Toen ik hoorde dat de volgende challenge bij Fairy Fun Fridays embossen met de heattool zou zijn, kreeg ik acuut hoofdpijn omdat ik dat nooit eerder heb gedaan. Dus heb ik eerst Gillian met distress inkt gekleurd en daarna rondom haar inkt gedaan met een Versamark Watermark Stamp Pad, embossingpoeder erover en daarna met de heatgun erop. Ik ben niet echt tevreden, maar ja, het was m'n eerste poging. De hoeken heb ik afgerond met de Corner Chomper, bloemen uit eigen voorraad, wat glitter erop en een glitter brad erin, een tule strik (van Lori's candy), papier is van Bo Bunny en een Elegant Jewel van Marianne Design. As this fortnight the challenge at Fairy Fun Fridays is Wet (or heat) Embossing I got an acute headache because I never did that before. I first coloured Gillian met distress ink and afterwards I inked around Gillian with a Versamark Watermark Stamp Pad, sprinkled with embossing powder and then used my heatgun. I'm not really satisfied but after all it was m...
Reacties
En gefeliciteerd met je toppertje.
Groetjes Nicolette
gr karin
Gefeliciteerd met je topper.
Groetjes Elle-Jeanne
Wat heeft die dame hieronder leuke sloffen aan zeg…geinig kaartje zo…
Snippet 4 is weer bijzonder creatief en de wekelijkse kerstkaart heerlijk koud 🥶
Gelukkig was de foto wel goed en alhoewel het voor je moeder niet fijn is is het misschien wel goed zodat het zeker goed heelt xx
gefeliciteerd met je toppertje
groetjes ellen
Groetjes, Eri
Gefeliciteerd met je winnende kaart.
Echt een stoere uitstraling !
Groeten Ineke
Gefeliciteerd met je topper....dik verdient hoor!
Groetjes Diny
Groetjes,
Ansx
Gefeliciteerd met het andere kaartje. Zo leuk.
Lieve groet, Petra
Groetjes Caroline
Luv CHRISSYxx
Wat leuk om zijn 2 liefhebberijen te combineren.
Groetjes, Wies