Merry Christmas

 

Ik ben weer eens aan het borduren geslagen. Ditmaal met de mooie randmal van Marianne Design.
Ik heb 2 dezelfde kaartjes gemaakt, maar door het kleurgebruik lijken ze toch heel anders.


Ik heb de opengewerkte poinsettia uit de mooie Creatables mal met de maan gebruikt. Een mooi parelmoeren bloemhart in het midden geplakt.
De dennentakjes zitten in de slimline set Kerstballen van Craft Emotions.
De tekst is bij allebei de kaarten met heatembossing gemaakt.



Onderstaande producten heb ik uit de webwinkel van Kreatrends gebruikt:
     


En hier zijn de kaartjes nog even allebei.

Gisteren nog meer kaartjes ontvangen en wel van GerJanne, Caroline S en Ellen B.
Superbedankt!
We zijn heerlijk wezen lunchen samen. Het was een middagvullend programma van 13.00 tot 16.15 uur. 's Avonds hoefden we niets meer te eten.
De ex-buurkinderen kwamen ook nog even langs om een prachtig boeket af te geven (met de onderliggende reden: anders had je die van mama gekregen). Lief hè?
Vanmiddag nog lunchen met moeders, Femke en Paul. Daarna gaat het gewone leven weer van start.
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Scrapping4fun: Winter/Christmas
Fab 'n' Funky: Anything Christmas
Christmas 24: Add some ribbon
Simon Says Wednesday: Happy Holidays/Christmas
Marianne Design Challenge Blog: Maak een kerstkaart met bloemen


















Reacties

Diny zei…
Twee prachtig geborduurde kaartjes Margreet!
De witte is helemaal schitterend.....het is een plaatje!
Wat fijn dat jullie gisteren zo genoten hebben....en vandaag nog een keer.....luxe hoor!
Groetjes en een hele fijne dag,
Diny
Eri zei…
Wat leuk om te zien hoe de verschillende kleuren een totaal andere kaart laten zien, ze zijn allebei heel mooi geworden! Ook vandaag een fijne dag!
Groetjes, Eri
2 prachtige kaarten met deze geweldige borduur stans Margreet. Gezellige dag gewenst.
xx
Irene zei…
Wat een schitterende kaarten Margreet, prachtig geborduurd en zó mooi op de foto gezet!!!
Fijn dat jullie zó gesmuld hebben, vandaag nog een keer genieten óók van de post (niét van mij, sorry!).
XxIrene
GerJanne zei…
Hoi Margreet,
wat een leuke kaart is het met het mooie borduursel.
En ik dacht dat het de 3e was, dus extra leuk dat mijn kaartje op tijd was! Fijn dat jullie er zelf een feestje van gemaakt hebben.
GerJanne zei…
Oeps, kaartjes bedoel ik. Door het scrollen zag ik alleen de witte versie. De groen met rode is ook heel mooi!
Je@net zei…
Wauw...twee prachtige kaarten en wat heb je ze mooi op de foto gezet, Margreet!
carla zei…
Oooh de 2 kaartjes vind ik zo mooi.
Dat borduren zie ik niet vaak bij jou, maar ik vind het geweldig knap gedaan.
Zeker nog meer doen Margreet.

Nu dacht ik echt dat mijn kaartje voor jullie huwelijksverjaardag, mooi op tijd zou komen, het maakt mij treurig nu dat niet zo is.
Hopelijk komt het snel en is het niet verloren gegaan.
Toch blij voor jullie dat het een fijne dag was.

Groetjes,
Carla
wat een mooie kaartjes met het borduurtje erop en wat een mooie bloemen en takjes stansjes heb je gebruikt
groetjes ellen
Elle-Jeanne zei…
Twee prachtige geborduurde kaarten Margreet.
De witte is hee chique.
Groetjes Elle-jeanne
Trijntje zei…
Wat een mooie geborduurde kaarten heb je gemaakt. Fijn dat jullie lekker te lunchen zijn geweest. Je moet er zelf iets van maken in deze tijd. Gezellig dat je met moeder en kinderen nog gaan lunchen.. Fijn dat je kaarten hebt ontvangen de mijne is vandaag op de post gegaan. Groeten Trijntje
2 prachtige kaartjes. Lijken direct zo anders door het kleurgebruik.
Vooral de eerste versie vind ik erg mooi.
Chris zei…
Both absolutely gorgeous, the embroidery is beautiful! Thabnk you for playing along at Fab'n' Funky.
Chris
x
2 prachtige kaarten heb je gemaakt en super geborduurd Margreet
Gr Karin
coldwaters2 zei…
WOW, WOW, WOW Margreet these are stunning what beautiful work they really look awesome stupendous work
hugs
lorraine x
Ans Gilbert zei…
Het zijn 2 prachtige kaarten, heel mooi geborduurd en afgewerkt.
Dat was een uitgebreide lunch en vandaag zal ook vast gezellig zijn geweest,
Groetjes
Ansx
aussie aNNie zei…
Beautiful post, great embroidery design....love this...Have a lovely weekend xxx
Ellen zei…
Prachtige kaartjes met mooie borduursels erop.
Fijn te lezen dat jullie een mooie dag hebben gehad.

xx Ellen
Trudy zei…
Twee prachtige kaarten en vooral de witte is super mooi vind ik!
Fijn dat jullie een leuke dag hebben gehad en lief dat je exbuurkinderen een bos bloemen kwamen brengen!
Groetjes en nog een fijn weekend, Trudy
Nicolette zei…
Prachtige kaarten Margreet, ik vind die witte zo mooi. En wat hebben jullie leuke dagen gehad zo.
Groetjes Nicolette
Gina zei…
Wauw ! dit zijn twee PRACHTIGE kaarten Margreet! Vooral de wit en goud zo chique! Groetjes, Gina
aussie aNNie zei…
wow outstanding cards, love them both. xx
Chrissy zei…
So beautiful Margreet, I love the cream on white and also the festive green and red, gorgeous cards..

Luv CHRISSYxx
Aniet zei…
Prachtige creaties Margreet,
bedankt voor het meedoen,
groetjes van Aniet
DT Marianne Design Challenge blog
Suzan zei…
Prachtige bloemenkaartjes heb je gemaakt!
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes Suzan
DT MD Challenge blog
Beautiful creation!
Thanks for taking part in the Scrapping4funChallenges challenge, hope to see you again soon!
Roberta DT Scrapping4funChallenges
Wies zei…
Prachtige geborduurde kaarten. De witte heeft een chique uitstraling. Mooi gemaakt. En fijn dat jullie toch mooie dagen hebben gehad. En samen lekker geluncht hebben en de dag erna met je moeder, Femke en Paul.
Groetjes, Wies
wauw super leuk gemaakt
bedankt voor het meedoen
groetjes jolanda bongers
Dt Challengeblog md
Henriët zei…
Prachtige geborduurde kaarten. Vooral de eerste vind ik mooi. Heel subtiel.
Bedankt voor het meedoen.
Groetjes van Henriët
DT Marianne Design Challenge blog
Anita zei…
Prachtige kaarten Margreet.
Je mag bij onze challenge maar met één kaart meedoen.
Graag volgende keer aangeven welke dat is en nog fijner als je die in een apart topic zet.
Gezellig dat je meedoet met onze challenge.

Gr. Anita
MDblog
Mooi! 2 dezelfde kaarten, maar door een andere kleur toch een andere sfeer
Bedankt voor het meedoen met mijn “Kerst met bloemen” Challenge
Groetjes Cecile
DT Marianne Design Challenge Blog

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me