Bloemen


Eerder had ik het mask stencil van MD al eens als embossingfolder gebruikt (zie: https://margreets-scrapcards.blogspot.com/2023/04/congrats.html).
Nu heb ik het weer anders gebruikt: met een blending tool de distress oxides hickory smoke en uncharted mariner door het stencil verwerkt. 
Hierop 2 grote bloemen geplakt.
Het geheel gemat op zwart cardstock (maakt het net even wat pittiger) en daarna op aqua/blauw.
Op een kraftmat wat uncharted mariner en hickory smoke gedaan, natgespoten en er een stukje aquarelpapier doorgehaald. Laten drogen en er daarna 2 vlindertjes uitgestanst.
Een tekst doe ik er later op, zodat de kaart voor diverse gelegenheden gebruikt kan worden.

Onderstaande materialen komen bij Kreatrends vandaan:

Fijne dag!
xxx Margreet



Reacties

Freubelmina zei…
Een mooie kaart Margreet, ook leuk dat je de bloemen deze kleuren gaf….ik zou meteen aan wit denken maar dit komt mooier tot zijn recht! En ja ik was zaterdagmorgen in Den Bosch en heb goed rondgekeken maar je helaas niet gezien want dan had ik je aangesproken…volgens mij had ik je wel herkend van de foto…xx
Prachtige kaart met mooie kleuren. De achtergrond vind ik het allermooist. De gekleurde bloemen maken de kaart samen met de vlindertjes af. Mooi hoor.


Lieve groet, Petra
leuk gemaakt ! mooie frisse kleurtjes
grtjs,martina
Elle-Jeanne zei…
Mooie fleurige kaart Margreet.
Groetjes Elle-Jeanne
Daphne zei…
Leuk om de bloemen nu ook eens in kleur te maken.
Slim om de tekst later pas te doen, het kan inderdaad voor veel gelegenheden.
Diny zei…
Wat een leuke frisse kaart met de prachtige bloemen Margreet!
Groetjes Diny
Angela zei…
Wat heerlijk hè, als je stansen/embossingfolders op meerdere manieren kunt gebruiken. Deze manier is ook écht schitterend. Combineert perfect met de prachtige bloemen.
carla zei…
Jouw kaart ziet er heel mooi uit.
Prachtige achtergrond die mooi bij de grote bloemen past.
Knap gedaan.
Groetjes,
Carla
Eri zei…
Een leuke kaart met de felgekleurde bloemen op die mooie achtergrond. En voor veel doeleinden geschikt.
Groetjes, Eri
wat een mooi kaartje met de mooie mask achtergrond de grote bloemen komen zo mooi uit
groetjes ellen
Angélique zei…
Een mooie kaart metmooie achtergrond.
Marijke zei…
Een leuk kaartje Margreet! Ik heb toevallig deze stans ook kunnen scoren en ben al bezig geweest met kaartjes maken! Deze zal je nog zien tijdens mijn vakantie. Maar ik vind het een leuke stans en je kan er van alles van maken! Groetjes Marijke.
Een mooie fleurige kaart Margreet, die grote bloemen zijn leuk he? Je hebt een mooie achtergrond met dat stencil gemaakt. Een feestje in de brievenbus bij de ontvanger :)
Lieve groetjes Miranda
brenda zei…
Pretty blooms against the stencilled background, many thanks for sharing with us at Allsorts challenge this week and for using the May Flowers option.

B x
Je@net zei…
Erg leuk en fleurig kaartje!
Ellibelle zei…
A beautifully done floral card, love the stenciling and great choice of colors! Thanks so much for sharing at Allsorts challenge!
Trijntje zei…
Wat een superleuke kaart Margreet. Ik onthou dit idee even. Zo mooi. Groeten Trijntje oi
*Vicki* zei…
Such a beautiful card Margreet! I love the big blooms and how the petals reach out past the borders! The added butterflies are perfect for your layout too!
een mooie kaart Margreet

gr karin
Ans Gilbert zei…
Je hebt een hele mooie achtergrond gemaakt met het stencil, de bloemen zijn mooi en groot (ik heb ze ook, maar weet niet zo goed raad met ze),
het is een gave kaart geworden,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Heel erg leuk Margreet. Je hebt een mooie achtergrond er bij gemaakt.
Groetjes Nicolette
Chrissy zei…
Gorgeous background and fabulous colours Margreet and love the flowers with the tiny butterflies, very pretty..

Luv CHRISSYxx
GerJanne zei…
Heel mooi is het! En een stencil als embossingfolder gebruikt... ik ga nog even bij je oude post kijekn...
En leuk die bloemen in deze kleuren te stansen..
Super leuk gemaakt met de mooie achtergrond, de bloemen zijn echte blikvangers xx
Mrs.B zei…
A lovely card, the blooms look very effective against your stencilled background.
Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday.
Avril x
Mia zei…
Beautiful use of stencil! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}

Populaire posts van deze blog

A sprinkling of Christmas magic