Await the miracle

 

Voor de nieuwe Butterfly Challenge van Mrs A heb ik een 2e kaartje gemaakt met de A van Arrow Fold Card.
De werkwijze is op het challengeblog te vinden.
Ik heb het Arrow Fold model gebruikt en deze keer heb ik gewerkt met 2 soorten designpapier en wel in de kleuren Adrian Violet en Aero Blue.
De grote vlinder is een stempel van Stampendous (gewonnen bij Mrs A) en met copics ingekleurd met alle 4 de gevraagde kleuren.
Dit is de binnenkant met een chipboard vlinder en een tekst, die bij de stempel van de vlinder hoort.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Butterfly Challenge: Spin the Butterfly Wheel with A for Arrow Fold Card
Dragonfly Dreams: Butterflies and/or flowers



Reacties

Diny zei…
Wat een mooie kaart in dit model Margreet!
Groetjes en een fijne maandag,
Diny
Irene zei…
Arrow-model is hélemaal nieuw voor me maar wat is dit leuk geworden Margreet!
Fijne week XxIrene
Een mooie kaart in leuk model. Mooie vlinder ook!
Groetjes, Caroline
Eri zei…
Leuk deze kaart met de mooi ingekleurde vlinder! Een apart modelletje, en de kleuren vind ik prachtig bij elkaar.
Groetjes, Eri
Ans Gilbert zei…
Oooh jij maakte ook al zo'n leuk model, prachtige kaart met een mooie vlinder,
Groetjes,
Ansx
Wat een mooie kaart. Een erg leuk model, had die nog niet eerder gezien.
Je@net zei…
Wat een mooi modelletje, Margreet. Erg leuke kaart is het zo geworden!
Wat een leuke kaart in dit model, Heel mooi de grote vlinder Margreet, XX
Angelique zei…
Wat een leuk model, die kende ik nog niet. Mooi de vlinder in de gevraagde kleuren. Hele mooie tuinkaart, wat kleurde je de digi prachtig in.
lieve groetjes Angelique
Chrissy zei…
Great fold and love the pretty butterfly,gorgeous card Margreet..

Luv CHRISSYxx
Nelleke zei…
prachtige kaart en mooi model met de grote vlinder als blikvanger. groetjes, Nelleke
Nicolette zei…
Een hele mooie kaart Margreet.
Groetjes Nicolette
What a fun fold!

Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends this time around- good luck!
Mrs A. zei…
Spots and checks go perfectly together. Another gorgeous arrow card from you. Thankyou so much for coming and playing in the butterfly garden with me. Hugs Mrs A.
Suze zei…
Nice card Margreet. Thank you for entering the Anything Goes Challenge at Lil Patch of Crafty Friends.

Populaire posts van deze blog

Stag