Hoera 85 jaar en opluchting

 

Mijn ome Bram wordt morgen 85 jaar. 
Voor hem heb ik deze Feyenoordkaart gemaakt, want hij is groot fan van deze club.
Toen hij 80 werd heb ik ook een kaart met iets van Feyenoord erop voor hem gemaakt en altijd als we hem zien, heeft hij het er over (en de kaart hangt boven zijn bed).
De mal is van Décotime, de cijfers en tekst van CarlijnDesign, de Art stamps van Marianne Design (hier te koop bij Kreatrends), en het Feyenoordembleem komt van internet.
Ik kreeg laatst nogal wat kanjeradressen door waarvan een aantal Feijenoordliefhebbers waren. 
Dus hiervoor deze kaartjes gemaakt.

En dan de opluchting.
Gisteren moest ik naar de dermatoloog voor het gekke plekje op mijn neus. Zij was er van overtuigd dat het een bultje was dat donkerder geworden was. Er werd nog een andere dermatoloog bijgehaald en die deelde dezelfde mening. Er zijn wat foto's gemaakt en over 9 maanden moet ik terugkomen voor controle. Tevens werd mijn hele lichaam even nagekeken, maar de enige vlekken die te zien waren, waren ouderdomsvlekken. Tja, zo word je weer met je neus op de feiten gedrukt....LOL. Maar beter dan iets ernstigs vinden, toch?
Jeetje, wat een opluchting was dat.
Morgenavond gaan Joop en ik naar Wijnhuis De Blauwe Camer (restaurant) om te vieren dat zijn 'wederopstanding' alweer 2 jaar geleden is.

Fijne dag!
xxx Margreet

Winnaar bij Let's Craft and Create


Challenges:
CRAFT: Birthday
MAWTT: Birthday
The Paper Funday Challenges: AG twist: family




Reacties

Schitterende kaart Margreet, zo zie je maar weer dat een kaartje veel kan betekenen als het vorige kaartje nog boven zijn bed hangt. Fijne uitslag bij de dermatoloog. Geniet vanavond xx
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke kaart voor een Feyenoord fan.
En je kaart word zeer gewaardeerd dat lees ik wel.
Mooie uitslag Margreet, Geniet ervan.
Groetjes Elle-jeanne
geweldige kaarten heb je gemaakt Margreet, en fijn dat je goed nieuws hebt gekregen.
en gefeliciteerd met je toppertje

Gr Karin
Ans Gilbert zei…
Wat een gave Feijenoord kaarten heb je gemaakt, hier ook een blije Feijenoord fan in huis..
Wat een opluchting dat het gewoon een donker bultje was, ga lekker genieten van deze avond,
Groetjes,
Ansx
Wat een gaaf kaartje, prachtig geheel!
Fijne dag, groetjes Doris
Trijntje zei…
Wat een mooie kaarten voor Feyenoord fans. Erg leuk g3maakt. Handig om er gelijk maar wat meer te maken. Zo doe ik het ook regelmatig… Fijn dat jecgiede berichten had. Lekker eten vanavond. Geniet ervan. Groeten Trijntje
A fabulous card.
Thank you for joining us at CRAFT Challenge Blog challenge. Good luck Ginny DT for
CRAFT Challenge Blog
My Blog As I do Rodos
Sheryl zei…
Glad you posted this fab card on my blog for our Birthday Blog Hop at CRAFT Challenge
Good luck in the draw.
Hugs Sheryl CRAFT DT xx
Donna Walls zei…
Such a wonderful birthday card for your Uncle, he will certainly love it. Thanks for entering your lovely project in our challenge at The Paper Funday!
Donna
The Paper Funday Challenge
The Inspiration Station Challenge
Eri zei…
Gave kaart voor Oom Bram en de kanjers! Zo leuk dat hij die van 5 jaar geleden nog boven zijn bed heeft hangen! Deze kan hij er mooi naast hangen. Fijn dat alles goed is bij de dermatoloog!
Geniet van het etentje ter ere van de wederopstanding!
Groetjes, Eri
Nicolette zei…
Ze zijn erg gaaf Margreet en leuk dat je oom het er nog steeds over heeft.
Fijn dat alles goed was bij de dermatoloog en voor vanavond veel plezier.
Groetjes Nicolette
Daphne zei…
Hier in huis ook allemaal Feyenoord fans, dus ik kan deze kaart niet anders dan leuk vinden.
Wat een goed idee om er meteen meer te maken, want Kanjers kan je heel vaak blij maken met een leuke voetbal kaart.
Wat een goed nieuws!!!!! Poeh zeg, ik kan mij voorstellen dat de opluchting groot is.
*Vicki* zei…
Fantastic design Margreet!! Really love the colors and the unique shape of the design with it! I think your uncle will be very impressed and excited about this one! Glad to know that your spots were normal and you found out what it was...a good relief friend! HUGS
What a wonderful card for your Uncle, he will be really thrilled with it I'm sure. Happy to hear your spot was OK too. Thank you so much for joining us in our Sport challenge at The Male Room Good Luck and I hope you will join us in our next challenge.
Faith DT

Populaire posts van deze blog

Fractured card