Happy Birthday Diny


Diny houdt van CAS kaarten en tegenwoordig speelt ze ook wel graag met inkt. Speciaal voor haar heb ik dit kaartje gemaakt.
Eerst met distress oxide pads in de kleuren lumberjack plaid, worn lipstick en ripe persimmon over kaartkarton geveegd.
Dan een stencil erover leggen (ik heb er eentje met ballonhondjes gebruikt), en daar overheen een nat babydoekje. Dan door je stansmachine halen.
Goed laten drogen en dan krijg je dit effect.
Met een stempel van Avery Elle de kaart af gemaakt.
Ik hoop dat Diny de kaart leuk vindt. 
Fijne dag!
xxx Margreet

Nog een toppertje behaald:
 

Reacties

Een mooie kaart en het stencil en stempel van het ballonnenhondje zijn heel Groetjes, Caroline
Ohhh hij is top Margreet, wat leuk dit ballon 🐶. Leuke techniek is het. Fijne dag xx
Freubelmina zei…
Natuurlijk vind Diny deze mooi Margreet, hij is echt superleuk!
Geniale tekststempel ook “party-animal” hihi.
Gefeliciteerd met je toppertje, altijd ze leuk om te zien dat je kaartje gekozen is xx
wat een mooi kaartje met de gekleurde achtergrond leuk dat ballonnen hondjes stencil leuk dat je heb ook in het zwart laat terug komen
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Daphne zei…
Huh..... da's en nieuwe techniek voor mij, wat leuk, ga ik ook gauw eens uitproberen.
Super leuke, vrolijke kaart.
Gefeliciteerd met alweer een topper.
Caroline zei…
Wat een leuke techniek! Dit zal Diny vast erg leuk vinden.
Gefeliciteerd met je toppertje, blijft wel leuk he.
En bedankt voor je leuke reacties steeds op mijn naaisels :-)
Groetjes Caroline
Eri zei…
Een leuke kaart, en heel feestelijk in deze mooie kleuren! Die ballonnen hondjes zijn heel gaaf.
Groetjes, Eri
Wat een leuke kaart en je moet maar op dit idee komen om dit zo te maken. Heel erg leuk!


Lieve groet, Petra
Elle-Jeanne zei…
Oh, wat leuk gedaan met deze techniek.
Leuke vrolijke verjaardagskaart voor Diny.
Groetjes Elle-Jeanne
Ellibelle zei…
Such a great design and the balloon dog is so cute!!
Thanks so much for sharing at Allsorts challenge!
GerJanne zei…
Wat een leuk effect! Volgens mij heb je het eerder laten zien...ik was het vergeten. Je kaart is superleuk. Mooi met die vegen distress inkt.
En had je wel gezien dat die 26 tafelkaartjes allemaal gemaakt waren met de stans die ik van jou won?? Door de drukte vergeten erbij te schrijven...
Ans Gilbert zei…
Wat een keileuke kaart heb je voor Diny gemaakt, zo grappig het ballon hondje,
Groetjes,
Ansx
Angélique zei…
Wat een mooie achtergrond heb je gemaakt, leuke techniek.
Gefeliciteerd met je topper.
What a fabulous background using your stencil, I love it. Thank you for joining us at the Allsorts Challenge.
Lorraine
Nicolette zei…
Wat een mooie kaart voor Diny.
En gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Nicolette
wat een hele leuke vrolijke kaart Margreet en gefeliciteerd met je toppertje

gr karin
Leuke techniek met een leuk effect Margreet. Je hebt een vrolijke felicitatie-kaart gemaakt met al die ballon hondjes.
Lieve groetjes Miranda
Lynda zei…
A very colourful card and a great technique - one I must try. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT
Imke zei…
Thanks for joining the Flora or Fauna Challenge @Little Red Wagon with this fun card. We hope to see you back soon.
~ Imke My Crafty Place
Diny zei…
Ik vind het kaartje zeker mooi Margreet....het staat hier in huis te pronken hoor.....dankjewel!
Groetjes Diny
*Vicki* zei…
Such a fun and happy card! I love the swiping method background with these vibrant colors! Super cute!
Cazro zei…
A usfeul way to create a background, very effective. Thanks for sharing with us at Cardz 4 Galz. Caz. DT.
Cardsbymaaike zei…
superleuk! Bedankt voor het meespelen bij de AAA Birthday Cards Challenges, morgen begint er weer een nieuwe, hopelijk zien we je dan?!
Hermien zei…
CAS ik ben een liefhebber, je hebt een mooi kaartje gemaakt.
Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien
Great card! Cool background!
Thank you for joining us at AAA Birthday Card Challenge - Pioniya, DT
Monique zei…
Het lukt mij nooit CAS. Daarom vind ik het een kunst wat jij hebt gemaakt.
Dank je wel dat je weer gezellig met ons meedoet bij K&K.
Lieve groetjes, Monique

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten