Born to be wild

Ik kreeg een adres van een kanjer die van motoren houdt. Nu had ik nog een stansblok van Studio Light uit 2016 liggen en daar was een pagina met motoren bij. Ik heb er 3 kaartjes mee kunnen maken. Er komen vast nog wel vaker motorliefhebbers voorbij.

Op de bovenste kaart heb ik wat stansen uit de Industrial 2.0 serie van SL gebruikt.

De middelste kaart is gestanst met een Essentials mal van Studio Light, die ik heb aangezet met vintage photo. Het designpapier is van Paperpad Denim Saturday van SL.

Op de laatste foto heb ik uit zilverkleurig fotokarton de motor uit de America Collection van Amy Design gestanst. Deze motor is trouwens nog steeds HIER te koop bij Kreatrends. Het DP is ook van  Paperpad Denim Saturday van SL.
Fijne zondag (en fijne vakantie voor wie herfstvakantie heeft).
xxx Margreet

Challenges:
2 Sisters on the blog: Mannenkaart
Crafty Hazelnut's Patterned Paper: AG
Dies R Us: AG (with Studio Light)
Girlz Creative Crafts: Vintage
Inkspirational: For boys or men

Reacties

Irene zei…
Perfect dus deze stoere kaart! Je kaart hieronder ook top en vooral het goede nieuws over je moedertje!
XxIrene
Elle-Jeanne zei…
Prachtige stoere mannenkaart.
Leuke de schroef als detail.
Groetjes Elle-jeanne
Diane zei…
Great masculine cards!! Thank you for joining our challenge at Dies R Us!
Diane DRU DT{Nellies Nest}
mooie kaart
bedankt voor het meedoen aan onze challenge
groetjes jolanda bongers
dt girls creative crafts
Marja zei…
Stoere serie mannenkaarten Margreet!
Groetjes Marja.
Ans Gilbert zei…
Goed idee om er meteen drie te maken, ze zijn stuk voor stuk, ontzettend leuk,
Groetjes,
Ansx
Ellen zei…
Leuke en stoere kaarten! Altijd handig om wat op voorraad te hebben.
Helaas... geen vakantie voor mij...nou ja, ben ook nog maar net een paar weken terug, hoewel vakantie of vrij zijn nooit verveeld.

xx Ellen
Wie wat bewaard die heeft wat!
Een super stoere kaart Margreet. Die wordt vast met liefde ontvangen.
Laatst heb ik mijn kast met papier en blokken opgeruimd... Ik wist niet dat er zoveel leuks verstopt lag in mijn kast ;-)

Groetjes Janneke
aussie aNNie zei…
wow this is absolutely fabulous...xx
Freubelmina zei…
Zo jij hebt meteen 3 hele mooie stoere kaarten gemaakt Margreet!
De condeolance kaart hieronder is ook erg sfeervol,die gaat zeker troost bieden…
Fijn dat het weer de goede kant op is met je moeder xx
Caroline zei…
Hele leuke en stoere kaarten Margreet!
Groetjes Caroline
coldwaters2 zei…
Brilliant male themed card Margreet the image and design are superb I can remember going to see this film when it first came out many, many moons ago, hope that your mum is doing ok
hugs
lorraine x
Hazel zei…
Thank you for sharing your lovely crafting for Craftyhazelnut's Patterned Paper October challenge - I hope to see you again soon. x
Wat een mooie en stoere kaarten heb je gemaakt. Zulke leuke items heb je gebruikt.
Vooral die schroef erop maakt het helemaal af.
Wat een gave stoere kaarten Margreet. Gave stans die schroef bij de eerste kaart, nog nooit gezien.
Lieve groetjes Miranda
Diny zei…
Wat een gave stoere mannenserie heb je gemaakt Margreet....heel erg leuk....en handig om een voorraadje te hebben!
Groetjes Diny
Nicolette zei…
Ze zijn erg leuk Margreet, ik heb ook nog zo'n blok liggen. Leuk om je eigen touche er aan te geven.
Dankjewel voor het meedoen bij 2Sistersontheblog én Girlz Creative Crafts.
Groetjes Nicolette
Caroline zei…
En leuk dat je meedoet bij onze challenge deze maand!
Dank je wel!
Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog
Trudy zei…
Wow wat een super stoere en leuke kaarten!
Mijn dochter en schoonzoon rijden motor maar eerlijk gezegd ben ik daar helemaal niet blij mee. Ik vind het ontzettend eng.
Ik hoop altijd maar dat ze niet te hard gaan!
Groetjes Trudy
*Vicki* zei…
Wow! I just love your set of motorcycle themed designs here Margreet! The papers and colors are perfect for masculine style cards and a great idea for the motorcyclist too! Sorry for being MIA as I've been on vacation since the 9th and just now catching up, but enjoyed seeing some of your projects on FB! HUGS
gave stoere mannenkaarten Margreet
Gr Karin
superleuke, stoere, gepaste kaart heb je gemaakt,
mooi gedaan
grtjs,martina
Chrissy zei…
Fabulous masculine cards Margreet great dies and design..

luv CHRISSYxx
Trijntje zei…
IK loop wat achter zoals je ziet... Was een paar dagen niet in blogland . Dus kijk nog even wat voor mooie creaties iedereen gemaakt heeft.. Maar wat zijn dit drie stoere mannenkaarten. Alle drie even mooi. Leuke materialen heb je gebruikt. Groeten Trijntje

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me