Wil je een knuffel?

Ik heb al heel lang deze stans van de cactus in pot liggen. Is ooit vanuit China hierheen komen vliegen. Ik herinnerde me ineens dat ik ook DP moest hebben met cactussen erop. Even zoeken, en jawel: Boho Summer, een pretty papers bloc van Marianne Design. Bijpassend cardstock en twee stempeltjes van de houtstempelset Kadopost (ook van MD) er verhoogd opgeplakt en ik kan nog meedoen met de Planten in de Hoofdrol challenge.

GerJannes reactie heeft me over de streep geholpen om toch even het landelijk vaccinatienummer te bellen om te vragen of Joop en ik niet tegelijk geprikt konden worden. En het is gelukt. Weliswaar een weekje later, maar dat kan er ook nog wel bij, toch?

Bij PIP ben ik random winnaar geworden met deze kaart

 
en bij The Library Challenge gekozen in de Top 3
 
Fijne dag!
xxx Margreet

Challenges:
Knutsels en Kadootjes: Planten in de hoofdrol
Crafting Happiness: AG
PIP 2115: AG
Lil Patch of Crafty Friends: AG

Reacties

Je@net zei…
Wat een leuke kaart heb je gemaakt, Margreet.
Fijn dat jullie nu toch tegelijkertijd geprikt kunnen worden. En gefeliciteerd met je toppertjes!
Wat leuk je kaart met al de cactussen, goede tip van GerJanne.
Liefs xx
Trijntje zei…
Wat een leuk papier heb je bij deze mooie cactus gevonden. Fijn dat jullie nu beide tegelijk gevaccineerd kunnen worden. Handig is het ook. Gefeliciteerd met je toppers
Groeten Trijntje
Rosina zei…
heel mooi dit 'cactus' kaartje Margreet en leuk bijpassend designpapier erbij gevonden
En inderdaad ook ik heb het met die vaccinatie zo geregeld...Ik mag nu ook gelijk met mijn man.
volgende week woensdag krijgen wij de eerste prik..
groetjes Rosina
Elle-Jeanne zei…
Wat een leuke kaart Margreet.
Wat fijn samen de prik.
Ik ben nog niet aande beurt.
Gefeliciteerd met je toppertjes.
Altijd leuk.
Groetjes Elle-jeanne
Eri zei…
Leuke cactuskaart heb je gemaakt. Ja, wie niet waagt die niet wint! Goed dat je er nog eens achteraan gebeld hebt!
Groetjes, Eri
Gina zei…
Een knuffel en een cactus? Hmmm ? :) Maar wel een leuke kaart en goed dat jullie al concretere info hebben voor jullie prik! Mijn man staat op de risico-lijst, en ik ben nog niet verder geraakt dan de reservelijst. Maar een datum hebben geen van beiden :)
3000 vaccinaties op zondag (in gans België/Vlaanderen) en onze politiekers spreken al van een "massale" actie ! Duh ??? op hoeveel miljoen Belgen ??? Groetjes, Gina
wat een super leuke kaart Margreet

Gr Karin
Een leuke kaart met een gave cactus Margreet. Fijn dat jullie nu tegelijkertijd ingeënt kunnen worden.
Lieve groetjes Miranda
GerJanne zei…
Wat een gaaf kaartje Margreet. :Leuk papier. Goed dat je je herinnerde dat je het papier nog had. Zeker wel een aardig oud blokje?
En heel goed van je dat je gebeld hebt. Het is soms zo inefficiënt geregeld. Toen Guus moest testen kon ik volgens de website alleen in Hilversum of Denekamp terecht , toen ik belde gewoon vlakbij..
Wat een mooie kaart. Papier lijkt er super goed bij.
Fijn dat je ingeënt gaat worden. Wacht nog steeds op mijn uitnodiging mijn spierziekte is nu wel op hoog risico lijst gezet dus hoop dat het nu sneller gaat. Groetjes, Christa
coldwaters2 zei…
This is fabulous Margreet love the Cactus punch and background it looks great, glad you have got an appointment for your jab
hugs
lorraine x
aussie aNNie zei…
Looks great and thanks for the hug, love the design. Your chosen colours are very nice too...xx
Freubelmina zei…
Ik houd wel van cactussen maar ze blijven lastig water geven....gelukkig heeft deze van jou geen water nodig hihi
Een schitterende kaart geworden Margreet xx
Ans Gilbert zei…
Het is wel een stekelige knuffel, maar wel heel leuk en mooi papier heb je erbij gebruikt.Gefeliciteerd met je toppers,
Groetjes,
Ansx
Nicolette zei…
Hij is erg leuk Margreet en fijn dat jullie nu samen kunnen.
Groetjes Nicolette
Chrissy zei…
Great card Margreet, my Son loves Cactus and succulents,love these paper, they are just right for the die cut..

Luv CHRISSYxx
marja zei…
Ha ha moest beetje lachen om je tekst: wil je een knuffel....en dan de cactus. Heel leuk gemaakt hoor. Leuke woordgrap. Groetjes Marja
Joy Wilson zei…
Cool card! Thanks for joining our Anything Goes Challenge.  Please join us again real soon!
Hugs, Joy
JoyWilsonInk
Lil Patch of Crafty Friends Owner and Coordinator
Vickie Y zei…
Great card! Thank you for sharing with us at The PIP Challenge.

Populaire posts van deze blog

Only my cat understands me