Bookmark card

 Hier is mijn kaartje voor de Butterfly Challenge van Mrs A.
Dit zijn de 4 kleuren waaruit je mag kiezen.
En hier is het wiel met de letter B

Het thema is buttons or bows (knopen of strikken).
Ik heb alle elementen van het wiel gebruikt.
En een vlinder mag natuurlijk niet ontbreken.
Deze heb ik geheatembossed op vellum en daarna uitgeknipt.
En hier de hoekboekenlegger op een boek.
Deze vlinder heb ik al eens eerder gewonnen bij Mrs A.
De strikjes op de voorkant zijn van satijn.
Ik heb er nog geen tekst op gedaan, omdat ik vind dat de kaart voor meerdere doeleinden te gebruiken is. Dus dat kan later nog.

Hebben jullie nog plannen op deze warme dag?
Ik blijf lekker binnen. Wat lezen en knutselen (en als het te warm wordt, gaat de airco aan).
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:




Reacties

een hele leuke bookmark kaart Margreet

gr karin
Freubelmina zei…
Wat is hij gaaf geworden Margreet!
Je gebruikte ook erg mooi papier xx
Diny zei…
Wat ontzettend leuk gedaan Margreet....je hebt alle elementen gebruikt....knap!
Ja lekker rustig aan vandaag....ben net terug van twee dagen weg met de zusjes!
Groetjes Diny
Diny zei…
Heel erg leuk gedaan Margreet!
Je hebt alle elementen gebruikt....wat knap!
Ja lekker rustig aan vandaag....ben net thuis van twee dagen weg met mijn zussen!
Groetjes Diny
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kaart Margreet.
Leuk het boekenhoekje.
Groetjes Elle-Jeanne
!neke zei…
Heel mooi Margreet !!!!
Ik vind een tekst ook niet altijd mooi op een kaart !1
Kan er ook in !
Groeten Ineke
Eri zei…
Je hebt een toffe boekenlegger kaart gemaakt met al de ingrediënten van het wiel! Hier is net de rust weergekeerd van een paar dagen kleinkinderen, de boel weer opgeruimd, en nu even uitpuffen bij de airco!
Groetjes, Eri
Chrissy zei…
Gorgeous card Margreet and love the bookmark..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Mooi gemaakt en prachtige resultaat en hoe leuk dat je er een bookmark uit kunt halen en gebruiken, een cadeautje!
aussie aNNie zei…
Absolutely amazing card and you designed this so well xx
Maikreations zei…
The bookmark is such an amazing idea! I just love it! Thank you for taking part in our "Things With Wings" challenge and for sharing your talent with us over at Papercraft Challenges. Have a fabulous day and happy crafting, Maike
Diane zei…
Very pretty and so creative!!
Thank you for joining our challenge at Triple B!
Diane TB Co-Owner
{Nellies Nest}
{Triple B}
{Simply Clean & Simple} Coming July 7th
Nicolette zei…
Heel erg mooi gemaakt.
Groetjes Nicolette
*Vicki* zei…
Such a beautiful card Margreet! I love the papers, the colors and such a wonderful idea for the bookmark too! Thanks for sharing this with us at the Sparkles Monthly challenge my friend!
Mrs A. zei…
Beautiful. Love how you have used all the elements for your bookmark shaped card. Thankyou for coming and playing in the butterfly garden with me. It has been really hot in there this past 2 weeks. Not many butterflies but lots of dragon flies. Hugs Mrs a.

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic