KKT Grijs met 'stevig oranje'

 


Bij het KleurenKaartenTeam van Martina koos Chantal 'stevig' ORANJE bij het grijs van vorige maand. Een mooie combi denk ik zelf. 
Ik heb best veel jongens-/mannenverjaardagen in oktober en vond deze grijze ezel die graag feest wil vieren wel passen bij de feestelijke oranje kleur.
De ezel is ingekleurd met copics en de rand eromheen heb ik met oxide inkt carved pumpkin gedaan.
Ik heb het label van MD deze keer liggend gebruikt. Het gave label is trouwens nog steeds HIER bij Kreatrends te koop.
Ben benieuwd naar de creaties van de andere KKT-leden.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:


Reacties

Geweldig leuk label met die grappige ezel!
Groetjes, Caroline
Hij is geweldig je kaart voor deze KKT!! Mooie kleuren combi en die ezel zo leuk Margreet xx
Elle-Jeanne zei…
Super leuke kaart met de ezel.
Leuk de rand erom heen.
Groetjes Elle-Jeanne
wat een mooi label met de leuke kleurencombinatie en de gave ezel stempel als die op je verjaardag komt is het metten feest
groetjes ellen
Diny zei…
Wat een gave labelkaart Margreet!
Ik zie dat zelfs de tong van de ezel oranje is....leuk gedaan!
Groetjes Diny
Je@net zei…
Wat een leuk label heb je gemaakt!
je label is geweldig geworden en wat een grappige stempel.
Groetjes,Pia
een geweldige tag Margreet

gr karin
Marjan zei…
Ik moest meteen glimlachten om deze enthousiaste ezel op jouw mooie tag! Super gekleurd ook!!
Nancy zei…
Hey Margreet,
Wat is deze kaart ook leuk geworden!
En je kent best wel wat mannen waar én oranje én een ezel bij passen! ;o)
Liefs,
Nancy
brenda zei…
That's a real fun Donkey, many thanks for sharing with us at We Love Stamping challenge.

B x
Laurespage zei…
De leuke ezel staat te stralen, een heel goed idee om de ezel met het oranje te verwerken. Ga ik zeker ook proberen als ik bezig ben aan de kaartjes voor het ezelopvangcenrum. Top
Groetjes, laurette
carla zei…
Wauw wat heb je dit leuk gemaakt Margreet.
Een superleuke stempel en de kleuren passen prachtig bij elkaar.
Groetjes,
Carla
Nelleke zei…
Waah geweldig die ezel, wat een leuke, vrolijke en originele verjaardagskaart. Groet, Nelleke
Mellzcraftz zei…
I love this tag and what you used as your inspiration for the colours you've used. Very creative indeed. This funny little donkey makes me think of donkey in shrek. Thank you for sharing and for taking part in the Polkadoodles digi choosday challenge. Happy Crafting! Mel x
Freubelmina zei…
Je maakte een supergave label in deze mooie kleuren en te grappige ezel Margreet xx
Marfien zei…
Ia, een heel tof label
GerJanne zei…
Wat leuk zeg! Die ezel is echt geweldig!
Trijntje zei…
Houi Margreet. IK zag dat ik de afgelopen week verschillende leuke creaties van je heb gemist...Niet in de leeslijst??? BLogger is niet altijd te vertrouwen... Dit label is erg leuk met de ezel. mooie kleuren. Groeten Trijntje
Bonnie Lynn zei…
That donkey is a party animal! Love how you paired it with the orange background. Thank you for joining us at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT

Populaire posts van deze blog

Fractured card