A Merry Christmas

 

Ik had nog geen kerstkaartje klaar liggen voor vandaag. Maar ik heb er vanmiddag toch nog maar eentje gemaakt.
Het is een mini slimline geworden (stans is nog steeds hier te koop bij Kreatrends).
Ik kwam een grunge stempel van Studio Light tegen en die heb ik toen ingekleurd met Molotow Aqua Brush Markers. Vervolgens uitgestanst. De grootste mal van de mini slimline mal heeft een mooi, sierlijk randje. Dit uitgestanst uit een oud blokje van MD (Classic Christmas). Dit alles op een op maat gemaakte dubbele basiskaart geplakt.
De tekst komt van een clearstamp set van de egeltjes van Eline's Animals.
Ik wens jullie een fijne dag verder.
xxx Margreet
Challenges:




Reacties

Een mooie slimline kaart!
Groetjes, Caroline
Dat is een hele mooie kerstkaart die je vandaag nog gemaakt hebt Margreet. Mooi met dat frisse rood en je hebt die hulstblaadjes en besjes heel mooi ingekleurd vind ik.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
Trijntje zei…
Wat een mooie kerstkaart. Heel leuk om de stempel zo in te kleuren. Groeten Trijntje
een mooie kaart Margreet

gr karin
Elle-Jeanne zei…
Leuke s limlime kerstkaart Margreet .
Groetjes Elle-Jeanne
Sjiek en dat schud jij zo maar op een middag uit je mouw. Ik vind 'm heel mooi en stijlvol.


Lieve groet, Petra
Laurespage zei…
Een mooie kaart laat je ons weer zien Margreet.Fijn weekend. Laurette
Nicolette zei…
Ik dacht al dat ik je gemist had, hihi. Dan heb je dat nog snel gemaakt.
Leuke kaart.
Groetjes Nicolette
Kaartenkraam zei…
Een mooie slimline kaart Margreet!

groetjes van Ank
Eri zei…
Wat heb jij nog snel even een prachtige kaart gemaakt Margreet. Mooi ingekleurd.
Groetjes, Eri
Chrissy zei…
Fabulous slimline Christmas card Margreet, love the grunge background..

Luv CHRISSYxx
Ans Gilbert zei…
Mooi kleurwerk, leuk dat je niet alles hebt ingekleurd, hele mooie slimline kaart is het geworden,
Groetjes,
Ansx
Angélique zei…
Een heel mooie kerstkaart, echt kerstsfeer.
wat een mooi kaartje met de leuke hulsttakjes zo mooi door de eenvoud
groetjes ellen
carla zei…
Dit is een hele mooie kerstkaart geworden Margreet.
Tof gemaakt.
Groetjes,
Carla
Daphne zei…
Gaaf, met de opvallende hulsblaadjes op deze achtergrond.
Bewaar het andere kerstkaartje maar voor "magere" kerstkaartmaak tijden, haha.
!neke zei…
Super mooi met die hulst !!!
Groeten Ineke
Freubelmina zei…
Een prachtige kerstkaart maakte je Margreet, prachtig ingekleurd deel met de zwarte achtergrond…ik heb gisteren nog gezwaaid toen we langs Oosterhout kwamen ;) xx
aussie aNNie zei…
Beautiful and stunning design, great colour combo, love it. xx
*Vicki* zei…
Such a beautiful Christmas slimline card! I'm loving the popped-out hollies along with the red and green colors! Very pretty!
Prachtige kaart met deze achtergrond, leuk met de gekleurde Hulst blaadjes.xx

Populaire posts van deze blog

Quirky birds