Bram jarig

Mijn Ome Bram is bijna jarig en ik heb deze kaart naar hem opgestuurd.
Geëmboste achtergrond met daarop de Proost tekstcirkel en onderaan het woord Genieten, dat bij de cirkel hoort.
Ik had nog een leuk plaatje voor een man liggen. Het opengeslagen boek en het glas zijn ge2Deed.

ge2Deed is een woordgrapje van mijzelf: op de genoemde onderdelen is een extra laag toegevoegd met 3D kit.
Even deze verklaring omdat er nogal wat vragen over kwamen.

De leuke tekstcirkel Proost is nog steeds verkrijgbaar bij Kreatrends
https://www.kreatrends.nl/Craftables-Marianne-Design-Proost-cirkel-by-Marleen

Morgen ga ik een dagje op stap met Femke. We gaan naar Den Bosch.
Joop zorgt dat er 's avonds wat lekkers op tafel staat, want ze blijft gezellig eten.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:




Reacties

Freubelmina zei…
Een hele leuke mannenkaart maakte je Margreet! Wat is ge2Deed?
Ooo naar mijn geboortestad, lekker Bossche bollen eten 😋 alvast veel plezier! xx
Freubelmina zei…
Dat heeft je computer verzonnen of jijzelf? Leg eens uit dan als je dit zelf verzonnen hebt want ik brei er niks van hihi xx
Elle-Jeanne zei…
Leuke kaart voor de jarige ome Bram.
Leuk mannen plaatje.
Fijne dag.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi kaartje met de biertjes en de leuke details, net als Wilma vraag ik me ook af wat ge2deed is
veel plezier in Den Bosch
groetjes ellen
hele gave kaart, heb nog ingezoomd op de kaart maar GE2DEED kon ik ook niet bedenken wat het was....
veelplezier, heerlijk dat Joop op jullie wacht met een maaltijd.
Liefs Annemarie en merit
Caroline zei…
Leuke kaart!
En Den Bosch is heel gezellig, veel plezier!
groetjes Caroline
Daphne zei…
Nou, ik breek mijn hoofd ook over het ge2Deed..... geen idee, is het een verschrijving of is het misschien het merk van de Cognac?
Hoe dan ook, het is een super leuke kaart, voor een man op leeftijd helemaal. Ik zie het voor mij, hoe ome Bram in een hoekje zit, met zijn Cognacje en een mooi boek.
Veel plezier met Femke!!
Chrissy zei…
Fabulous masculine card Margreet..

Luv CHRISSYxx
Marjan zei…
Die zal ome Bram zeker mooi vinden, lekker kleurrijk, leuk plaatje ook! Veel plezier alvast met Femke in Den Bosch, wil ik ook nog eens naartoe.
Angélique zei…
Een heel leuke kaart, die zal je oom vast en zeker waarderen.
Je bent niet alleen creatief met papier, maar ook met taal, leuk gevonden!
Angélique zei…
Oh, en heel veel plezier in Den Bosch en daarna aan tafel!
Eri zei…
Een leuke kaart voor Ome Bram. Heel mooi met die bijpassende embossing achtergrond. Een fijne en gezellige dag met Femke.
Groetjes, Eri
!neke zei…
Heel leuk je kaart !!!!
Groeten Ineke
Donna Walls zei…
Very handsome card for Uncle Bram! I'm certain he loved it. Thanks for inspiring us at the Paper Funday Challenge and we hope to see more from you soon.
Donna xx
Beautiful Blossoms Challenge
Paper Funday Challenge
Inspiration Station Challenge
Wat een toffe kaart, die embossing folder geweldig, Veel plezier vandaag xx
Wies zei…
Leuke verjaardagskaart voor je oom met de ge2deede (nieuw woord voor van Dale 😀) plaatjes. Ik hoop dat je een gezellige dag hebt gehad met Femke. Heerlijk dat Joop vanavond voor het eten zorgt.
*Vicki* zei…
Happy birthday to Uncle Bram! You've made such a fun card for him with that image! I love the embossed background with your fun cheers circle sentiment! Great masculine design!
een hele leuke gave kaart Margreet

gr karin
Nicolette zei…
Ik moest even 2x lezen wat ge2deed is, haha. leuk verzonnen en een mooie kaart.
Groetjes Nicolette
GerJanne zei…
Hihihihi.... ik moest ook even goed kijken, dacht eerst dat het een typefoutje was, maar nu snap ik het! Erg leuke kaart is het!
En Den Bosch is zo gezellig. Dat is genieten samen met je dochter!
Freubelmina zei…
Dankjewel voor de uitleg van je verzonnen woord,geniaal!
Een fijne dag in Den Bosch vandaag, misschien zie ik je nog want wij gaan waarschijnlijk ook even 😉
aussie aNNie zei…
Just a beautiful card , I love the images and colours. Lovely card design x
Wat een leuke kaart voor je oom Margreet. De woordgrap is ook om te lachen.

Lieve groet, Petra

Ps: ik weet niet of ik je al bedankt had voor de prachtige verjaardagskaart. Ben ergens de tel kwijt wie ik wel of niet bedankte. Hij staat nog mooi op onze lange tv kast te pronken tussen de andere kaarten.
Trijntje zei…
Hoi Margreet wat heb je een leuke kaart voor ome Bram gemaakt. Ge2deed een leuke woordspeling. Ik wil je namens mijn moeder nog bedanken voor de superleuke beterschap kaart. De kaarten staan mooi in de vensterbank.jullie hebben vast een mooie dag in Den Bosch gehad. Gezellige stad. Nog een fijne zondag. Groeten Trijntje
NanaConnie zei…
Delightful masculine card, Margreet! Love the embossing on the background. Thanks so much for joining our "Anything Goes" (optional masculine) challenge over at Crafty Catz this week. Good luck and we hope to see you playing again.
NanaConnie DT
Fabulous card! Loving the embossing folder design that you used, it matches central images perfectly 😊. Thanks so much for joining us at Sparkles Monthly Challenge! Hugs, Jo x
valscraftings zei…
Thank you for joining in our challenge this month with your wonderful project!
DT - Val Nan Leigh x
https://creativeinspirationchallenges.blogspot.com
Kim zei…
Cute idea to have the sentiment go around the image. Thanks for joining the challenge at Mix it Up Challenge Blog.

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic