Beterschap

 

Joop en ik zijn de laatste weken regelmatig wezen lunchen bij Bij8 in Waspik (erg lekker en gezellig) en heel vervelend is dat daar Noor&Zo aan vast zit. Je kunt gewoon doorlopen. En Joop vindt het niet meer dan natuurlijk dat we daar dan even rondneuzen. De laatste keer heb ik de grote stans met het woord Beterschap gekocht.
Ik heb hem 3x uit wit cardstock en 1x uit kraft gestanst en dit alles wat versprongen op elkaar geplakt.
Er lag nog een restje bloemetjespapier en dit ook op wit en kraft gemat.
Een oude EK Success pons had hetzelfde bloemetje als op het DP. Wat glimmende hartjes en 2 groene takjes en de kaart was klaar.
Straks komt de hulp (1x per 3 weken, wat een luxe hè?) en dan komt mijn vriendin 's middags om te gaan wandelen.
En daarna maar weer naar mijn knutselkamer. Wat een leventje.....mij hoor je niet klagen!
Fijne dag!
xxx Margreet

Reacties

Daphne zei…
Wat lief dat Joop dan gewoon gezellig meegaat.
Deze stans is héél leuk om even snel een kaartje voor iemand te kunnen maken.
Met bloemen is altijd goed, voor een verjaardag of voor beterschap.
Dat geeft een gevoel van een bosje bloemen naar dan op papier.
Freubelmina zei…
Een superleuke kaart met deze grote tekst en ook de combinatie met de Kraft basiskaart is mooi Margreet!
Fijn hoe jullie van het leven genieten, groot gelijk!! xx
Gezellig zo`n uitje, en geld moet rollen Margreet. Het is een prachtige stans mooie kaartje. Geniet van alles. xx
een sereen, maar zeker een mooi kaartje heb je gemaakt !
grtjs,martina
Angélique zei…
Een mooie kaart, de kleuren combineren zo fijn met elkaar.
Eigenlijk mag ik wel blij zijn dat we in Hoorn totaal geen hobbywinkel hebben, niet goed voor de portemonnee, hahaha.
Fijn dat je hulp hebt, al is de frequentie wel erg laag.
Ik ga zo aan het werk als thuishulp, al jaren elke dag, een dankbare baan.
Elle-Jeanne zei…
Oja , dat is ook heel verleidelijk, maar fijn om daar samen even rondte neuzen.
En natuurlijk blijft er altijd iets aan je vingers plakken.
Je maakte er al meteen een mooie kaart mee.
Groetjes Elle-Jeanne
Laurespage zei…
Een hele mooie en stijlvolle kaart.
Groetjes, Laurette
wat een mooi kaartje met je nieuwe mal en de leuke kleurtjes en details, ja vervelend is dat hè dat de hobbywinkel naast de lunchroom zit, dan moet je weer wat kopen haha, gezellig dat Joop het tegenwoordig normaal vind, mijn man is inmiddels ook wel aan gewend en gaat lekker in de winkel bij ons op de stoel zitten wachten tot ik klaar ben
groetjes ellen
Eri zei…
Haha, dat is wat wij noemen "de melk bij de kat zetten";-) Je kaart met deze nieuwe aanwinst ziet er heel erg leuk uit met die grote tekst en de bloemen.
Groetjes, Eri
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart met de leuke nieuwe mal. Het dp is erg leuk. Mooie bloemen met de pons gemaakt. Ik heb er ook diverse. Maar gebruik ze eigenlijk niet meer. Misschien maar eens uit het stof halen. Zeker luxe een hulp.. Je hebt gelijk heel plezierig voor bepaalde klussen. Zelf maar lekker genieten met Joop en je moeder. Vanmiddag lekker wandelen met edn vriendin. Wij wandelen hier ook elke dag... gaan zo op pad. Groeten Trijntje
Mooie kaart met een mooie mal Margreet.
Geniet van de wandeling...zo'n fijn weer buiten.


Lieve groet, Petra
Nicolette zei…
Heel leuk Margreet, en wat gezellig lunchen en lekker shoppen bij Noor en Zo. Leuk combi, hihi
Groetjes Nicolette
een hele leuke kaart Margreet

gr karin
*Vicki* zei…
What a pretty floral card! Love the papers and the large sentiment! Always nice to have those 'get well' cards on hand too! Glad you're enjoying walks together!
Nancy zei…
Hey Margreet,
Van zo'n kaart kan je je alleen maar beter voelen!
Fijn dat je hulp hebt, ik heb ook terug een poetsdame en ben daar super blij mee!
Liefs,
Nancy
GerJanne zei…
Lijkt me heerlijk, Margreet. Lunchen en neuzen! Mooie stans heb je gekocht en je kaart is er heel mooi mee. En zeker luxe en heel fijn dat je hulp hebt. Heb jij weer tijd voor andere (veel leukere) dingen!
Mooie kaart met deze leuke stans. Wat lekker om daar te gaan lunchen en shoppen en heerlijk een hulp voor de huishouding. Ik ga nu maar zelf aan de slag!
Groetjes, Caroline
Chana Malkah zei…
Very pretty! I love the Kraft drop shadow! Thanks for sharing with us at A Place to Start!
Hugz,
Chana Malkah, Owner

Populaire posts van deze blog

Quirky birds