Vrienden zijn als sterren

Dit kaartje heb ik gemaakt naar een voorbeeldkaart van Pouwla Guns van HobbyVision.
Ik vond hem zó mooi en ik heb een blik vol Lavinia stempels, die ik zelden gebruik. Dus hier zag ik een beginnende uitdaging.
Werkwijze:
Maskeertape plakken links en rechts van de balk. Hier tussenin met distress oxide vintage photo en gathered twigs blenden.
Dan tape weghalen en met het Pronty stencil Pattern Barok 3 geblend.
Een grote Lavinia stempel gestempeld met nog wat kleine accentstempeltjes.
De tekststempel is van In 't Woefke.
Gemat op een zwarte kaart en daarna op eentje van kraft.
Met een gouden gelpen accentjes in de vleugels gemaakt.
Wat sterretjes om het geheel af te maken.
Gisteren was Femke vrij en kwam gezellig wandelen en lunchen. Was genieten van haar aangenaam gezelschap, het mooie weer en de lekkere Flammkuchen (bereid door Joop).

Fijne dag!
xxx Margreet
Challenges:
Hobbyshop Veldmaat: Gebruik een mask mal
A Place to Start: AG/Make it elegant

Reacties

Laurespage zei…
Een prachtig kaartje Margreet, en een mooie rustige kleur. Leuk gedaan met de lavinia stempel. Ik gebruik die ook te weinig.
Misschien een moment om ze uit te halen. Groetjes en geniet van de wandelingen in de mooie natuur.
Groetjes, laurette
Irene zei…
Snel méér met je Lavinia-stempels gaan doen Margreet, dit is zó mooi! Leuk Femke te zien en fijn dat jullie zo'n fijne én lekkere dag hadden...
XxIrene
Eri zei…
Ik dacht al, die heb ik al eens gezien, en wat heb je hem prachtig gelift! Het is echt een plaatje. Leuk zo'n Moeder/dochter dagje, en helemaal als Pa voor het eten zorgt.
Groetjes, Eri
Elle-Jeanne zei…
Wow Margreet, wat een mooie kaart.
Zo mooi met inkt en de stempel.
Groetjes Elle-jeanne
Wauw wat is je kaartje mooi Margreet super met de stencil achtergrond. Mooie foto's jullie hebben genoten dat is te zien liefs xx
Trijntje zei…
Wat een mooie kaart is dit geworden MArgreet.Fijn dat jullie gisteren zo’n gezellige dag hebben gehad met Femke. Groeten Trijntje
Beautiful card Thank you for entering our Anything Goes Challenge atThrough The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge. Good luck Ginny
My Blog As I do Rodos
Diny zei…
Wat een prachtige kaart Margreet!
Jullie hebben samen een leuke dag gehad....wij hebben dat vanmiddag met de kleinkinderen.
We kunnen ook lekker naar buiten het weer valt mee vandaag!
Groetjes Diny
aussie aNNie zei…
Such a beautiful and cheery card, absolutely fabulous...both colour and style. xxx
wat een schitterende kaart Margreet.
Fijn dat je hebt genoten van dochterlief.
Liefs Annemarie en Merit
Fikreta zei…
It's gorgeous card!
Deze ziet er schitterend uit, kom maar op met die voorraad Lavinia stempels, je laat hier vast nog heel veel moois mee zien, groetjes Petra
Ans Gilbert zei…
Prachtige kaart Margreet, hele mooie achtergrond en de Lavinia stempel is echt super. Leuke foto's heb je gemaakt,
Groetjes,
Ansx
Thank you for joining us at challenge Lemon Shortbread
DT Maria
een mooie kaart Margreet

gr karin
Nicolette zei…
Een prachtige kaart. Mooie achtergrond.
En mooie foto's heb je gemaakt.
Groetjes Nicolette
coldwaters2 zei…
Hi Margreet what a beautiful card you have created that fairy stamp is stunning I love the stencilled background it looks wonderful
hugs
lorraine x
GerJanne zei…
Wat leuk Margreet, de tekst bij de stempel. Je achtergrond vind ik heel erg mooi en een heel goed idee. Dat moet ik gewoon onthouden.
Soms sla ik kaarten op om ze later nog eens ter inspiratie te gebruiken...
Nu typ ik op mijn IPad en daar staat dat mapje niet op. Nou ja, hopen dat ik het gewoon onthoud.
En wat leuk om Femke nu eens te zien. Ik had geen beeld bij haar als je over haar schrijft. Leuke meid!
Nynke zei…
Schitterend Margreet! Ik vind die stempels van Lavinia ook zo mooi.
Groetnis Nynke
Trudy zei…
Wow wat een prachtige kaart, maak er nog maar een paar met die Lavinia stempels!
Fijn dat jullie een gezellige dag hebben gehad!
Leuke foto's!
Groetjes Trudy
Wies zei…
Prachtige kaart met mooi gemaakte achtergrond. Het gestempelde elfje komt er heel mooi op uit.
Gezellig dat Femke bij jullie was en jullie samen genoten hebben van een wandeling en lunch.
Groetjes, Wies
Een prachtige kaart en mooie stempel!
Het zijn zo'n mooie stempels, maar ik gebruik ze ook veel te weinig!
groetjes, Caroline
Billie A zei…
Very pretty card. Love the background and the darling silhouette image. So glad you shared over at Crafty Sentiments.
Chrissy zei…
Beautiful background with all the texture and colour for your sweet fairy Margreet, gorgeous card.

Luv CHRISSYxx
Lisa Lynn zei…
LOVE IT! Lavinia stamps are awesome and just love how you did your background.
Freubelmina zei…
Wat een dotje Margreet en zo knap met dat inkt,ik heb er totaal geen feeling voor, helaas.
Leuke foto’s, mooie dochter hebben jullie,
Lieve groetjes xx
Elly zei…
Prachtig je kaart voor onze deelname bij Hobbyshop Veldmaat.
Succes groetjes Elly DT

Populaire posts van deze blog

Nog 2 condoleancekaarten