Tim 27,5 jaar



Bij Femke op het werk hadden ze het laatst over verjaardagen en één van haar collega's (Tim) baalt er al van zijn kindertijd van om op 22 december jarig te zijn. Daarom willen zijn collega's hem verrassen met een kaart als hij op 22 juni 27,5 jaar wordt.
En dan komt de vraag of ik een kaart voor hem wil maken. Ja hoor, ik verzin wel wat.
Als extra informatie kreeg ik dat hij houdt van 
bbqen en voetballen.
Gelukkig heb ik nog mappen vol met leuke digi's van Bugaboo uit de tijd dat ik daar DT was.
Deze bbqer ingekleurd met copics en uitgestanst met een cirkelstans van Crealies.
De Bday letters zijn van Creative Craft Lab.
Zijn naam is gemaakt met een alfabet van Quickutz.
De cijfers zijn van Carlijn Design.

De wekelijkse maandagochtenwandeling laat ik deze keer aan me voorbijgaan. Mij te warm!
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
http://hobbyshopveldmaat.blogspot.com/2023/06/challenge-juni-2023-maak-een-mannenkaart_01274538048.html
https://trimmiescraftchallenge.blogspot.com/2023/06/challenge-680-masculine.html
https://allsortschallenge.blogspot.com/
http://craftycalendarchallenge.blogspot.com/
http://mytimetocraftchallenge.blogspot.com/
http://2sistersontheblog.blogspot.com/
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com/


Reacties

Freubelmina zei…
Een geniaal idee en jij maakte een superleuke kaart voor Tom!
Ben benieuwd naar zijn reactie hihi xx
wat een mooi kaartje met de leuke stempel, leuk idee om BBQ en voetbal te combineren
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Prachtige mannenkaart.
Dat ken ik balen van je verjaardag (23dec.).
Iedereen heeft het druk voor kerst.
En je verjaardags wensen staan in een kerstkaart.
Maar ik zal het er mee moeten doen.
Groetjes Elle-Jeanne
Ans Gilbert zei…
Wat een superleuke kaart heb je voor hem gemaakt met deze digi en wat heb je mooi DP gebruikt,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Wat een gaaf idee van zijn collega's om zijn verjaardag maar een half jaar eerder/later te vieren! Lekker midden in de zomer, daar hoort BBQ-en zeker bij! Je hebt een superleuke kaart gemaakt die daar bij past.
Groetjes, Eri
Marjan zei…
Leuk idee van de collega's en wat maakte je een gave kaart voor hem, slim gedaan de combinatie voetbal en barbecue!
aussie aNNie zei…
awww so cute Margreet, waht a fabulous image you used from Bugaboo, so sad they closed xx
Sarah zei…
Heel origineel idee en leuke uitwerking! X
Dena J zei…
A very cute image and it's fun to celebrate half birthdays for those winter holiday babies! Thank you so much for joining the challenge at Allsorts.
Je@net zei…
Wat een geweldig goed idee en deze super leuke kaart gaat zeker bij hem in de smaak vallen!
Ellibelle zei…
A really fun birthday card!
Thank you so much for joining us at Allsorts challenge this week!
Ellie
Ellibelle's Corner
!neke zei…
Wat een leuk idee !!!
Gave kaart !!!!
Groeten Ineke
Nancy zei…
Hey Margreet,
Geweldige kaart! De boodschap gaat heel duidelijk zijn!
Liefs,
Nancy
Superleuk idee en ik kan me er iets bij voorstellen. Ik was telkens jarig de dag na onze koningin Juliana en toen kwam Beatrix....die het ook op die dag vierde. Nu met WA heb ik het geluk dat er een paar dagen tussen zijn. Ik kon nooit geen versie vlaai ofzo kopen omdat alles altijd dicht was en vierde mijn verjaardag daarom altijd op een andere dag.

Je hebt er een hele leuke kaart voor gemaakt.

Lieve groet, Petra
wat een heel leuk kaartje Margreet

gr karin
Angélique zei…
Wat een superleuk idee om zijn verjaardag eens in de zomer te vieren. Het is een heel leuke toepasselijke kaart geworden, heel geslaagd.
GerJanne zei…
Ha Margreet,
wat een tof idee van de collega's om Tim te verrassen met zijn 27,5e verjaardag en leuk dat jij bent gevraagd voor de kaart. Mooi gedaan!
Ik was voor het warm werd alweer binnen (9.00 uur) en in huis is het lekker koel.
En jij ook bedankt voor de mooie kaart die we kregen!
brenda zei…
A colourful fun card, many thanks for sharing at Allsorts challenge this week.

B x
Wat een geweldig leuke kaart met deze leuke digi. Mooi DP ook!
Groetjes, Caroline
A lovely themed card, thank you for joining us at Allsorts this week.
Lorraine
Chrissy zei…
So cute and fun Margreet, great card.

Luv CHRISSYxx
Caroline zei…
Wat geweldig om zijn 27,5 verjaardag te vieren en je hebt een leuke toepasselijke kaart gemaakt voor hem.
Dank je wel voor het meedoen.
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Sheryl zei…
Super masculine card.
Thank you so much for entering our challenge this week at CRAFT Challenge looking forward to see you again next challenge.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx
Nicolette zei…
Heel leuk idee van zijn collega's.
Leuke kaart.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog.
Groetjes Nicolette DT
Wendy L zei…
Great card for our challenge over at MTTC, x
SarahR zei…
Hello there, what a great card - perfect for the fellas! Wonderful idea of his colleagues as well! Thanks for playing along with us this month at Crafty Calendar Challenge, Sarah - DT
Beautiful work, Thank you for Joining us at Scrapping4funChallenge and waiting to see you next time. Happy Crafting

Hugs
DT Meenaa Herale

https://cardscraftandart.blogspot.com

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic