Criss-cross split card

Op Instagram zag ik dit model kaart voorbij komen en ik vond hem zo leuk dat ik ook zoiets wilde proberen. Te meer omdat ik nog steeds stans LR0800 ongebruikt had liggen en ik deze er wel geschikt voor vond.
Hier de link https://bibicameron.co.uk/2023/04/sss-beautiful-days-blog-hop-day-2.html naar het voorbeeld.
LR0800 is een leuke stans om repen papier of cardstock op te maken. Er zitten 3 verschillende maten in de verpakking. 
Ik heb er een grote tekst van Stampers Anonymous opgeplakt en her en der wat mooi opengewerkte vlindertjes.
Een kaartje om iemand een hart onder de riem te steken.
Ik heb hem daarom naar Sarah gestuurd.

En deze kaart heeft dezelfde tekst en heb ik naar haar dochter Aranka gestuurd.
Zó knap dat dat meisje zo optimistisch en zonnig blijft na al wat zij moet meemaken.
Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

Freubelmina zei…
Wat een apart model maakte je Margreet, een mooie kaart en zeker ook de 2e kaart die gewaardeerd gaat worden xx
wat een mooi kaartje met de kleurige strookjes die mallen staan ook nog op mijn lijstje
wat een leuk idee om ze te verwerken op je kaart, ook je kaart voor Aranka is leuk geworden
groetjes ellen
Angélique zei…
Wat een gave kaarten, allebei! Superleuk, die gekruiste stroken. Maar ook de kaart voor Aranka. De tekst is perfect.
Nicolette zei…
Wat een leuk idee om die stansen zo te gebruiken. Mooie kaarten.
Groetjes Nicolette
Eri zei…
Wat een gaaf modelletje heb je gemaakt met de stroken, en de mooie tekst! Een een tof zonnig kaartje voor Aranka.
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart met de stroken Margreet.
Ik zag die ook op YouTube.
Groetjes Elle-Jeanne
Trijntje zei…
Leuke kaarten om hun wat op te fleuren. De kaart met stroken een heel mooi model. Groeten Trijntje
hele leuke kaarten Margreet en de eerste heel gaaf met die stroken.

gr karin
Wies zei…
Leuk kaartmodel met die stroken. Ook de andere kaart is mooi geworden met het zonnetje en gescheurde opgerolde strook papier met de tekst daarbij.
Leuke kaarten met de mooie tekst.
Groetjes, Caroline
Chrissy zei…
What a lovely design Margreet, so effective, love it..

Luv CHRISSYxx
*Vicki* zei…
Wow, what a gorgeous design Margreet! I love the colorful strips and the elegant looking butterflies over this! Thanks for joining with us at the Sparkles Monthly challenge!

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me