KKT Goud met wit




De laatste woensdag van de maand is het KKT-dag bij Martine.
De overgebleven kleur van vorige maand is goud en Nancy koos er de kleur goud bij. Best een chique combinatie. 
Ik heb er een paar kerstkaarten mee gemaakt.
De kaarsenstempel is een oudje van Marianne Design (Kreatrends heeft er nog eentje op voorraad) en is met versamark gestempeld en daarna met goud geheatembossed.
Merry Christmas is een stempel van Studio Light en hiervoor heb ik goudkleurige inkt gebruikt.


Hier heb ik de kaart zó geprobeerd te fotograferen dat het goudembossing beter te zien is.

Voor mijn 2e kaart heb ik inspiratie gehaald uit de sneeuwsterkaart van Marjan. Toen ik haar mooie kaart zag, dacht ik meteen aan een versie in goud met wit. (Dankjewel Marjan)
En toen hield ik nog een strook met uitgestanste sneeuwsterren over. 
Zonde om weg te doen en ik heb er onderstaande kaart nog mee gemaakt.
Ik ga snel kijken wat de andere dames met deze combinatie gemaakt hebben.
Fijne dag!





Reacties

Freubelmina zei…
Nou jij wist wel goed raad met deze mooie kleuren Margreet!
Hele sjieke kaarten!
(Ik zwaai zometeen weer want ik ga met mijn vriendin naar de kleine Mason 😉)
Ela zei…
Zo, jij was helemaal in de gouden mood! Mooie kaartjes heb je gemaakt. Groetjes Ela
Angélique zei…
Prachtige stijlvolle kerstkaarten, vooral de 2e vind ik schitterend.
wat een mooie kaartjes met al de goud tinten, leuk hoe je het allemaal hebt verwerkt ze zijn allemaal heel stijlvol geworden
groetjes ellen
Wilma zei…
Echt een PRACHTIGE serie kaartjes Margreet in de kleuren van het Kleurenkaartenteam.
En weggooien? Nee.....en dat zeker niet als je nog een extra MOOI kerstkaartje kunt maken.
Liefs, Wilma 😀😀😀
Marfien zei…
Mooie serie Margreet, leuk dat Marjan jouw ook inspireerde, al heb ik dat vandaag niet gebruikt. Het kaarsenstempel is prachtig
chantal zei…
Mooie serie kerstkaarten. Het goud leende zich hier prima voor
Liefs Chantal
Diny zei…
Wat een mooie serie Margreet....voor een kerstkaart kunnen deze kleuren natuurlijk ook heel goed!
Groetjes Diny
Nancy zei…
Hey Margreet,
Die heb je mooi gemaakt!
En meteen al weer wat extra kerstkaartjes op voorraad...
Blij dat je mee wou doen met mijn kleurencombinatie deze maand!
Liefs,
Nancy
Trudy zei…
Hele mooie kaarten en vooral de bovenste vind ik prachtig!
Die gouden kaarsen zijn heel sfeervol!
Groetjes Trudy
3 mooie kaarten maar de middelste is prachtig Margreet

gr karin
Femminde zei…
Wat een mooie chique kerstkaartjes!! En zo lekker verschillend.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
Daphne zei…
Chique hoor.
Ik vind de middelste kaart super, SUPER mooi.
Laurespage zei…
Heel en feestelijk deze kaartjes. Ik vind ze alle 3 even mooi !
Groetjes. Laurette
Nelleke zei…
Een mooie serie kaarten laat je zien. Vooral jouw 2e kaart vind ik super met die mooie sterren, het lijkt wel iets van kant of gehaakt werk. groet, Nelleke
Nelleke zei…
Even testen....
GerJanne zei…
hoi Margreet,
wat een mooie kaarten. Het is inderdaad een heel sjieke combinatie en ik vind het ook best lastig te fotograferen, maar dat heb je geloof ik al gezien. Voor kerst is deze combinatie ook heel geschikt!
*Vicki* zei…
Wow, what a gorgeous design! I love all of the gilded gold with the candles, and I just love the gold glitter especially with that delicate wreath! These are stunning!
Chrissy zei…
Three gorgeous card Margreet and nothing went to waste, I love the gold and white..

Luv CHRISSYxx
leuke kaart heb je gemaakt, mooi
bedankt voor je deelname,
sorry voor mijn late reactie,
grtjs, Martina
Sarah zei…
Je hebt leuk gespeeld met de twee kleuren. Heel tof xx
Jantine zei…
Mooie kaarten, Margreet! Handig altijd om negatieven van stansen ook weer op een kaart te gebruiken. De kaarsen zijn ook prachtig!
En sorry voor mijn late reactie, ik had even geen internetbereik :-)
Groetjes
Jantine

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic