Winter


 Ik weet dat ze bij Carlin's Kaartenparadijs een vakjes kaart willen zien en ik vond dat een mooie gelegenheid om mijn ronde vakjesmal van MD weer eens van stal te halen.
Heb er een winterkaart mee gemaakt met papier en plaatjes van Craft Sensations. 
Het woord Winter 2x uit wit en 1x uit kraft gestanst en op elkaar geplakt.
De standaard heb ik in allerlei kleuren in de voorraad liggen.

Het was gisteren heel rustig op de weg naar Scheveningen. We waren er al om 11.15 uur, dus ook op het strand was nog niet veel te zien. We hebben heerlijk gegeten en haringen mee naar huis genomen voor 's avonds. Moeders heeft weer genoten!
Straks brengen we haar weer naar de kapper en aansluitend naar de pedicure (gelukkig in dezelfde zaak). Onderwijl doen wij de boodschappen en dan ben ik weer vrij om te knutselen terwijl haar was draait.
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
Dream Valley: Add a Sentiment

PIP 2225: AG
Classic Design: AG
Crafty Animals: AG with an animal
Merry Little Christmas: AG
QKR Stampede: AG
SheepSki Designs: Checks or Stripes
The 12 Months of Christmas Link Up: AG
52 WTC
Carlin's Kaartenparadijs: Vakjes + gebruik 1 vakje met een tekst

Reacties

Een mooie vakjes kaart!
Fijn dat jullie genoten hebben in Scheveningen!
Vandaag wordt het te warm om iets te ondernemen, dus ik duik ook mijn hobbykamer in.
Groetjes, Caroline
Super leuke kaart mooi met dit papier de vakjes opgedeeld. Je dag is goed gevuld Margreet fijne dag xx
wat een mooi kaartje met de ronde layout leuke plaatjes en details heb je gebruikt
wat fijn dat je moeder gisteren zo heeft genoten
veel knutselplezier vandaag
groetjes ellen
Bernadet zei…
Wat een superleuke kaart Margreet.
Wat fijn dat jullie je moeder zo goed helpen.
Elle-Jeanne zei…
Prachtige kerstkaart Margreet in de ronde mal.
Leuke plaatjes bij het papier.
Groetjes Elle-jeanne
Freubelmina zei…
Je kaart is prachtig Margreet, de vakjes leuk gevuld.
Klinkt weer als een gouden dagje met moeders,heerlijk xx
Nicolette zei…
Een mooie kaart, de mal blijft leuk he?
Groetjes Nicolette
wat een plaatje van een cirkelkaart, zo leuk is die mal.
Wat fijn dat je moeder weer zo heeft genoten...zo ontzettend lief van jullie.
Gezellig dat je er vandaag bij bent op deze warme dag.
Veel liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Eri zei…
Leuk deze ronde vakjes kaart met de winterse plaatjes. Fijn dat het reisje naar Scheveningen is gelukt zonder files en drukte. Fijne dag!
Groetjes, Eri
carla zei…
Een hele mooie kerstkaart heb je gemaakt met de bekende ronde vakjesmal.
Mooie kleurtjes en heel leuk ingevuld.
Knap gedaan.
Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Succes !
Groetjes,
Carla
!neke zei…
Blijft een mooie mal !!!
Heel mooi gemaakt in deze tinten !
Groeten Ineke
DT52WTC
Gina zei…
Leuke ronde kaart en mooi met de bordeaux kleuren erbij. Dat papierblokje heb ik ook nog liggen. Groetjes, Gina
wat en hele leuke kaart Margreet

Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Mooie, winterse kaart met de vakverdeling.
Dat was dan boffen, lekker rustig en heerlijk gegeten,
Groetjes,
Ansx
Diny zei…
wat een gave kaart Margreet....leuk idee!
Groetjes Diny
Marjolein zei…
Oh wat heerlijk dat het nog zo lekker rustig was op het strand. En lekker, nieuwe haring! Die ga ik van het weekend lekker halen. Mooie kaart, ik ben ook zo blij met mijn cirkelvakjesmal :)

Groeten Marjolein
Ik zou ook zo'n vakjeskaart gemaakt hebben voor deze week maar tijdgebrek deed me naar een snelle schets grijpen... Mooie ronde vakjes kaart!
Tof dat jullie weer een leuk uitstap je hadden naar Scheveningen.
Groetjes
Nancy 52WTC
Een leuk aangeklede vakjeskaart in kerstsfeer Margreet. Ja zo door de week is het nog wel te doen denk ik om naar het strand te rijden. Fijn hoor dat je moeder daar zo van geniet.
Gezellig je weer te zien bij 52 WTC.
Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC
karin zei…
De ronde mal is erg in trek bij deze challenge 😊
Prachtig gemaakt in mooie kleuren Margreet.
Bedankt dat je meedoet met de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
Groetjes,
Karin DT
GerJanne zei…
Schitterend kaartje is het. Mooi warm van kleur. En wat zorg je toch goed voor je moeder!
Trijntje zei…
Wat een mooie winterse kaart met de vakjes.Leuk opgevuld. De kaart van hieronder voor een kanjer is ook erg leuk. Groeten Trijntje
Jantine zei…
Mooie vakjeskaart, Margreet! En leuk, zo'n dagje Scheveningen.
Een dagje later, maar ik vind het toch fijn je weer te zien bij 52WTC!
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Wies zei…
Hele leuke ronde winterse kaart.
Fijn dat jullie en je moeder genoten hebben in Scheveningen.
Groetjes, Wies
Angelique zei…
Mooie kerstkaart met deze mal. Fijn dat jullie onbezorgd naar Scheveningen konden zonder drukte. Leuke autokaart, het dp past er goed bij. Je gnome kaart is superleuk en zo vrolijk, het dp past allemaal zo mooi bij elkaar en de gnome kleurde je prachtig in.
lieve groetjes Angelique
Tracie zei…
Such a unique project. Love it. Thanks for playing along with us at PIP Challenges.
Je@net zei…
Mooie kaart is het zo geworden, Margreet!
Trudy zei…
Wat een leuke winterse kaart! De laatste keer dat wij naar Scheveningen gingen was het ontzettend druk op de weg omdat toen de weg naar Den Haag was afgesloten.
Groetjes Trudy

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me