Ik hou van Holland

 

Bij Knutsels en Kadootjes houden ze van Holland en willen dat op je kaartje terugzien.
Overduidelijk lijkt me.
Bij Dutch Card Lovers willen ze dat je waterverf gebruikt. Nou is dat niet persé mijn favoriete kleurmedium, maar ik vond het wel een reden om mijn l'Aquarelle van Sennelier weer eens voor de dag te halen.
De tekst heb ik op de computer gemaakt en vervolgens op de wimpel geplakt.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Make My Monday: Springtime
SheepSki Designs: For the girlz

Reacties

GerJanne zei…
Oh wat een leuke kaart! EN door de waterverf krijg je we een heel mooi effect.
Het is niet zo strak en netjes en dat is wel heel gaaf!
Dank je wel voor het meedoen bij K&K.
Elle-Jeanne zei…
Super leuke Hollandse kaart Margreet.
Mooi met waterverf, geeft een leuk effect.
Groetjes Elle-jeanne
Irene zei…
Hij is énig én het inkleuren is perfect gelukt, zo ziet de lucht er hier ook uit!
XxIrene
Eri zei…
Je kaart is heel erg leuk geworden, met die lucht van waterverf!
Groetjes, Eri
Wat een gezellig Hollands kaartje, mooi ingekleurd met de waterverf en leuk klompjes dp, fijne dag xx
wat een mooi kaartje met de superleuke achtergrond met de molen erop en het leuke boerinnetje echt helemaal op en top hollands
groetjes ellen
Trudy zei…
Wat een leuke kaart en wat een schattig meisje! Knap dat je het met waterverf hebt ingekleurd dat past goed bij dit kaartje!
Groetjes Trudy
carla zei…
Een heel leuk kaartje Margreet.
Ik heb dit papier en stempeltje ook nog ergens liggen en als ik dit zo zie jammer dat ik het nog nooit gebruikt heb.
Heel knap gedaan.
Groetjes,
Carla
Caroline zei…
hele leuke kaart! Ik herken het papier en plaatje wel, heb ik ook ooit eens gehad
Groetjes Caroline
Wat een super leuk kaartje.
Die lucht is erg goed gelukt.
Trijntje zei…
Wat een superleuke Hollandse kaart . Leuk met dit stempeltje.Groeten Trijntje
Ans Gilbert zei…
Mooie Hollandse kaart met de wolkenlucht, het plaatje herken ik, misschien heb ik het ook nog ergens liggen..
Groetjes,
Ansx
Monique zei…
Oerhollandser kan niet!
Prachtig gedaan en dank je wel voor je deelname bij K&K.
Een snoezig hollands kaartje Margreet! De blauwe achtergrond doet door de waterverf wel een beetje aan Delfs blauw denken vind ik. Dankjewel voor je bijdrage aan de DCL challenge.
Marjan zei…
oh wat leuk, die wolkenlucht met waterverf, mooi effect! Gaaf en zeker en echt Hollands kaartje, Margreet! Leuk dat je meedoet met DCL, dankjewel.
*Vicki* zei…
Oh I just love this sweet little dutch girl and your scene is perfect! The colors work nicely with your watercoloring my friend!! Very sweet!
Epie zei…
Een mooie Hollandse kaart heb je gemaakt
Groetjes Epie
Hermien zei…
Een prachtig Hollands kaartje heb je gemaakt, eentje uit de oude doos ik heb deze set ook gehad en dat is toch al heel wat jaren geleden. Bedankt voor je deelname bij K&K.

Groetjes Hermien
Colien zei…
Heel leuk kaartje, mooi sfeertje!
Bedankt voor je deelname aan onze IK HOU VAN HOLLAND-uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
grtz Colien
Bonnie Lynn zei…
Very pretty card and coloring. Thank you for joining us this week at Pammie's Inky Pinkies. Hope to see you again. Bonnie DT
Ellen zei…
Prachtige Hollandse kaart voor deze waterverf-challenge Margreet! Bedankt voor je deelname aan DCL. Groetjes Ellen
Billie A zei…
so cute. Cute image and I am glad you shared over at Make My Monday
Anna zei…
What a cute stamped image. Love the patterned paper you have included in your work. Thank you so much for joining us at Crafty Hazelnut's Patterned Paper challenge this month and hope you join us again soon.
Anna, Design Team
anja curvers zei…
Wat een leuk oerhollands tafereeltje. Fijn dat je meedoet bij DCL.

Populaire posts van deze blog

Stag