KKT Koningsblauw met magenta

Bij het KleurenKaartenTeam wil Sarah graag magenta zien bij het koningsblauw van vorige maand. 
Labelmal van MD met daarop geruit DP van CraftSensations. 
De vogel was een extraatje bij de kersteditie van Margriet in 2011. Hoezo iets lang bewaren?? 
Tekst is van Hero Arts.

Achtergrond geëmbost. 
Het grappige beest is van PaperArtsy en is ingekleurd met copics. 
De tekst heb ik op internet gevonden.
In 1e instantie had ik de Memento inktjes Danube Blue en Lilac Posies op mijn tafel gelegd. Toen ik met de bovenste 2 kaarten klaar was, lagen die er dus nog steeds ongebruikt. Thinking cap opgezet en daar is dit kaartje uit geboren.
Met de 2 kleuren door een mask van Art by Marlene gewerkt. Een hond van haar stampset Pet talk (Signature collection) ingekleurd met copics en op een stukje washitape gezet. Tekstje erbij en dit alles op een koningsblauwe kaart geplakt.
Ik ben tevreden.
Als je meer kaarten met koningsblauw en magenta wilt zien, kijk dan even bij het KleurenKaartenTeam van Martine.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Dream Valley: Add a sentiment
Can You Handle The Pressure: AG but you must use an embossingfolder
Passion for Markers: Any occasion other than birthday

 

Reacties

Freubelmina zei…
Ze zijn allebei erg mooi Margreet, je hebt de kleurencombinatie mooi verwerkt xx
wat een mooie kaartjes met de lastige kleuren combinatie maar het is je goed gelukt, ik heb ook zo'n je weet maar nooit bakje altijd handig
groetjes ellen
Je@net zei…
Wat zijn je kaarten leuk geworden, Margreet!
Elle-Jeanne zei…
Mooi serie kaarten in de mooie ,kleuren van het kleuren team.
Groetjes Elle-jeanne
Ans Gilbert zei…
Leuke tag heb je gemaakt in de gevraagde kleuren, leuk met de grote vogel.
Ook je inkt kaartje ziet er top uit
Groetjes,
Ansx
Elaine Stark zei…
Very cute indeed. Thanks for joining Passion for Promarkers. Elaine
Diny zei…
Wat heb je leuke kaartjes gemaakt in de KKT kleuren Margreet.....jij bent goed bezig geweest!
Groetjes Diny
Marfien zei…
Je hebt je weer lekker uitgeleefd in deze kleuren, leuke en vrolijke creaties Margreet
Nat zei…
Fabulous! Love these colours together. Thanks for sharing at PFM
Natx
Nancy zei…
Hey Margreet,
Daar werd over nagedacht maar ze zijn top geworden, jouw kaarten!
Liefs,
Nancy
Wilma zei…
Wat een LEUKE creaties heb je gemaakt Margreet in de KKT-kleuren.
Liefs Wilma 😀😀😀
jij hebt je lekker laten gaan in deze kleurencombo, leuke resultaten,
bedankt voor je deelname aan het kleurenkaartenteam
grtjs, Martina
Jantine zei…
Mooie serie kaartjes, Margreet!
En wat grappig, ik zag nog bij iemand een label met een (heel ander) vogeltje in deze kleuren, dat gebeurt toch niet vaak.
Geweldig ook, dat de vogel op jouw kaart na 11 jaar eindelijk van pas kwam!
Wie wat bewaart heeft wat!
Groetjes
Jantine
Creaine zei…
Mooi gemaakt! Leuk dat je meedoet met de challenge bij Mixed Media Lovers Challengeblog. Succes!! Hopelijk zien we je volgende maand weer?!
Groetjes Ine (blogowner)
http://creaine-cards.blogspot.nl/
Femminde zei…
Zo leuk je 2 kaartjes!! Tof dat ze zo verschillend zijn.
Tot het volgende KKT!!
Groeten van Femminde
leuke creaties Margreet


gr karin
chantal zei…
Beide kaartjes in de juiste kleuren, Leuk en mooi
Liefs Chantal
Laurespage zei…
Margreet, Leuke werkjes heb je ons laten zien.
Je bent goed bezig geweest.
Groetjes, laurette
Creatiels zei…
Je gebruikte dezelfde kleuren als ik voor deze uitdaging. Het resulteerde in twee mooi en leuke kaartjes.
Groetjes en nog een fijne avond
Els
Nelleke zei…
Prachtige kaartjes heb je gemaakt. De kleuren zijn ook zo mooi. Stom he dat je iets zo lang bewaard en het toch weer zo leuk is om te gebruiken. Groetjes, Nelleke
GerJanne zei…
Ik vind het altijd knap als mensen meer dan 1 kaart kunnen maken voor het KKT en dan ook nog zo verschillend. Ze zijn echt gaaf. EN die memento dew drops heb ik ook nog, maar niet op de kleuren gelet. Volgende keer kijk ik daar ook eens...
3 creaties, het kan niet op bij jou! Je was goed geïnspireerd!
Ik vind ze allemaal erg mooi!
groetjes uit Texel
Nancy
Colien zei…
Leuke serie is het geworden in de KKT kleurtjes1
grtz Colien
Trijntje zei…
Wat ben je leuke met de kleuren aan de slag geweest. Drie leuke kaarten zijn het geworden. Groeten Trijntje
*Vicki* zei…
These colors are really striking and your cards turned out brilliantly with them too! Loving the fun images!
Chrissy zei…
Great colours and the combo is really nice, fabulous fun projects Margreet..

Luv CHRISSYxx
Wifi is een ramp hier op mijn vakantie-adres maar ik wil toch mijn uiterste best doen om het KKT blogrondje te maken. Vandaar dat mijn berichtje wat later is. Je creaties in KKT kleuren zijn superleuk Margreet, en zo verschillende allemaal! Ik zou geen favoriet kunnen kiezen, vind ze allemaal leuk!!
Henriët zei…
Woensdag en donderdag pas na tienen terug van school en toen geen puf meer om te reageren. Dan nu maar een KKT rondje.
Super leuke kaartjes heb je gemaakt.
Groetjes van Henriët
Darlene zei…
Such fun & fabulous creations! Thanks so much for playing in our challenge at Can You Handle The Pressure … we appreciate your support and hope to see you again next challenge!
Darlene
CAN YOU HANDLE THE PRESSURE
DAR’S CRAFTY CREATIONS
Such an adorable card! Love the color combination! Thanks for playing along with the Polkadoodles Digi Chooseday challenge!
Jane Savage zei…
Such gorgeous colours and texture!
Thank you for joining us this month at We Love 2 Create With Polkadoodles! Jane (DT) Paper, Pencils & Pretty Things! xxx
Glittertastic zei…
A great set of cards - love this colour scheme!
Thank you for sharing your card in our challenge at Dream Valley.
Sharon – Dream Valley Challenge Designer
http://glittertastic.blogspot.com/ - Stop by and see me!!!
Vickie Y zei…
Fun creations! Love the color combinations. Thank you for sharing with us at The CYHTP Embossing Folder Challenge.
Thank you for joining us at Passion for Markers Challenge, A Cutie
This is not a color combo I would ever think to use, but you handled it beautifully, Margreet! That funny dog(?) looks great on a card! Thanks for sharing with us at Digi Choosday, and good luck! :)
~Marie B -DT
Sarah zei…
Dag Margreet,ik ben heel laat met reageren omdat er eerst de proclamatie van Nomi was, de dag erna vertrok ik enkele dagen naar Duitsland en dan was er een feestje van Jaro en daarna ben ik ziek gevallen, maar hier ben ik dan eindelijk!
Geweldig dat je met mijn kleuren 3 creaties wist te maken.
Goed idee om de inkten te gebruiken. Ze zijn leuk en verschillend. Tof.
Christin zei…
It's a wonderful colourcombi, thanks for sharing your projects at Polkadoodles! Christin

Populaire posts van deze blog

Fractured card