You're not old

 



En dit is het 2e kaartje voor mijn oud-collega. Haar schoonvader wordt volgende week 75 en houdt van computers.
Even op internet zitten zoeken en ik kwam dit antieke exemplaar tegen mét bijbehorende tekst.
Het DP is van een heel oud blok van CraftSensations en dat doet me altijd aan pantoffels denken die mijn opa altijd droeg. Vond dit wel passend bij de leeftijd van 75. Hoewel....Joop wordt in november 75 en die heeft nog nooit zulke pantoffels gehad.
De cijfers (ook op de bijpassende envelop) zijn van Carlijn  Design.
Ik kreeg het idee voor dit model van Wilma.

En de leeftijd op de envelop gestempeld.
Ook hiervan een foto naar mijn oud-collega opgestuurd en ook deze is goedgekeurd!
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
http://cardz4guyz.blogspot.com/
https://www.simonsaysstampblog.com/wednesdaychallenge/
http://addictedtostamps-challenge.blogspot.com/
http://challengeupyourlife.blogspot.com/2022/09/challenge-150-jubilaum-anniversary.html#.Yy2ro3ZBxPa

Reacties

Freubelmina zei…
Wat een gave uitvoering van dit leuke model Margreet!
Je gebruikt mooi papier (en ja mijn opa had deze sloffen ook hihi) en superleuk plaatje xx
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke kaart Margreet.
Zo een leuk modelletje.
Inderdaad pantoffel papier.
Groetjes Elle-Jeanne
Diny zei…
Wat een MOOI kaartje Margreet!
Ook het vorig kaartje is prachtig....ik heb net even teruggekeken.
Groetjes en een fijn weekend,
Diny
Daphne zei…
Haha, die opmerking over de pantoffels, whahahaaaa, ik zie het voor me, meteen!!
Maar daarna de opmerking over je eigen man, die dan opeens ook die leeftijd heeft...... en dat je dan zegt dat hij nog nóóit zulke pantoffels heeft gedragen🤣.

Hele leuke kaart, het model zag ik inderdaad ook bij Wilma en is erg leuk.
Makkelijk na te maken dus?
Altijd leuk als dit soort opdrachtjes goedgekeurd worden.
Irene zei…
Gaaf! Mijn Opoe droeg ze óók en noemde het *blije sloffen* 😉. Misschien moeten we ze weer gaan dragen als de energieprijzen zo blijven?? Je begreep smelt smelt niet las ik. Als iets héél lief is dan smelt je toch?
XxIrene
wat een mooi vouwkaartje met de computer en het leuke ruitjes dp gave tekst heb je erbij gemaakt
groetjes ellen
carla zei…
Een superleuk kaartje met deze oude computer.
Ik hoop voor Joop dat hij ondertussen al wel een moderner exemplaar heeft.
Mij doen die ruitjes aan een schotse kilt denken. Ook niks voor Joop om in rond te lopen veronderstel ik.
Al bij al het is een hele leuke kaart geworden.
Prachtig gedaan Margreet.
Groetjes,
Carla
dj zei…
Thanks for joining the fun and playing along with our masculine//distressing challenge over at Cardz 4 Guyz!! Your fun fold card is fantastic!!
*Vicki* zei…
This is such a fun card and I love the unique fold you gave it to go with your computer image theme! I think it's so fun that you've personalized it as well! Great masculine design!
Een mooie kaart in een leuk model Margreet en inderdaad had mijn opa ook geruite sloffen die hier op lijken hihi.
Lieve groetjes Miranda
Chrissy zei…
Fabulous easel card Margreet, great image and fun sentiemnt..chuckled about the slippers.

Luv CHRISSYxx
Wow, wat een leuke kaart Margreet. Deze zal zeker blij ontvangen worden.


Lieve groet, Petra
Marjan zei…
Goh ja, zo begonnen we hier ook :) Erg leuk voor de jarige die van computers houdt! Het model is ook erg gaaf en die cijfers zo verwerkt i.c.m. met de leuke tekst! Toffe kaart!
Elaine Stark zei…
A super card, love the design. Thanks for joining Challenge Up Your Life. Elaine (Guest Designer)
aussie aNNie zei…
Absolutely stunning! The colours and that image are gorgeous, ♥
Nicolette zei…
Hij is erg leuk geworden. Ook het model is erg leuk.
Altijd leuk om te horen dat je kaarten in de smaak vallen he?
Groetjes Nicolette
Julie B zei…
Fun easel card, I can remember when those computers were state of the art!
Thanks for joining in at Cardz4Guyz.
ÅsaJ zei…
Such a fun card and folding! Thanks for joining ATSM! Hugs Åsa
Dawn Phillips zei…
It's absolutely brilliant. Thanks for joining us at Cardz4guyz. Love Dawn x

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me