Lijda is jarig


M'n wandelmaatje vroeg of ik een kaartje kon maken voor een gezamenlijke vriendin, die 70 jaar is geworden. Er kwam een challenge van Penny Black voorbij en het leek me wel wat om daar aan mee te doen. Het leek me wel leuk om eens op kraft te kleuren met mijn Derwent Chromaflows.
Normaal gesproken zoek ik eerst DP bij elkaar en ga dan kleuren. Nu was de opdracht bij Penny Black om een one layer kaart te maken. Dat werkte achteraf niet omdat ik een te klein stukje kraft had gebruikt. En wat bleek het toen moeilijk om daar DP bij te zoeken.
Maar, ik ben toch wel tevreden met het resultaat. 

Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
https://crazyforcatschallenges.blogspot.com/
https://kleurenmetpotloden.blogspot.com/
https://pennybfriendssaturdaychallenge.blogspot.com/
https://showusyourpussies.blogspot.com/



Reacties

Freubelmina zei…
Supergeslaagd kaartje Margreet, mooi met de bloemrijke achtergrond gecombineerd!
Ik heb ook een ingekleurde stempel op craftpapier ingekleurd…moet er nog even een kaartje mee maken…
wat een mooi kaartje met de schattige poes mooi ingekleurd het dp erachter past er supergoed bij
groetjes ellen
Een leuke kaart en mooi gekleurd op kraft.
Groetjes, Caroline
Angélique zei…
Wat een superleuke kaart! De stempel is heel mooi ingekleurd en het is een vrolijk geheel met het dp. De witte mat en het effen gele papier zorgen voor een goede overloop.
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart is het toch geworden Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
aussie aNNie zei…
Beautiful design and love this, so creative as always! ♥
!neke zei…
Super leuk met die poes !!!!
Groeten Ineke
o wat een leukerd Margreet

gr karin
Wies zei…
Hele leuke verjaardagskaart met de mooi ingekleurde kat en het gebloemde achtergrondpapier.
Caroline zei…
Hij is heel leuk hoor Margreet!
Groetjes Caroline
Nicolette zei…
Hij is erg leuk geworden. En wat jammer dat je moeder nog te goed is voor een verzorgingshuis. Dat legt de druk wel meer met jullie.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Haha, deze fout maak ik altijd.
Maar nu probeer ik er steeds op tijd aan te denken.
Het is een heel leuk kaartje en ik vind dat het dp er goed bij past.
carla zei…
Dit is een superleuk kaartje geworden.
Mooie stempel en leuke papiertjes erbij gevonden.
Dat kleuren op kraft is zo fijn om te doen.
Groetjes,
Carla
Monique zei…
Het resultaat is zeker mooi! Mooi ingekleurd ook!
Hij is toch heel vrolijk en mooi geworden Margreet. Leuk met dat gescheurde blad erachter.
Lieve groetjes Miranda
*Vicki* zei…
Such a sweet kitty image and fabulous coloring over the kraft too! Love the happy colors and your friend will be so pleased!
Chrissy zei…
Cute fun image and great colouring on kraft Margreet, fabulous card..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Geen one layer, maar op deze manier toch echt wel een heel erg leuke kaart met de mooi gekleurde poes met bloemen! Het dp zoeken was een klusje, snap ik, maar goed gevonden!
Fikreta zei…
You can add this card to SYUP challenge!
valscraftings zei…
Thank you for joining in our challenge this month with your wonderful project!
DT – Val x
Fikreta zei…
so cute!
Thank you for playing at SUYP/Cats only challenge
 Hope to see you again! Good luck!
 Fiki  
my blog: Bad Kitty's Craft Room  

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans