There is always time for tea



Bij Kreatrends is er altijd tijd voor thee.
Met het 2-luik van Dutch Doobadoo heb ik deze theekaart gemaakt.

Hier zie je de linkerkant van de kaart.


Dit is de theepot met kopjes van Marianne Design. Zie je het labeltje van het theezakje buiten de pot hangen?
De bonbons van byMarleenvanderMost mogen bij een heerlijk kopje thee natuurlijk niet ontbreken.
Op het blog van Marleen staan hier allerlei combinaties hoe deze bonbons te maken zijn (ik heb een middagje zitten stansen en plakken, maar wel leuk werk).

Ze zien er uit om op te eten, of niet dan?

En dit is de rechterkant van het 2-luik.


Hier heb ik van het drijfhout uit de maritieme serie van vorige maand een soort van opschrijfbord gemaakt. Ik heb de theestempel (Hennie heeft er nog 2 in de aanbieding) met Versamark gestempeld, er daarna witte embossingpoeder over gestrooid en met de heatgun verhit.

Hier wat kopjes thee met nog wat bonbonnetjes.
Genieten! 

De volgende materialen komen uit de webwinkel van Kreatrends:


















 


Reacties

Freubelmina zei…
Een leuke én lekkere kaart maakte je Margreet…veel leuke details xx
Elle-Jeanne zei…
Leuke gezellige theekaart met de lekkere bonbons Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
een mooi kaartje Margreet

gr karin
Marjan zei…
Heel leuk gecombineerd die verschillende stansjes, ze passen goed bij elkaar en vormen samen een heel gezellige kaart! Leuk model ook! De bonbonnetjes lijken wel echt en wat leuk dat labeltje van het theezakje.!
wat een mooi kaartje met de leuke theepot en de lekkere bonbonnetjes erbij je krijgt er gewoon zin in, ik vind het ook een leuk klusje om de bonbonnetjes in elkaar te zetten als het dan klaar is is het resultaat zo leuk
groetjes ellen
Wat een gezellige kaart Margreet, ik zou zo aanschuiven voor een kopje thee met bonbon hihi. Heel leuk gemaakt.
Lieve groetjes Miranda
Angélique zei…
Een heel gezellige kaart, ik zou zo wel willen aanschuiven.
Trijntje zei…
Wat een leuke gezellige kaart met deze leuk pot en kopjes. Mooi dp. Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Wat een mooie theekaart heb je gemaakt met deze leuke stansen en de bonbonnetjes zien er heerlijk uit. Ik heb ze één keer gebruikt, ik vind het toch een heel gedoe om ze te maken,
Groetjes,
Ansx
Eri zei…
Een leuk tweeluik met het mooie bloemetjes servies. De tekst op het houten bord vind ik leuk bedacht.
Groetjes, Eri
GerJanne zei…
Wat leuk Margreet. Die bonbons zijn zo leuk ontworpen! EN de theepot en de kopjes passen heel goed bij elkaar.
Elly zei…
Een gezellige theekaart, het porselein ziet er super uit,
bedankt voor je deelname bij KIC
groetjes Elly DT
*Vicki* zei…
There is always time for tea, isn't there?! I love your fun dutch door design and those papers look amazing with your tea set too! The added chocolates go perfect for a nice accent!
Nicolette zei…
Mooie kaart en leuk detail het labeltje van het theezakje.
Dankjewel voor het meedoen bij KIC
Nicolette DT
Renate zei…
Wat een schitterende theekaart met chocolaatjes Margreet. Heel leuk gemaakt.
Dank je wel voor je deelname bij KIC
Groetjes Renate DT
Vickie Y zei…
Beautiful! Thank you for sharing with us at the PIP Challenge.

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic