dikke pech

 

Wat een vreemde kaart, hoor ik jullie al denken.
Ja, dat ben ik met een sling om.
Had gisteren gezellig een bbq, had net mijn bordje vol, draai me om om naar mijn plaats te gaan, vergeet ik het opstapje van ongeveer 40 cm. Knal daar vol met mijn been tegenaan en het volgende moment lag ik languit (bord was nog redelijk vol en heel, knap hè?). 
Been deed pijn, maar mijn schouder nog meer.
Vanmorgen zijn er X-foto's gemaakt en daarop was te zien dat er een breuk in de schouderkop zit.
Nu een week rust houden en dan weer een foto. Als alles er rustig uitziet van lieverlee naar de fysiotherapie. Als het er niet goed uitziet wordt het opereren.
Kan helaas niet knutselen, maar er staat nog genoeg in de pijplijn.
En ik kan jullie creaties gewoon komen bewonderen.
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Sarah zei…
Wat een pech! Ik hoop dat alles snel en goed herstelt!
Diny zei…
Ach Margreet.....wat een pechvogel ben je toch!
Ik hoop dat het er na een week beter uitziet zodat je geen operatie hoeft te ondergaan!
Heel veel sterkte hoor!
Groetjes Diny
Anoniem zei…
Och dat is echt dikke pech hebben!
Ga je gezellig naar een BBQ . . . en beland je onverwacht in de lappenmand.

Ik wens je veel BETERSCHAP en een HEEL SPOEDIG herstel.
Gr, Jannie
Angélique zei…
O Margreet, dat is zo niet leuk! Heel veel beterschap en sterkte met rust houden. Ik hoop van harte dat de foto volgende week verbetering laat zien.
Smaakte de inhoud van je bordje je nog wel?
Eri zei…
Ohoh, wat balen, ik hoop dat je niet al teveel pijn hebt. En wat zal het een straf zijn om niet te kunnen knutselen. Gelukkig is het mooi weer en kun je lekker buiten zitten. Veel sterkte en beterschap!
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Hoi Margreet wat een vervelend ongelukje heb je gehad. Ik wens je heel veel sterkte. Hopelijk geneest het scheurtje snel. Veel beterschap. Groeten Trijntje
Freubelmina zei…
Ooooo vreselijk Margreet, wat een drama!
Hopelijk is de pijn te verdragen…super onhandig dit en dan ook niet kunnen knutselen ….pechvogel!
Heel veel beterschap xx
o wat een pech die ro trappen ook hahaha maar fijn dat het verders goed met je gaat, ik hoop dat alles mee zit en dat je er gauw vanaf bent, Van Harte Beterschap Margreet

gr karin
Caroline zei…
He bah Margreet wat een pech! Daar ben je dan weer even zoet mee.
En dan ook niet knutselen en natuurlijk meer niet want je doet veel met een arm. Ik wens je heel veel sterkte en hopelijk niet te veel pijn!
Groetjes Caroline
Wies zei…
Dat is zeker pech hebben Margreet. Hopelijk is de rust genoeg om je schouder goed te laten genezen. Gelukkig regent het niet en kun je nu wel buiten zitten, zoals ook op de foto.
Veel sterkte en beterschap.
Groetjes, Wies
Ach wat een pech. Beterschap gewenst.
Elle-Jeanne zei…
Dat is echt pech hebben.
Vreselijk.
Beterschap gewenst.
Groetjes Elle-Jeanne
Chrissy zei…
Oh, Margreet, I'm so sorry and wished I lived closer to come and help you, hope you mend very fast and not in too much pain, take care, and rest well..

Luv CHRISSYxx
Daphne zei…
Ach nee joh, wat en dikke dikke pech!!
Zo niet leuk!!
Ik zal heel hard voor je duimen dat het na een weekje zonder operatie verder kan herstellen.
Heel veel sterkte!!
Ans Gilbert zei…
Oh Margreet dat is echt niet leuk, ga je gezellig BBQ-en gebeurt er dit.
Ik hoop dat zonder operatie weer zal genezen, want een schouder waar wat aan mankeert is heel erg lastig en pijnlijk,
Groetjes,
Ansx
Je@net zei…
Oooh Margreet, wat een pech! Heel veel beterschap en een spoedig herstel gewenst!
Ojee Margreet wat erg voor je wens je veel sterkte en beterschap liefs Anita
oooh wat een pech wat zal dat zeer doen ik hoop dat je goed hersteld heeeeel veeeeel beterschap gewenst
groetjes ellen
Wat een pech. Heel veel beterschap. Hopelijk geneest het snel en goed en hoef je niet geopereerd te worden.
Oooh jee, wat een pech. Hopelijk hoef je niet geopereerd te worden! Succes met de genezing!
Groetjes, Caroline
*Vicki* zei…
Oh no! Poor Margreet! I'm so sorry this has happened to you and I sure hope that it's not going to require you any surgery! I do hope that you are able to come back soon! Sending big healing hugs your way!
GerJanne zei…
Oh Margreet, dat is echt niet leuk!!!
Jij kan zeker die kikkerkaart van mij gebruiken. Jee wat een pech heb je! Ik moest wel even lachen om dat bord dat nog heel was en bijna vol.
Ik denk dat je hem als een soort frisbee hebt gelanceerd...een client van mij vond ik zo een keer midden in de nacht op de grond. Ze had zin in een boterham.met gebakken ei. De rollator lag om, zij ernaast en in de aangrenzende slaapkamee lag het bord met de boterham met ei er half af....hihihi...net zoiets.
In lk geval heel veel sterkte, zal wel een beetje saai zijn, maar je kunt nog wandelen...
Marijke zei…
Hallo Margreet, ik lees even je bericht terug. Wat een pech heb je! Hopelijk geneest het snel en hoef je niet geopereerd te worden. Nogmaals beterschap. Groetjes Marijke
Kaartenkraam zei…
Dit bericht had ik gemist vandaar mijn late reactie.
Wat vervelend zo'n onfortuinlijke valpartij en een breuk in de kop van de bovenarm kan niet gegipst worden. Hopelijk kun je de pijn goed hanteren en gaat de genezing voorspoedig. Sterkte ermee!

groetjes van Ank
Nicolette zei…
Dat is echt niet leuk Margreet. Ik hoop dat een operatie niet nodig zal zijn. Veel beterschap!
Groetjes Nicolette
carla zei…
Ik zie nu pas wat je hebt voorgehad.
Wat een pech zeg.
Moest lastig zijn voor jou om niet te kunnen knutselen, maar de pijn is natuurlijk nog erger.
Even toch de nodige rust nemen.
Sterkte en een spoedig herstel.
Groetjes,
Carla
Ellen zei…
Jij bent wel een pechvogel Margreet…heel erg balen voor je. Ook nog je rechterschouder pppfff. Ik wens je veel beterschap en hoop dat het zonder operatie gaat lukken!
Sterkte gewenst en groetjes
Ellen
Dit had ik dus duidelijk gemist! Pechvogel!
Hopelijk geneest je schouder goed en snel en heb je niet teveel pijn!
Lieve groeten
Nancy
Gina zei…
Aiai, wat lees ik hier allemaal? Hopelijk ben je intussen al redelijk hersteld en heb je geen pijn meer. Wel knap dat je bordje nog vol was 😉 Groetjes, Gina

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans