Sneeuwpret en meer



Dit is een DT kaartje voor Kreatrends met de mooie nieuwe snijmal Twine Square. Ik heb het niet gedaan, maar je zou door de gaatjesrand een touwtje of koordje kunnen rijgen.

Ik wilde de snijmal Sneeuwpret gebruiken en ben ik mijn voorraad plaatjes gedoken. Hier vond ik Daisy die lekker aan het skiën is met voor op de ski's een vrolijke pinguïn.

Bovenaan heb ik een On the Edge snijmal van Crealies gebruikt.
Sommige witte delen heb ik met distress oxide inkt Broken China bewerkt.

Onderstaande materialen komen bij Kreatrends vandaan:



Reacties

Freubelmina zei…
Een superleuk winters kerstkaartje Margreet!
Een mooie kaart met deze stansen en een leuk plaatje!
Groetjes, Caroline
Caroline zei…
De snoesjes blijven zo leuk! Een heel gezellig kaartje Margreet!
Groetjes Caroline
Een leuke sportieve en gezellige kerstkaart Margreet.

Lieve groet, Petra
wat een mooi kaartje met de mooie malletjes en leuke plaatje, leuke sneeuwrand bovenaan
gezellig dat je meedoet met onze challenge bij the holly and the ivy christmas
groetjes Ellen DT H&I
een hele mooie kaart Margreet

gr karin
Eri zei…
Een leuke winterse kaart met Daisy, en zeker weten dat ze winterpret heeft!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Het is een mooie winterse kaart geworden met Daisy. Ze vermaakt haar lekker in de sneeuw . Groeten Trijntje
Een hele leuke winterse kaart waar echt pret wordt beleefd zo te zien. En ik las ook nog dat je niet onder het mes hoeft, gelukkig maar doe inderdaad rustig aan Margreet.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC en beterschap.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
i am sorry your card will not be entered into the draw as this is a rectangle card. The Challenge is a SHAPED CARD NO SQUARES OR RECTANGLES. Marlene
Angélique zei…
Wat een superleuke kaart! De kleuren en het plaatje zijn mooi op elkaar afgestemd, de "ijs"rand vind ik super bedacht, ik zie in de omschrijving staan dat het eigenlijk druipend honingglazuur is.
Het dp vind ik er ook heel mooi bij passen.
Wat een leuk winters kaartje met dit schattige plaatje! Gezellig dat je meedoet bij 52WTC
Lieve groetjes, Merit en Annemarie
Wies zei…
Hele leuke winterse kaart met Snoesje die van de besneeuwde helling af suist. Mooie mallen heb je gebruikt.
Groetjes, Wies
!neke zei…
Prachtige kaart Margreet !!!!
Mooi gebruik van de stans !
Groeten Ineke
DT52WTC
Marijke zei…
Een mooi kaartje met een mooie rand om het plaatje heen! en de sneeuwrand maakt het gelijk een winters kaartje! Gezellig dat je weer meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke
Elle-Jeanne zei…
Leuk winterskaartje Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Jantine zei…
Hele mooie kaart, Margreet! Alles past prachtig bij elkaar.
Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine 52WTC
Ans Gilbert zei…
Mooie kerstkaart met Daisy op de prachtige nieuwe stans, heel mooi gemaakt,
Groetjes,
Ansx
Laurespage zei…
Wat een mooi kaartje met een leuk plaatje en mooie stansen heb je gebruikt. TOP.
Groetjes,Laurette
GerJanne zei…
Leuk gedaan Margreet! En fijn dat je nog wat in concept had staan. Zelf reacties geven ( knap hoor met links!) Is leuk, maar om zelf wat te laten zien ook.
En deze is heel bijzonder vind ik....
Diny zei…
Wat een snoezig kaartje is dit Margreet!
Groetjes Diny
*Vicki* zei…
Oh my goodness this card is super cute! I love the image with that elegant looking frame and the snow drift at the top really makes this a clever card design! Love it!
Nicolette zei…
Weer een heel leuk kaartje.
Groetjes Nicolette
Bernadet zei…
Wat een plaatje Margreet.
Gave digi heb je gebruikt.
Marjan zei…
Knutselen is nu niet aan de orde natuurlijk, maar dan is het fijn om iets achter de hand te hebben, anders wordt het zo stil op je blog. Deze kaart met de schattige Daisy is superleuk en winters met de mooie sneeuwrand en de mal rond Daisy. Mooi gekleurd!

Populaire posts van deze blog

Snippet 66