Bloemen en vlinders

 

Hebben jullie dat ook wel eens, dat je een beetje aan het ruimen bent in je knutselkamer en dat je dan opeens een stapeltje onafgewerkte kaarten tegenkomt?
Nou, ik ben er in ieder geval genoeg tegengekomen. Het is alleen jammer dat ik niet bij alles had genoteerd waar ik (in dit geval) de techniek gezien had.
De snijmal en het DP heb ik ooit bij de winkel met de A gekocht en de vlinders zijn van Joy!crafts. Ze zijn gestanst uit een stippelpapiertje, dat uit een lief klein blokje van Boekenvoordeel komt.

Ik ga straks wandelen (als het droog is tenminste) met mijn vriendin, die weer terug is van vakantie.
Fijne dag!
xxx Margreet

Een toppertje:

 


Challenges:



Reacties

aussie aNNie zei…
Beautiful card and colours are stunning the effect is always great and your card looks beautiful ♥
Elle-Jeanne zei…
Ja dat herken ik.
Leuk kaartje Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Haha, daar moet ik om lachen.
Ik maak mijn kaartjes meestal meteen af, maar soms lukt het niet en dan leg ik het weg, ik ben bang dat er op mijn kamer ook nog wel wat onafgemaakte kaartje tijd slingeren.
Toevalig ben ik nu op de vakinformatie en heb niet veel spullen bij mij. Ik maak nu kaartjes die ik thuis af kan maken met een tekst, of een cijfer of plaatje erop. Maar toch vind ik dat niet zo fijn.
Wat een mooie stans gebruikte jij voor je kaart en wat een leuk idee om het half dp half wit te stansen.
De vlinders zijn ook mooi.
Vlinders op een kaart vind ik altijd erg mooi.
een mooie kaart Margreet ook apart en gefeliciteerd met je toppertje

gr karin
Freubelmina zei…
Een schitterend vrolijk kaartje maakte je Margreet en gefeliciteerd met je winnende kaartje xx
Eri zei…
Die techniek geeft in ieder geval een leuk effect. Wandel ze!
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de mooie mal, leuk dat je hem in 2 kleuren hebt verdeeld, mooie details heb je erbij gemaakt
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Trijntje zei…
Ik denk dat we dat allemaal wel eens hebben dat we een kaart niet afgemaakt hebben. Ik heb hier nog een paar staan. Gisteren nog eentje afgemaakt. Ik probeer ze voor het zicht te houden….. Deze kaart is heel erg mooi. Met de vlinders en het mooie papier. Veel wandel plezier. Ik hoop dat jullie het droog houden. Groeten Trijntje
Angélique zei…
Een heel mooie kaart, de roze vlinders passen perfect bij het donkerblauwe papier. Leuke techniek heb je gebruikt.
Ik hoop dat je fijn hebt gewandeld, hier komt inmiddels sde zon een beetje door.
Marjan zei…
Ja, dat herken ik wel, gelukkig niet vaak, want meestal maak ik het af of het gaat echt richting prullenbak. Leuk die snijmal in twee kleuren en de combinatie. Hoe het precies in elkaar zit, kan ik niet zo goed zien. Mooi kaartje!
Anoniem zei…
Mooi zeg, wat een leuk effect zo. Mijn knutselkamer is niet zo groot dus ik raak niet snel wat kwijt. Wel laat ik onafgemaakte kaartjes liggen op mijn bureau, dan weet ik even niet hoe ik verder moet en hoop dat dat spontaan in me op komt! Groetjes Ela
*Vicki* zei…
Oh if only you could see my pile of cards and scraps unfinished! We could have an afternoon time with it! LOL Your card is stunning! I love the texture from your cut piece and those butterflies are just gorgeous!
Chrissy zei…
So beautiful Margreet, love the bottom half and the top half with the butterflies, sooo very pretty..

Luv CHRISSYxx
Mrs A. zei…
I don't know what technique you have used on this card but it is very pretty and looks most effective. Thankyou for coming and playing in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.

Populaire posts van deze blog

Beterschap Ans