfde zilverkleurige staat er in de achtertuin. Daarom vond ik deze afbeelding wel geschikt om voor hen een dieptekaart te maken (met binnenin een envelop met inhoud).

Update over mijn moeder:
Na een gesprek met de revalidatie afdeling waar zij nu vertoeft, is besloten om een aanvraag voor een verpleeghuis in gang te zetten. Ze is hier best verdrietig over omdat ze het liefst naar haar huisje terug zou gaan. Maar gelukkig snapt ze ook wel dat dat niet meer gaat.
Vrijdag is het gips van haar arm gegaan. Een grote opluchting.

Met mij gaat het inmiddels weer iets beter. Ik was de laatste dagen echter zo druk en moe, dat ik geen puf meer had om jullie blogs te bezoeken. Ik hoop hier snel verandering in te gaan brengen.

Fijne zondag!

Reacties

Heel mooi en leuk vierkant en toch rond. Het is ook wat als je niet meer op je zelf kunt wonen. Een fijne dag vandaag xx
Freubelmina zei…
Nou deze kaart gaat zeker wel in de smaak vallen want als je zulke beelden in de tuin zet dan heb je daar wat mee…gaaf plaatje had je Margreet! Ach je moedertje….en dat gaat bij jou ook niet in de koude kleren zitten! xx
Elle-Jeanne zei…
Leuke eclipse card met de buldog Margreet .
Fijn dat er een oplossing komt voor moeders,soms is dat het beste ,al wil je in je hart graag anders.
En jou energie komt wel weer .
Geniet van je rust.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Dit kaartje past inderdaad perfect bij jullie buren zo te lezen.
Mooi gedaan, de afbeelding komt heel mooi over op deze manier.
Wat een verdriet voor je moeder, maar gelukkig snapt ze wel dat dit beter is.
Als ze er positief ingaat zal ze een hele mooie fijne tijd hebben in haar nieuwe leefomgeving, maar de stap om dat te accepteren en in te zien is enorm groot denk ik.
Ik denk dat jouw lichaam aangeeft dat je even rust moet nemen, maar dat moet wel kunnen.....pff, wat een nare tijd voor jullie allemaal.
een mooie kaart Margreet

gr karin
wat een gave kaart met de layoutmal en de schattige bulldog
wat zal dat een verandering voor je moeder zijn om naar het verpleeghuis te gaan maar ja zo ging het ook niet meer heel veel sterkte gewenst ook voor jou zal het best wennen zijn
ik hoop dat je ook snel je weer wat beter gaat voelen
groetjes ellen
Monique zei…
Een mooi bijpassend kaartje voor jullie buren. Ik heb even teruggelezen want dit, jij met je schouder en je moeder met een gebroken elleboog) heb ik even gemist. Heel sneu voor je moeder dat ze niet terug naar haar huisje kan. Voor jullie is het fijn. Je weet dat ze straks goed zit...en als er wat gebeurt zijn er direct mensen die haar kunnen helpen. Ik hoop voor jou dat de katrol z'n werk doet. Ik moest hem gebruiken voor een frozen shoulder en dat ging heel goed. Nog even doorbijten, dan kun je straks volop weer aan de knutsel!

Lieve groetjes, Monique
Angélique zei…
De kaart zal absoluut in goede aarde vallen, tof gemaakt! Veel plezier op het feest.
Goed dat er zo meegedacht wordt met een reële blik. Heel begrijpelijk dat je moeder er verdrietig over is, maar gelukkig ziet ze het zelf ook in. Het zal wel wennen worden, ook voor jou. Het is niet fijn om je moeder zo verdrietig te zien, maar als ik het goed heb begrepen is het onvermijdelijke gekomen.
Wat fijn dat het met jouw schouder/arm beter gaat, dat heeft je lang genoeg belemmerd in je bezigheden.
Eri zei…
Een leuke en passende kaart voor jullie buurtjes! Ach, wat verdrietig te lezen, dat het naar huis gaan voor Moeders niet meer lukt. Ik hoop van harte dat ze daar nog een leuke tijd heeft. En voor jou, nog maar even rustig aan!
Groetjes, Eri
aussie aNNie zei…
What a wonderful way to add pops of colour. A really stunning card xx
Marjan zei…
Heel wat te vieren dus en wat attent van jou om een kaart voor ze te maken. De mooie buldog is natuurlijk een schot in de roos, gave kaart Margreet!
Ik snap wel dat het erg tegenvalt voor je moeder dat er nu een verpleeghuis wordt in zicht komt, maar ik begrijp uit je woorden dat het niet anders kan. Ik hoop dat er een fijn huis voor haar komt, waar ze het goed zal hebben. Ik herinner me nog van mijn moeder dat het niet meeviel, maar dat ze het er toch naar haar zin kreeg, al was het van korte duur.
Fijn te horen dat je schouder/arm beter gaat, hopelijk gaat het herstel nu vlot.
Ellibelle zei…
A wonderful card for a dog lover, thank you so much for sharing with us at Allsorts challenge this week!
Chrissy zei…
Not a good thing to run out of puff, you need to rest a bit and glad to hear your Mum is taking her life change style well, she could really like it, so fingers crossed she settles well, and I LOVE your fabulous card, that bulldog is a beauty..take care my friend..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel toepasselijk is het! Dat zal gewaardeerd worden en ze zullen natuurlijk meteen snappen dat ze deze kaart krijgen.
Wat verdrietig voor je moeder. Laat haar goed afscheid nemen hoor, van naar huisje! Ik zie soms heel lag inverdrietige mensen, omdat ze niet of nauwelijks afscheid konden nemen van de plak waar ze heel lang woonden. Ze komen meteen in een rouwproces terecht, zo naar.
Ik hoop dat ze er snel vrede mee heeft.
En voor jou is hopalijk het einde in zicht van de ellende van je schouder!
brenda zei…
A great die which works well with the lovely Dog image, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week.

B x
Ans Gilbert zei…
Dat is echt een superleuke kaart met deze afbeelding, dat past er perfect bij.
Toch verdrietig dat je moeder nu toch naar een verpleeghuis zal gaan, maar wel beter en als ze valt en er is niemand ook niet fijn.
Groetjes,
Ansx
Linby zei…
A great image to use with this die, it looks wonderful. Thanks for sharing with us at Allsorts.
*Vicki* zei…
That bulldog topper is super adorable! I love the pretty background behind the pup and your inlay design is stunning too! Glad to hear your mother is accepting what needs to be done and I'm sure it's hard to deal with. Sending hugs
Nicolette zei…
Ach wat sneu dat ze nu toch nu meer naar huis kan. Maar wie weet is ze over een aantal weken wel blij met deze keuze. Sterkte er mee.
Je kaart is ook weer erg leuk.
Groetjes Nicolette

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic