Craft is dreaming & creating in freedom


Afgelopen vrijdag ben ik naar Noor&Zo in Waspik geweest waar Cordine van der Touw een demo/make and take gaf met copic markers en doodelen. 
De achtergrond is gemaakt met door 2 kleuren copics met de beitelpunt aan te brengen op een gelliplate. Dit goed nat sprayen met alcohol en er een vel copic papier op te leggen en goed aan te drukken. Zo wordt alle inkt opgenomen.
Als alles goed droog is met blackliners in verschillende maten cirkels tekenen door de Mask Art Doodle circles & borders van Dutch Doobadoo. Daarna deze naar eigen inzicht invullen.
Ik vond (en vind) het heerlijk ontspannen om te doen. 
Heb deze nog thuis gemaakt. Ik heb er een tekst onder gebruikt uit een sticker sheet van Art by Marlene.
Had nog een groter stuk copic papier liggen en heb daar deze nog mee gemaakt. Heb hiervoor copics B20, BG49 en Y 35 gebruikt.
Alles gemat op zwart cardstock en daarna op bijpassend papier van de Brights Paper Pad van Essentials.
Straks ga ik een eind wandelen met een vriendin. Helaas voorlopig voor het laatst, want zij gaat 6 weken met vakantie. We deden dat de laatste weken iedere week en dat beviel me prima. Nu de discipline opbrengen om alleen te lopen.
Vanavond komt moeders mosselen eten. Volgens mij vindt ze het wel makkelijk zo, want ik hoor haar niet meer over hachee maken (maar ik snap het wel hoor, ze is tenslotte al 94 jaar).
Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Try it on Tuesday: Going round in circles
Creative Artiste Mixed Media: Anything mixed media goes
As You Like It: Circles or Squares (I just like circles and dots)
Cardz 4 Galz: Stencils

Reacties

wat een mooie kaartjes met de mooie kleurencombinaties en mooie stempels goed bezig!
groetjes ellen
Schitterende kaart met deze prachtige stempels, hihi Margreet je moeder geniet van het eten bij jullie en op haar leeftijd mag je verwend worden. Fijne dag xx
aussie aNNie zei…
Absolutely fabulous cards, backgrounds are sensational along with sentiment, all great colours and design. xx
Ooh wat mooi deze doodlekaarten Margreet, ik heb in twijfel gestaan of ik zou gaan en nu spijt dat ik het niet gedaan heb, misschien hadden we samen kunnen doodlen hihi. Dit smaakt vast naar meer, net als je mosselen LOL.
Lieve groetjes Miranda
WendyK zei…
Love all your zentangled circles.
Elaine Stark zei…
Lovely cards. The backgrounds are super. Thanks for joining AYLI challenge. Elaine
Nicolette zei…
Dat ziet er zo mooi uit Margreet. En inderdaad ik denk dat je moeder het wel net zo makkelijk vindt om bij jullie aan te schuiven.
Groetjes Nicolette
!neke zei…
Super gaaf !!!
Groeten Ineke
Ans Gilbert zei…
Wat maakte je mooie doodle kaarten en ook de kleuren zijn zó mooi.
Ik denk je moeder het wel lekker vindt om bij jullie aan te schuiven,
Groetjes,
Ansx
die zien er heel gaaf en super uit Margreet
Gr Karin
Elle-Jeanne zei…
Wow Margreet, wat mooi gedaan.
Prachtige kaarten.
Ik denk dat moeder dat wel goed vind .
Net zo makkelijk voor haar.
Groetjes Elle-jeanne
Je@net zei…
Erg mooie kaarten, Margreet!
Gina zei…
Wat een prachtige kaarten Margreet ! kunstwerkjes en knap door die cirkels zelf zo samen te stellen ! Heel origineel ! Groetjes, Gina
Eri zei…
Wow, je kaarten zijn prachtig Margreet! Je Moeder heeft gelijk om zich nu lekker te laten verwennen! Ze heeft het lang volgehouden vind ik!
Groetjes, Eri
Freubelmina zei…
Wat een prachtige techniek op je mooie kaarten Margreet.
Geniet maar lekker van je moedertje xx
coldwaters2 zei…
Wow Margreet these look fantastic and very beautiful I love how you have created the backgrounds and the images you have drawn look amazing well done. Margreet I want to thank you for your lovely comments on my blog they are so much appreciated
hugs
lorraine x
*Vicki* zei…
These are absolutely brilliant my friend! I've never thought to use Copics on my gel plate!! What incredible results as well as your doodling make it look really amazing!! TFS!
Chrissy zei…
WOW, fabulous Margreet, I love your backgrounds and the doodling is fabulous..gorgeous cards..

Luv CHRISSYxx
Crealientje zei…
Prachtige achtergronden!
Mooie kleuren heb je gebruikt.
Liefs Crealientje.
Fikreta zei…
So very nice card!
Pretty card I love the circles. Thanks for joining in our challenge at Cardz 4 Galz Dawn S DT
Mrs.B zei…
A great card,
Thanks for sharing with us at Try it on Tuesday.
Avril x
Lys zei…
I love zentangle and yours are beautifully combinated with colours. Thanks for joining us at Creative Artiste Mixed media challenge.
Mia zei…
Beautiful zentangle creations, Margreet! Thank you so much for entering our challenge at Try it on Tuesday. Looking forward to see you again next challenge.
Regards,
Mia
Designer for Try it on Tuesday
craftartista.blogspot.com {My Blog}

Populaire posts van deze blog

Fractured card