55 jaar getrouwd




Een oud-collegaatje belde met de vraag of ik 2 kaarten wilde maken. Eentje voor haar ouders die binnenkort 55 jaar getrouwd zijn en eentje voor haar schoonvader die 75 jaar wordt.
Natuurlijk wil ik dat.
Vandaag laat ik jullie het kaartje zien voor het 55-jarig huwelijk. 
De enige optie was dat ik groen moest gebruiken omdat 55 jaar smaragd heet.
Ik had nog een mooie 'kanten' hart liggen. Stanste hem 2x in wit cardstock uit en gaf ze kleur met distress oxide inkt. Het hart is CR1428 en is nog steeds HIER te koop bij Kreatrends. De vlindertjes zijn gemaakt met een stans van Precious Marieke en ook die is nog te koop (HIER).
De cijfers zijn in 3 lagen op elkaar geplakt en zijn van Carlijn Design. De bloemen komen uit de voorraad en de bladeren zijn met verschillende stansen gemaakt.
Ik heb een foto ter goedkeuring gestuurd en mijn oud-collegaatje vond hem heel mooi.
En daar doe je het toch voor?
Ik was zó enthousiast dat ik er zelfs een bijpassende envelop bij heb gemaakt.
Fijne dag!





Reacties

Elle-Jeanne zei…
Prachtige huwelijkskaart Margreet.
Leuke mal van de hartjes.
Mooi met de envelop erbij.
Groetjes Elle-Jeanne
Bernadet zei…
Oooh die is supermooi Margreet!
carla zei…
Wat heb je de opdracht prachtig gemaakt.
Mooie harten en zo leuk met die mooie bloementoef erbij.
Het cijfer 55 mocht er natuurlijk ook niet bij ontbreken.
Heel mooi gedaan Margreet.
Groetjes,
Carla
GerJanne zei…
Oh wat een mooie kaart is het! Leuk dat je gevraagd wordt door een oud collega om een kaart te maken. Ik heb ook zo'n oud-collega, allen nu al een tijd niets gehoord...
En die enveloppe erbij is ook gaaf!
Wies zei…
Prachtig kaartje voor een 55-jarig huwelijk. Mooie groene tinten, kanten harten en bloementoef. En de bijpassende envelop erbij maakt het helemaal af.
Groetjes, Wies
Je hebt een mooie kaart op verzoek gemaakt Margreet. Mooi die harten en leuke bloemen. Die bijpassende envelop maakt het helemaal af.
Lieve groetjes Miranda
een mooie kaart heb je gemaakt Margreet

gr karin
Daphne zei…
Het is ook een hele mooie kaart.
Wat leuk dat je de kleur ook aangepast hebt.
En de envelop maakt het helemaal af.
Freubelmina zei…
Wat ontzettend mooi Margreet, missie geslaagd hoor en dan nog een bijpassende envelop….xx
*Vicki* zei…
Oh Margreet, you've done such a beautiful job with this anniversary card! I love the elegant hearts among the intricate flowers! They will love it!
Chrissy zei…
Beautiful card Margreet, love the hearts and flowers and the matching envelope is always a nice idea..

Luv CHRISSYxx
Elaine Stark zei…
A beautiful card. Thanks for joining Challenge Up Your Life. Elaine (Guest Designer)
Nicolette zei…
Wat een mooie kaart en ook zo leuk met die bijpassende envelop.
Groetjes Nicolette
Kate zei…
Such a gorgeous card! The die cut hearts are beautiful!

Thanks for joining us at Little Red Wagon this week!

Kate
Small Bits of Paper
Susan Renshaw zei…
Love the embellishmnets!
Thank you for sharing with Addicted to Stamps and More!
Susan
Addicted to Stamps and More
Calling All Crafters! – My Blog!

Populaire posts van deze blog

Stag