KKT Pastelgeel met lila



Het is weer tijd voor het KleurenKaartenTeam van Martina.
Daphne mocht de nieuwe kleur kiezen bij het pastelgeel van vorige maand. Zij heeft haar lievelingskleur lila gekozen. 


Het DP is al heel oud, maar heel geschikt voor deze challenge.
De roos is van Sizzix en de onderdelen heb ik met distress ink Shaded lilac bewerkt. Beetje gesmokkeld met de groene blaadjes.
De fragiele tekst eerst 2x uit lila cardstock gestanst en daarna 1x met lichtgeel. Hij komt uit een set van Studio Light (Karin Joan).

Later laat ik de kaart voor de verjaardag van de man van Nancy nog zien.

Mijn verjaardag is leuk geweest. Ik heb 42 kaarten van blogvriendinnen ontvangen en als mijn administratie klopt, heb ik iedereen persoonlijk bedankt. Eind van de week of zo zal ik foto's van de kaarten laten zien.
Straks gaan we met moeders vis eten bij Simonis in Scheveningen en dan is mijn verjaardag voorbij.

Fijne dag!
xxx Margreet




Reacties

Freubelmina zei…
Gave uitwerking van de kleurenuitdaging Margreet, wel jammer van de groene blaadjes 🤪 (grapje).
Hele fijne dag gewenst, lekker genieten xx
Mooi dp en prachtige bloemen als blikvanger. Altijd fijn als en verjaardag geslaagd is geniet samen van het visje :) xx
Diny zei…
Ook jij hebt een mooie kaart gemaakt in de KKT kleuren Margreet!
Ik heb je berichtje ontvangen hoor....bedankt!
Wat heb je veel kaarten gekregen voor je verjaardag....dat is echt genieten he!
Groetjes en een fijne dag,
Diny
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart in deze kleuren combi. Een gezellige dag met je moeder. Groeten Trijntje
Marjan zei…
Mooi kaartje voor het KKT!
een mooie kaart heb je gemaakt,met de opgelegde kleurtjes, mooi
bedankt voor je deelname deze maand !
grtjs, martina
Nicolette zei…
Mooie kaart en leuk dat je zoveel kaarten hebt gehad. Dan ben je echt jarig!
Groetjes Nicolette
een hele leuke kaart Margreet

gr karin
Sarah zei…
Mooi paars papier op je achtergrond en een mooie bloem op de voorgrond. Je zal je aantal kaarten toch moeten wijzigen want deze week krijg je nog post!😉
Marfien zei…
Prachtig kaartje, wat een mooie roos is dit
Daphne zei…
Ik kwam je inderdaad niet tegen via de lijst bij Martina, maar ik wil wel reageren.
Want wat een leuke kaart.
GerJanne zei…
Heel mooie kaart voor het KKT! En wat fijn dat je zo verwend bent met je verjaardag! Het verhoogt de feestvreugde!
Chrissy zei…
Gorgeous card Margreet, I love that die set, isn't it lovely and must get mine out again..love the colour combo too..

Luv CHRISSYxx

Populaire posts van deze blog

Fractured card