Happy Birthday

 

Een Happy Birthday kaart gemaakt met de grote stans van Creative Craft Lab en ik heb hiervoor de video gevolgd van Corinne Reijngoudt. Je kunt hem hier vinden.
De achtergrond is op het scoreboard gemaakt en daarna met gilding wax bewerkt, net als de grote letters en de 'mat' eronder.
Aan de zijkanten gaatjes gemaakt en eyelets erin en een touwtje erdoor.
Was leuk om te maken en ik vind het een stoere mannenkaart geworden.
Smaakt naar meer.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
http://allsortschallenge.blogspot.com/2023/01/week-713.html
https://hobbyvisiondt.blogspot.com/2023/01/challenge-129-gnomes-of-slimline.html
http://corrosivechallengesbyjanet.blogspot.com/
https://creativefingerschallengeblog.blogspot.com/2023/01/challenge-247.html
http://craftrocketchallenges.blogspot.com/2023/01/challenge-99-not-square.html
http://creativeknockouts.blogspot.com/2023/01/486-celebrations-alex-sybria.html
http://timeoutchallenges.blogspot.com/2023/01/challenge-230-inspired-by-words.html

Reacties

wat een leuke, stoere mannenkaart ! hoef niet meer te zijn, knap gemaakt
grtjs,martina
Angélique zei…
Dat is zeker een stoere kaart, heel cool.
Fijne dag!
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met dit leuke effect. Ziet er heel gaaf uit. Groeten Trijntje
brenda zei…
All the textures show up really well on the mono colours, many thanks for sharing with us at Stamping Sensations challenge.

B x
Eri zei…
Ja, je kaart is superleuk en stoer met deze stans en de wax! Ik had het filmpje ook gezien, en de mal gekocht, maar nog niet gebruikt, toch maar eens werk van maken.
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Prachtige verjaardagskaart Margreet.
Dank voor het filmpje.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi kaartje met de stoere kleuren en leuke details
groetjes ellen
Marjan zei…
Heel gaaf! En zo lekker stoer deze kaart, erg leuk! Leuk dat je het filmpje ook linkt.
Caroline zei…
Wat leuk dat jij ook die mal hebt gekocht. Hij is heel gaaf!
Groetjes Caroline
Je@net zei…
Erg leuk en stoer kaartje, Margreet!
Caroline zei…
Ook maar even het filmpje bekeken. Op de beurs kijk ik steeds naar die wax maar koop het nooit haha. Ben bang dat ik het niet vaak zal gebruiken maar nu ik het weer zo zie is het wel errug leuk!
zeker een heel stoere kaart, gaaf hoor, groetjes Petra
Ans Gilbert zei…
Hele stoere mannenkaart heb je gemaakt, leuk effect geeft dat gilding wax.
Wij hebben vandaag zon en harde wind, afgewisseld met regen..
Groetjes,
Ansx
Ontzettend gaaf, zeker voor een mannenkaart. Ik ben er weg van Margreet. Gisteren geprobeerd een mannenkaart te maken en ik zat echt te worstelen. Ook totaal niet aan mijn waxpotjes gedacht, bedankt voor de inspiratie én de link.
Lieve groetjes Miranda
Chrissy zei…
What a great background Margreet, I love that, and the colours and super big die are awesome, fabulous card.

luv CHRISSYxx
een gaaf kaartje Margreet

gr karin
Ellibelle zei…
Great details on this masculine card! Thanks so much for sharing with us at Allsorts challenge!
Mrs A. zei…
I really like this card. Love the background texture and the cord binding. Hugs Mrs A.
Daphne zei…
Zeker, héél stoer, vind ik ook.
Leuk bedacht en leuk om mee bezig te zijn lijkt mij.
GerJanne zei…
Heel leuk! Die stans is prachtig zeg! Ik heb iets soortgelijks (MFT?) alleen zit daar niet zo'n basis bij. Die is zo gaaf!
Freubelmina zei…
Zeker een superstoere kaart geworden Margreet,knap werk xx
Nicolette zei…
Een gave en stoere kaart. Ik heb het filmpje bekeken erg leuk.
Zelf heb ik iets van Cadence, zal ongeveer hetzelfde zijn? Het is alleen wel hard geworden, dus of het nog werkt?
Groetjes Nicolette
Een leuke kaart en het filmpje had ik al op mijn to-do lijstje staan!
Groetjes, Caroline
Kate zei…
Love the industrial feel of this masculine card Margreet! Thanks for sharing in our Inspired by Words Challenge at Time Out Challenges!
Hugs, Kate (DT Time Out Challenges)
Pauline C zei…
Great masculine card - I love the industrial look to it. Thanks so much for joining us at Allsorts challenge "For Boys/Men" this week.
Pauline xx

Populaire posts van deze blog

Quirky birds